Office Manager

Office Manager

Responsabilități:

  • Îndeplinirea sarcinilor de birou care includ comandarea consumabilelor și gestionarea unei baze de date de înregistrări;
  • Organizarea și întreținerea spațiilor de birouri;
  • Aprovizionarea biroului și sucursalelor cu cele necesare;
  • Organizarea și coordonarea ședințelor interne (externe);
  • Managmentul documentației;
  • Organizarea și coordonarea evenimentelor și business travel-uri;
  • Pregatirea rapoartelor.

Cerințe:

  • Studii superioare;
  • Abilități de comunicare verbală și scrisă la nivel profesional;
  • Experiență dovedită ca manager de birou sau altă experiență relevantă de asistență administrativă;
  • Experiență în MS Office;
  • Experiență in setarea prioritaților și competența dezvoltată de time management;
  • Responsabilitate;
  • Persoana energica cu dorința de dezvoltare.

De ce SEBO?

  • Un pachet de salariu și beneficii motivante;
  • Acces la traininguri înterne și externe;
  • Dezvoltare profesională;
  • Lucrul într-o cu o echipă internațională de profesonaliști;
  • Dezvoltarea în compania – lider în domeniul FinTech.

Condițiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal sunt stabilite în Politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal în procesul de recrutare, publicată pe pagina https://www.sebo.md/pagina/cariera.

Așteptăm CV-ul tău la adresa: hr@sebo.md
Telefon: 060500045

Другие вакансии этой компании

Похожие вакансии

Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть