Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Şef al departamentului calitate
ÎM “FARMACO” SA
3 noiembrie 2012
Chișinău
Scopul general al postului: Proiectarea, implementarea şi mentinerea unui sistem al calităţii în conformitate cu obiectivele, programul şi standardele de calitate ale firmei.
Atribuţii şi sarcini:
- coordonarea identificării, introducerii şi menţinerii sub control a proceselor incluse în sistemul calităţii;
- asigurarea cu resurse materiale şi informaţionale necesare pentru implementarea politicii în domeniul calităţii;
- conducerea procesului de asigurare a calităţii în activitatea de producţie, conform procedurilor şi standardelor existente;
- certificarea sistemului calităţii cu organismele acreditate in acest sens;
- elaborarea şi revizia documentelor sistemului calităţii.
- efectuarea supravegherii tehnice a mijloacelor de măsurare din cadrul firmei;
Cerinţe faţă de candidaţi:
a) Educaţia minimă necesară: studii superioare, ca specialitate preferabil: chimie/farmacie;
b) Experienţa minimă necesară în specialitate: cel puţin 5 ani;
c) Experienţă în elaborarea şi implementarea de strategii, procese şi proceduri specifice domeniului solicitat.
d) Vîrsta: 30-40 ani.
e) Aptitudini generale:
-inteligenţă, gîndire logică, capacitate de analiză şi sinteză;
-capacitate de a prelucra informaţiile, de a le interpreta şi de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;
- Posedarea limbilor: româna, rusa
- Abilităţi de operare la calculator: Windows, (MS Word, MS Excel, Power Point), Internet Explorer
Atribuţii şi sarcini:
- coordonarea identificării, introducerii şi menţinerii sub control a proceselor incluse în sistemul calităţii;
- asigurarea cu resurse materiale şi informaţionale necesare pentru implementarea politicii în domeniul calităţii;
- conducerea procesului de asigurare a calităţii în activitatea de producţie, conform procedurilor şi standardelor existente;
- certificarea sistemului calităţii cu organismele acreditate in acest sens;
- elaborarea şi revizia documentelor sistemului calităţii.
- efectuarea supravegherii tehnice a mijloacelor de măsurare din cadrul firmei;
Cerinţe faţă de candidaţi:
a) Educaţia minimă necesară: studii superioare, ca specialitate preferabil: chimie/farmacie;
b) Experienţa minimă necesară în specialitate: cel puţin 5 ani;
c) Experienţă în elaborarea şi implementarea de strategii, procese şi proceduri specifice domeniului solicitat.
d) Vîrsta: 30-40 ani.
e) Aptitudini generale:
-inteligenţă, gîndire logică, capacitate de analiză şi sinteză;
-capacitate de a prelucra informaţiile, de a le interpreta şi de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;
- Posedarea limbilor: româna, rusa
- Abilităţi de operare la calculator: Windows, (MS Word, MS Excel, Power Point), Internet Explorer
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
3 noiembrie 2012
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.