CV: Caut lucru
только зарегистрированным пользователям.
Receptionarea si rederectionarea apelurilor telefonice.
Gestionarea, inregistrarea si repartizarea corespondentei primite/ emise.
Administrarea oficiului companiei si aprovizionarea cu consumabile( ceai, cafea,birotica, tehnica, etc)
Elaboratea planurilor lunare de difuzare a publicitatii la radio pentru clientii existenti , monitorizarea indeplinirii conditiilor contractuale de catre furnizori si pregatirea ofertelor pentru clientii potentiali.
Cercetarea pietii si achizitionarea produselor necesare pentru intretinerea bunastarii oficiului(birotica, ceai,cafea, produse chimice, uniforme de serviciu),incheerea contractelor cu noi furnizori.
Organizarea deplasarilor de serviciu(bilete avia, hotel etc).
Coordonarea procesului de organizare a expozitiilor, team building-urilor si coffee break-urilor
Distribuirea numerelor de telefonie mobila noilor angajti, evidenta si rezolvarea intrebarilor cu operatorul telefoniei mobile.
Pregatirea pachetului de documente necesare pentru efectuarea transportului(TIR,CMR,Autorizatii,etc),semnarea contractelor,arhivarea documentelor.
Solutionarea intrebarilor ce tin de ANTA,AITA,Camera de Licentiere.
Deschiderea vizelor,indeplinirea selectiva a unor functii contabile(facturi,evidenta creantelor),etc
Elaborarea darilor de seama lunare,trimestriale,anuale.
Lucrul cu documentatia primara(extrase din cont,facturi fiscale,ordine de plata,etc).
Incadrarea noilor angajati in cimpul muncii(CPAS,CNAM)
Специальность: Business si Administrare.
utilizator increzut al PC
capacitatea de asimilare a noilor informatii
Abilitati comunicationale
Fire dinamica, creativa
Usor adaptabila si flexibila
Capacitati organizatorice
Sunt o persoana dinamica, sociabila,responsabila, cu mare putere de concentrare, pot face fata oricarei provocari, ma adaptez usor , invat repede