
39 ani
Feminin
Chișinău
25 000 MDL
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".
Despre mine
Sunt o persoană dedicată, ambițioasă și organizată. Am bune abilități interpersonale și peste 15 ani de experiență în industria financiară, management și vânzări. Principalele mele puncte forte sunt comunicarea și construirea de relații puternice cu oamenii pentru a oferi cele mai bune rezultate.
Competențe și abilități profesionale:
- Experiență în căutarea și atragerea clienților, inclusiv și prin apeluri telefonice;
- Cunoaștere diverselor tehnologii în vânzări;
- Crearea și implementarea strategiilor de atragere a clienților;
- Coordonarea echipei;
- Planificarea financiară;
- Experiență în negocieri;
- Inițiativă în rezolvarea sarcinilor atribuite;
- Organizarea evenimentelor de vânzări;
- Cercetarea pieții și analiza concurenților în domeniu;
- Pregătirea media-planurilor de marketing;
- Lucrul cu mass-media locală, “lideri în opinii”, blogeri, prezentatori TV;
- Experiență în negocieri;
- Headhunting, căutarea diverșilor candidați în domeniul IT, selectarea CV-urilor, susținerea interviurilor, angajare;
- PC - utilizator cu experiență (MS Office: Word, Excel, Outlook), 1C: Întreprindere”, SugarCRM, IrisCRM, Bitrix 24, AmoCRM, CMS, Microsoft Powerpoint, Google Drive, X-Ray, Căutare booleană, LindedIn, Skype, Zoom, Teamwox, BambooHR.
TOP Competențe
Experiența profesională
Noiembrie 2022 - Prezent
2 ani 8 luni
IT-Recruiter
Entropy Spot
Chișinău
- căutarea personalului în IT cu diferite niveluri de senioritate;
- analiza CV-urilor și intervierea candidaților;
- simultan am avut în lucru 10+ poziții (Full stack, C++, SAP ABAP, DB, Java, Kotlin, Golang, Android, Dezvoltatori iOS, QA Ingineri, etc)
Ianuarie 2024 - Octombrie 2024
9 luni
Finance Administrator/Office-manager
Developingit International
Chișinău
- verificarea și procesarea facturilor și a extraselor de cont bancar;
- tranzacții și declarații financiare; activități generale de birou,
- consolidarea echipei, rezervări;
- administrarea biroului și planificare financiară
Martie 2017 - Iunie 2022
5 ani 4 luni
Director
ICS "Paritet-Invest" SRL, partenerul oficial „Alpari” în Chișinău
Chișinău
- Organizarea și gestionarea activității filialei în domeniul instruirii și vânzărilor;
- Coordonarea echipei formate din 2 manageri pe vânzări și 1 analist financiar;
- Pregătirea media-planurilor de marketing;
- Cercetarea pieței și atragerea clienților noi;
- Planificarea financiară;
- Pregătirea și raportarea dărilor de seamă și datelor statistice pentru conducere;
- Negocierea cu VIP clienți și parteneri de afaceri;
- Căutarea și atragerea clienților;
- Gestionarea activității economice a întreprinderii în corcondanță cu strategiile comerciale globale ale brandului financiar internațional;
- Reprezentarea întreprinderii în diverse instanțe;
- Organizarea evenimentelor de marketing.
Nominalizată cu titlul de cel mai bun șef de filială al anului 2018 din țările CSI în toate tipurile de indicatori analizați.
Iulie 2014 - Februarie 2017
2 ani 8 luni
Manager de vânzări
ICS “Paritet Invest” SRL, partenerul oficial „Alpari” în Chișinău
Chișinău
- Lucrul cu baza de clienți existentă;
- Căutarea și atragerea clienților noi;
- Consultarea clienților, promovarea produselor și serviciilor companiei;
- Organizarea de întâlniri și diverse evenimente pentru clienți.
Nominalizată cu titlul de cel mai bun manager al lunii aprilie, mai și decembrie al anului 2016 din țările CSI pentru rezultatele financiare obținute.
August 2010 - Iunie 2014
3 ani 11 luni
Contabil
BC „Moldinconbank” SA
Chișinău
- Deservirea clienților - persoane juridice;
- Deschiderea conturilor curente și de depozit, cardurilor bancare pentru persoane fizice și carduri corporative pentru persoane juridice;
- Pregătirea ofertelor comerciale și încheierea contractelor de vânzare a serviciilor bancare;
- Căutarea și atragerea clienților (am atras personal 32 de clienți pe an în timp ce planul stabilit era de 24 clienți pe an);
- Realizarea planurilor pe vânzări;
- Lucrul cu baza de clienți existentă (214 clienți): pregătirea extraselor de cont pentru fiecare client în parte și gestionarea zilnică a stării conturilor;
- Negocierea cu clienții;
- Efectuarea plăților în monedă națională și străină pe suport de hârtie și prin intermediul WEB Client;
- Gestionarea rulajului documentar;
- Raportarea cu privire la rezultatele activității;
- Instruirea noilor contabili (în subordine: 5 casieri și 1 contabil).
Decembrie 2009 - Iulie 2010
8 luni
Seful casei
BC „Moldinconbank” SA
Chișinău
- Transferuri bancare;
- Alimentarea și retragerea numerarului de pe cardurile bancare, conturi curente;
- Incasarea și verificarea bancnotelor;
- Instruirea noilor casieri (în subordine: 2 casieri).
Octombrie 2008 - Noiembrie 2009
1 an 2 luni
Manager operatiuni bancare
BC „Moldinconbank” SA
Chișinău
- Schimb valutar;
- Transferuri bancare;
- Alimentarea și retragerea numerarului de pe cardurile bancare, conturi curente;
- Incasarea și verificarea bancnotelor.
Competențe
Limbi
Română Fluent
Rusă Fluent
Engleză Comunicare
Domeniul dorit
Studii: Superioare
Absolvit în: 2009
Academia de Studii Economice
Facultatea: Finante si Banci
Specialitatea: Finante
Absolvit în: 2005
Colegiul Financiar-Bancar
Facultatea: Bacalaureat
Specialitatea: Contabil-casier
Cursuri, training-uri
Absolvit în: 2015
Program de training activ în vânzări “Vânzări active” (16 ore)
Organizator: Business-trainerul D.Levit
Absolvit în: 2015
Curs de 2 zile în public speaking
Organizator: School of Business Communication
Absolvit în: 2017
Training "Harizma Liderului"
Organizator: R.Gandapas
Absolvit în: 2018
Training de sistematizare a businessului
Organizator: K. Kunitsky
Absolvit în: 2019
Training privind utilizarea „nativității” și „storytelling” în contextul mass-mediei noi și clasice
Organizator: HitFM
Absolvit în: 2021
Inteligenta emoționala
Organizator: City Business School
Absolvit în: 2022
IT-Recruiting
Organizator: SkillUp
Absolvit în: 2024
MBA Time Mangement
Organizator: City Business School
Preferințe pentru job
Locul de muncă
În locația angajatorului
Hibrid (Oficiu/Acasă)
Remote
Programul de muncă
Full-time
Part-time
Flexibil
Fără program
În ture
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".