Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Şef sectie personal
ICS BUSINESS MARKET SRL
3 iunie 2012
Ialoveni
Obligatiuni de baza:
- participă la elaborarea politicilor de lucru cu cadrele în companie;
- de comun acord cu conducătorii de subdiviziuni elaborează cerinţele faţă de personal, criteriile de evaluare şi obligaţiunile de serviciu pentru funcţiile noi;
- organizează procesele de recrutare, selectare, angajare, permutare şi eliberare a personalului;
- posedă şi ţine la control informaţia cu privire la efectivul absent din motive întemeiate (concedii, învoiţi, etc.) cît şi neîntemeiate;
- organizează emiterea ordinelor, dispoziţiilor, indicaţiilor conducerii, înregistrarea lor şi aducerea la cunoştinţa salariaţilor;
- organizează evidenţa efectivului, îndeplinirea corectă a documentelor din dosarele personale, activarea şi dezactivarea poliţelor de asigurare medicală;
- cu acordul şi susţinerea financiară a conducerii planifică şi realizează evenimente de team-building;
- consultă şi acordă ajutor practic conducătorilor de subdiviziuni cît priveşte managementul personalului, aplicarea corectă a legislaţiei muncii;
Cerinte:
- studii superioare;
- experienţă profesională în domeniu minim 2 ani (200-400 angajaţi);
- abilităţi de organizare, comunicare verbală şi scrisă, responsabilitate, ageritate;
- cunoaşaterea limbilor româna şi rusa;
- cunoştinţe aprofundate al PC-lui;
Oferim:
- posibilitate de a lucra într-o companie tînără, performantă şi în continuă creştere;
- pachetul social deplin;
- transport până la locul de serviciu;
- salariu motivant şi stabil;
Pentru postul vacant, sunteti rugati de a transmite CV-ul la:
e-mail: hr_bm@mail.ru
tel/fax: 0268-93244
Va rugam sa indicati pentru care post optati
- participă la elaborarea politicilor de lucru cu cadrele în companie;
- de comun acord cu conducătorii de subdiviziuni elaborează cerinţele faţă de personal, criteriile de evaluare şi obligaţiunile de serviciu pentru funcţiile noi;
- organizează procesele de recrutare, selectare, angajare, permutare şi eliberare a personalului;
- posedă şi ţine la control informaţia cu privire la efectivul absent din motive întemeiate (concedii, învoiţi, etc.) cît şi neîntemeiate;
- organizează emiterea ordinelor, dispoziţiilor, indicaţiilor conducerii, înregistrarea lor şi aducerea la cunoştinţa salariaţilor;
- organizează evidenţa efectivului, îndeplinirea corectă a documentelor din dosarele personale, activarea şi dezactivarea poliţelor de asigurare medicală;
- cu acordul şi susţinerea financiară a conducerii planifică şi realizează evenimente de team-building;
- consultă şi acordă ajutor practic conducătorilor de subdiviziuni cît priveşte managementul personalului, aplicarea corectă a legislaţiei muncii;
Cerinte:
- studii superioare;
- experienţă profesională în domeniu minim 2 ani (200-400 angajaţi);
- abilităţi de organizare, comunicare verbală şi scrisă, responsabilitate, ageritate;
- cunoaşaterea limbilor româna şi rusa;
- cunoştinţe aprofundate al PC-lui;
Oferim:
- posibilitate de a lucra într-o companie tînără, performantă şi în continuă creştere;
- pachetul social deplin;
- transport până la locul de serviciu;
- salariu motivant şi stabil;
Pentru postul vacant, sunteti rugati de a transmite CV-ul la:
e-mail: hr_bm@mail.ru
tel/fax: 0268-93244
Va rugam sa indicati pentru care post optati
Adresa:
Ialoveni
Data actualizării:
3 iunie 2012
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut