
35 ani
Masculin
Chișinău
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".
Despre mine
Ambițios și dedicat atât atingerii, cât și depășirii indicatorilor de performanță. Prin orientarea către rezultat, am reușit mereu să contribui la plusvaloarea activității în care am fost implicat.
- Prospectarea clienților / pieței
- Gestiunea sistemelor CRM, ERP, 1C
- Integrare și automatizarea proceselor în sisteme de tip CRM (cloud-based, open-source)
- Rezistență la stres și abilitatea de a coordona procese și decizii multiple în perioade scurte de timp
- Abilități de comunicare eficientă la nivel individual, cât și la nivel de grup
- Managementul situațiilor conflictuale, atât cu clienții, cât și cu furnizori
- Gândire analitică și planificare strategică
- Asumarea răspunderii pe deciziile luate
- Atitudine pozitivă și controlul emoțiilor
- Negociere și persuasiune. Rată înaltă de conversie a prospecților și fidelizare a clienților
- Recrutarea și pregătirea noilor angajați în procesul de lucru
- Crearea sarcinilor, planurilor, indicatorilor de performanță și a metodelor de monitorizare/ implementare a rezultatelor angajaților
- Identificarea slăbiciunilor sistemice și căutarea soluțiilor pentru înlăturarea, îmbunătățirea sau depășirii acestora
- Flexibilitate și capacitatea de a învăța și adapta rapid la condiții și circumstanțe noi
- Administrarea bazelor de date voluminoase
- Experiență solidă în managementul proiectelor
- Bugetarea resurselor și optimizarea costurilor
- Personalizarea ofertelor, crearea și derularea campaniilor de marketing
- Raportare scrisă și grafică a performanței și rezultatelor obținute în anumite perioade de timp
TOP Competențe
Experiența profesională
Iunie 2021 - Prezent
4 ani 4 luni
Director Comercial
Simpals
Chișinău

Octombrie 2020 - Prezent
5 ani 1 lună
Director Comercial
Glovo Moldova
Chișinău
- Pregătirea unui portofoliu de prospecți, activarea parteneriatelor și identificarea a noi oportunități de afaceri.
- Organizarea proceselor pentru scalarea efortului comercial prin crearea bazelor de date, a rapoartelor și a tracker-ilor de activitate.
- Recrutarea și angajarea personalului, pregătirea și dezvoltarea membrilor echipei către performanță
- Îndrumarea și educarea echipei comerciale în atingerea obiectivelor și menținerea relațiilor bune cu partenerii contractați.
- Structurarea, analiza și canalizarea activităților și informațiilor zilnice către echipă. Setarea obiectivelor, delegarea și monitorizarea performanței echipei.
- Colaborarea îndeaproape cu conducerea echipei regionale în vederea alinierii indicatorilor de bază
- Stabilirea, gestionarea și coordonarea KPI-urilor comerciale, în colaborare cu echipa de Operațiuni și cea de Marketing.
- Pregătirea rapoartelor săptămânale/ lunare de activitate către managementul regional și HQ. Elaborarea Planului de Business pentru fiecare 3 luni. Estimarea evoluției pierderilor/ câștigurilor, și pregătirea strategiei de vânzări pentru a asigura pragul necesar de profitabilitate.
- Divizarea activităților și sarcinilor între membrii echipei de vânzări și membrii echipei comerciale
- Implicarea în negocierea contractelor cu parteneri-cheie.
- Crearea planurilor de vânzări pe țară. Distribuirea acestuia între membrii echipei.
August 2019 - Prezent
6 ani 2 luni
Team Leader
PoliLingua
Chișinău
- Recrutarea și instruirea noilor candidați pentru suplinirea funcțiilor vacante în vederea extinderii echipei de vânzări.
- Planificarea și implementarea procesul de lucru, fișelor de post, sarcinilor operaționale, mecanismului de lucru în echipă, scripturilor telefonice, șabloanelor pentru emailuri și răspunsurilor automatizate, indicatorilor de performanță, structurii comenzilor și facturilor în procesul de producție, modificare procesele logice pentru programarea sistemului în PHP.
- Cercetarea pieței în vederea identificării potențialilor furnizori de CRM, ca etapă importantă în organizarea tuturor solicitărilor externe, și gestionarea eficientă a acestora. Împreună cu furnizorii, am implementat și integrat sistemul amoCRM în procesul de lucru.
- Analiza constantă a pieței și identificarea noilor oportunități de colaborare cu clienți, parteneri și furnizori.
- Pregătirea, elaborarea și negocierea contractelor de cooperare cu clienții corporativi.
- Atribuirea clienților membrilor echipei, în funcție de performanța și specializarea individuală a fiecăruia.
- Elaborarea sarcinilor individuale de lucru pentru fiecare membru al departamentului și monitorizarea periodică a executării acestora.
- Organizarea ședințelor săptămânale de lucru pentru informarea membrilor despre sarcini comune de lucru, strategii generale ale departamentului, noutăți și eventuale schimbări în procesele de activitate.
- Intervenția în managementul proiectelor complexe pentru asigurarea desfășurării acestora în termenii stabiliți anterior cu clienții.
- Soluționarea eventualelor situații conflictuale rezultate din varii motive, pe partea de vânzări, cât și pe cea de achiziții.
- Întocmirea devizelor și coordonarea cheltuielilor pentru investiții în optimizarea proceselor tehnice și operaționale de lucru.
- Raportarea periodică a rezultatelor obținute și compilarea propunerilor / recomandărilor în vederea îmbunătățirii procesului de lucru.
Octombrie 2015 - Iulie 2019
3 ani 10 luni
Account Manager
ImproCorp
Chișinău
- Identificarea clienților direcți, clienților corporativi și industriilor potențial interesate de produsele companiei.
- Desfășurarea campaniilor ample de sunete și emailuri reci pentru inițierea relațiilor cu prospecții
- Pregătirea ofertelor, comenzilor și contractelor cu clienții existenți.
- Analiza periodică a stocului, identificarea produselor cu mișcare lentă și căutarea canalelor de distribuție pentru realizarea acestora.
- Coordonarea procesului de pre-vânzare, ca suport oferit departamentului de lucru cu furnizorii.
- Asistență tehnică post-vânzare, și soluționarea potențialelor litigii rezultate în urma comenzilor defectuoase.
- Realizarea planului de vânzări și îndeplinirea sarcinilor aferente acestuia (clienți noi, cuantumul marjei de profit, depășirea cifrei de vânzări din perioada de referință precedentă).
- Oferirea permanență a sugestiilor de îmbunătățire a procesului și metodelor de lucru, atât pe partea tehnică cât și pe partea operativă.
Iunie 2013 - Septembrie 2015
2 ani 4 luni
Consultant Principal
Ministerul Economiei
Chișinău
Poziții aferente funcției:
- Secretar al Părții moldovenești a Comisiei interguvernamentale moldo-slovene pentru colaborare comercială și economică;
- Secretar al Părții moldovenești a Comisiei interguvernamentale moldo-slovace pentru colaborare comercial-economică;
Responsabilități principale:
- Elaborarea notelor informative, analizelor și a sintezelor cu privire la comerțul exterior al Republicii Moldova.
- Reprezentarea ministerului în cadrul grupurilor de lucru interministeriale.
- Responsabil de dosarele economice bilaterale cu țări din Europa Centrală și Asia.
- Organizarea tehnică și logistică a Comisiilor interguvernamentale mixte de colaborare comercială și economică.
- Examinarea și avizarea proiectelor de acte normative și legislative.
- Colaborarea cu reprezentanțe omoloage din statele partenere în vederea stabilirii direcțiilor prioritare de cooperare economică bilaterală.
Noiembrie 2012 - Mai 2013
6 luni
Specialist Coordonator
Agenția pentru Inovare și Transfer Tehnologic
Chișinău
- Inițierea și menținerea legăturilor cu organizații și instituții similare din străinătate din sfera științei, inovării și transferului tehnologic.
- Investigarea și identificarea a noi oportunități de finanțare și colaborare cu entități internaționale ce activează în sfera inovării și transferului tehnologic.
- Oferirea consultațiilor privind întocmirea aplicațiilor la proiecte, programe internaționale de cercetare și inovare.
- Monitorizarea procesului de realizare și implementare a politicilor și strategiilor. Constatarea rezultatelor finale și eficiența lor.
- Identificarea mecanismelor necesare pentru armonizarea legislației Republicii Moldova la acquis-ul comunitar și criteriilor de condiționalitate în vederea îmbunătățirii procesului de dezvoltare administrativă și normativă.
Limbi
Română Fluent
Rusă Mediu
Engleză Fluent
Domeniile dorite
Studii: Superioare
Absolvit în: 2015
Academia de Studii Economice din Moldova
Facultatea: Relatii Economice Internationale
Specialitatea: Tranzactii Internationale si Diplomatie Economica
Absolvit în: 2012
Academia de Studii Economice din Moldova
Facultatea: Relatii Economice Internationale
Specialitatea: Economie Mondiala si Relatii Economice Internationale
Cursuri, training-uri
Absolvit în: 2014
Applied Economic Policy
Organizator: Joint Vienna Institute
Absolvit în: 2019
Tehnici moderne de vanzari
Organizator: School of Business Communications
Preferințe pentru job
Locul de muncă
În locația angajatorului
În teren
Programul de muncă
Full-time
Permis de conducere
Categoria: B
Cu automobil personal
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".