CV: Administrator
только зарегистрированным пользователям.
Tot ce inseamna administrarea unei pensiuni cu 22 de camere,
-colaborari cu furnizori (pentru produse de curatenie profesionale,bauturi pentru bar si aprovizionarea micului dejun)
- prin programul pinbooking,site si booking, vanzari camere
- social media, promovare intensa
-mentinerea unei atmosfere profesionale cu alti angajati ai pensiunii.
- rezolvarea unor neintelegeri cu oaspetii pensiunii.
Locanda de la Forcora a fost o lansarea personala in domeniul Horeca cu o experienta de 2 ani.
Experienta ce ma facut sa iubesc acest domeniu inclusiv acceptarea oamenilor asa cum sunt si realizarea unor evenimente care au ramas pana in prezent.
Специальность: Relatii publice si publicitate.
-Competențe digitale: SEO, Social Media, PPC, Excel, Word, Analytics,Adwords, Facebook Ads, Microsoft Office..
-- Cunoasterea programelor fidelio si booking (administrare hoteliera)
-Convingere / Persuasiune
-Comunicare eficientă/sociabil
-Empatie
-Social media / comunicare digitală
-Lucru în echipa
-Gestionarea stresului la locul de muncă
-Motivaţie
-Delegarea sarcinilor
-Negociere
-Planificare
-Soluționarea problemelor
-Flexibilitatea cognitivă
-Imi placea desenarea, schițarea, pictura etc., de mână
-Utilizarea programelor de computer pentru proiectare
-Proiectelor de bricolaj
-Fotografie
-Gătit/ Crearea de feluri de mâncare noi
-Cititul (cărți de ficțiune și non-ficțiune, reviste etc.)
-Călătoriile
-Fitness/Mersul la sală