Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Şef subdiviziunea Cahul
ICS BUSINESS MARKET SRL
27 noiembrie 2011
Cahul
Obligatiuni de baza:
- planifică, organizează şi supravegheză activitatea subdiviziunii şi personalului subordonat;
- supraveghează disciplina de serviciu a subordonaţilor şi calitatea executării de către ei a obligaţiunelor de serviciu;
- selectează şi testează candidaţii pentru angajarea în funcţii vacante;
- organizează controale oportune a peronalului cu rapundere materială deplină;
- organizează, duce evidenţa şi supravegheză eliberarea şi prelungirea valabilităţii autorizaţilor de funcţionare şi a altor acte eliberate de organele de medicină preventivă, autorităţile publice locale, departamentului sintuaţii excepţionale ect.;
- organizeză întreţinerea şi exploatarea corectă a unităţilor de transport din subdiviziune;
- verifică organizarea regimului de pază de către subalterni;
- organizează încasarile mijlacelor băneşti;
-documentează încălcările de disciplină ale subalternilor, acumulează materialele în cazul accidentelor rutiere , nejunsurilor, ect
Cerinte:
- studii superioare;
- experienţă profesională în domeniu administrativ minim 2 ani;
- Abilităţi de organizare, comunicare verbală şi scrisă, responsabilitate ;
- Cunoaşaterea limbilor româna şi rusa;
Oferim:
- Posibilitate de a lucra într-o companie tînără, performantă şi în continuă creştere;
- Pachetul social deplin;
- Salariu motivant şi stabil;
Pentru postul vacant, sunteti rugati de a transmite CV-ul la:
e-mail: hr_bm@mail.ru
tel/fax: 0268-93244
Va rugam sa indicati pentru care post optati
- planifică, organizează şi supravegheză activitatea subdiviziunii şi personalului subordonat;
- supraveghează disciplina de serviciu a subordonaţilor şi calitatea executării de către ei a obligaţiunelor de serviciu;
- selectează şi testează candidaţii pentru angajarea în funcţii vacante;
- organizează controale oportune a peronalului cu rapundere materială deplină;
- organizează, duce evidenţa şi supravegheză eliberarea şi prelungirea valabilităţii autorizaţilor de funcţionare şi a altor acte eliberate de organele de medicină preventivă, autorităţile publice locale, departamentului sintuaţii excepţionale ect.;
- organizeză întreţinerea şi exploatarea corectă a unităţilor de transport din subdiviziune;
- verifică organizarea regimului de pază de către subalterni;
- organizează încasarile mijlacelor băneşti;
-documentează încălcările de disciplină ale subalternilor, acumulează materialele în cazul accidentelor rutiere , nejunsurilor, ect
Cerinte:
- studii superioare;
- experienţă profesională în domeniu administrativ minim 2 ani;
- Abilităţi de organizare, comunicare verbală şi scrisă, responsabilitate ;
- Cunoaşaterea limbilor româna şi rusa;
Oferim:
- Posibilitate de a lucra într-o companie tînără, performantă şi în continuă creştere;
- Pachetul social deplin;
- Salariu motivant şi stabil;
Pentru postul vacant, sunteti rugati de a transmite CV-ul la:
e-mail: hr_bm@mail.ru
tel/fax: 0268-93244
Va rugam sa indicati pentru care post optati
Adresa:
Cahul
Data actualizării:
27 noiembrie 2011
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut