Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Şef al servicului aprovizionare
IM Farmaco SA
21 ianuarie 2014
Chișinău
ÎM “FARMACO” SA anunţă concurs pentru ocuparea postului temporar vacant de Şef al Servicului Aprovizionare.
Cerinţe pentru candidat:
Educaţia minimă necesară: studii superioare (preferabil: relaţii economice internaţionale, economie, marketing)
Experienţa minimă necesară: în specialitate - cel puţin 5 ani; în management - cel puţin 3 ani;
Aptitudini/atitudini generale:
- inteligenţă (gîndire logică, capacitate de analiză şi sinteză);
- corectitudine, tenacitate, seriozitate, receptivitate, spirit de echipă (sincer, dispus la colaborare);
- capacitate de a prelucra informaţiile, de a le interpreta şi de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;
- obiectivitate în aprecierea şi analiza situaţiilor economice, financiare şi sociale;
- cunoaşterea limbilor română şi rusă la nivel de utilizare experimentată scris şi verbal, english middle level and higher.
- cunoştinţe de operare PC (Word, Excel, Powerpoint, CorelDRAW);
Obiectivele postului:
- Coordonarea activităţii de aprovizionare cu utilaj, materie primă, materiale auxiliare şi alte bunuri materiale necesare pentru procesele de producere ale întreprinderii.
Atribuţiile postului:
- Planificarea şi asigurarea activităţii Serviciului Aprovizionare;
- Participarea la întocmirea planului de afaceri şi planului de producere;
- Negocierea condiţiilor comerciale (în special a preţurilor şi termenelor de livrare) cu furnizorii, perfectarea contractelor;
- Participarea la efectuarea procedurilor de import/export;
- Gestionarea bazei de date a furnizorilor;
- Participarea la acţiunea de evaluare şi selectare a furnizorilor;
- Coordonarea emiterii comenzilor către furnizori şi urmărirea confirmărilor de comandă pînă la livrarea/recepţia (de) către subdiviziunea beneficiară (după caz, pînă la punerea în funcţiune a utilajului);
- Centralizarea comenzilor de investiţii de la toate subdiviziunile întreprinderii;
- Ţinerea evidenţei aprovizionării tehnico-materiale;
- Asigurarea recepţionării produselor în conformitate cu normele stabilite.
CV-ul va fi transmis la adresa de e-mail violeta2m@yahoo.com pînă la data de 31.01.2014 inclusiv.
Doar candidaţii selectaţi pentru etapa a doua vor fi anunţaţi telefonic sau prin e-mail pentru prezentarea la interviu.
Tel.de contact: 022-878228
Cerinţe pentru candidat:
Educaţia minimă necesară: studii superioare (preferabil: relaţii economice internaţionale, economie, marketing)
Experienţa minimă necesară: în specialitate - cel puţin 5 ani; în management - cel puţin 3 ani;
Aptitudini/atitudini generale:
- inteligenţă (gîndire logică, capacitate de analiză şi sinteză);
- corectitudine, tenacitate, seriozitate, receptivitate, spirit de echipă (sincer, dispus la colaborare);
- capacitate de a prelucra informaţiile, de a le interpreta şi de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;
- obiectivitate în aprecierea şi analiza situaţiilor economice, financiare şi sociale;
- cunoaşterea limbilor română şi rusă la nivel de utilizare experimentată scris şi verbal, english middle level and higher.
- cunoştinţe de operare PC (Word, Excel, Powerpoint, CorelDRAW);
Obiectivele postului:
- Coordonarea activităţii de aprovizionare cu utilaj, materie primă, materiale auxiliare şi alte bunuri materiale necesare pentru procesele de producere ale întreprinderii.
Atribuţiile postului:
- Planificarea şi asigurarea activităţii Serviciului Aprovizionare;
- Participarea la întocmirea planului de afaceri şi planului de producere;
- Negocierea condiţiilor comerciale (în special a preţurilor şi termenelor de livrare) cu furnizorii, perfectarea contractelor;
- Participarea la efectuarea procedurilor de import/export;
- Gestionarea bazei de date a furnizorilor;
- Participarea la acţiunea de evaluare şi selectare a furnizorilor;
- Coordonarea emiterii comenzilor către furnizori şi urmărirea confirmărilor de comandă pînă la livrarea/recepţia (de) către subdiviziunea beneficiară (după caz, pînă la punerea în funcţiune a utilajului);
- Centralizarea comenzilor de investiţii de la toate subdiviziunile întreprinderii;
- Ţinerea evidenţei aprovizionării tehnico-materiale;
- Asigurarea recepţionării produselor în conformitate cu normele stabilite.
CV-ul va fi transmis la adresa de e-mail violeta2m@yahoo.com pînă la data de 31.01.2014 inclusiv.
Doar candidaţii selectaţi pentru etapa a doua vor fi anunţaţi telefonic sau prin e-mail pentru prezentarea la interviu.
Tel.de contact: 022-878228
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
21 ianuarie 2014
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut