CV: Manager / Director / Troubleshooter
только зарегистрированным пользователям.
La ultimul meu loc de muncă, am co-dezvoltat și co-administrat o companie cu sediul la Londra, specializată în proiectarea, vânzarea, producția și instalarea de mobilier la comandă.
În timpul petrecut acolo, m-am ocupat de următoarele procese:
- Lucrul cu echipa IT la designul site-ului web și marketingul online.
- Crearea si gestionarea parteneriatelor cu companii generatoare de lead-uri.
- Gestionarea lead-urilor primite.
- Întâlniri cu clienții; îndrumarea pas cu pas pe parcursul procesului de design și proiectare; negocierea bugetelor.
- Recrutarea reprezentantilor de vanzari si designeri si instruirea acestora in procesele de mai sus.
- Gestionarea clientilor corporate si high-end.
- Gestionarea inspecției tehnice la fața locului.
- Cercetarea și stabilirea de parteneriate reciproc avantajoase cu furnizorii din industrie.
- Supravegherea echipei tehnice în procesul de fabricație și livrare a produselor.
- Asigurarea satisfacției clienților și soluționarea amiabilă a litigiilor.
- Gestionarea a tot felul de crize de-a lungul anilor.
- Creșterea veniturilor lunare ale companiei de la 20.000 lire sterline la peste 300.000 lire sterline lunar.
În perioada petrecută la universitate, am muncit seara târziu la administrarea Karaoke-Bar Alco din Chișinău.
Principalele mele responsabilități au inclus, dar nu s-au limitat la:
- Angajarea si instruirea personalului.
- Inventarierea si controlul calitatii.
- Asigurarea unei satisfacții înalte a oaspeților noștri.
În anii de liceu, am muncit part-time la Oriflame Cosmetics. În timpul petrecut acolo, am învățat abilități importante de lucru cu oamenii, în timp ce desfășuram următoarele activități:
- Stabilirea si mentinerea activa unei baze de clienti rezidentiali/fizici.
- Recrutarea reprezentanților de vânzări în echipa proprie și instruirea lor în vânzări și recrutare.
- Găsirea modalităților creative de a atinge bonusurile companiei și obiectivele de vânzări.
Специальность: Finante si Banci.
Onestitate, integritate, responsabilitate;
Procesarea feedback-ului;
Experiență de lucru multiculturală;
Organizarea proceselor eficiente;
Cercetarea aprofundata;
Managementul interpersonal;
Troubleshooting;