Office Manager
Office Manager
Responsabilități:
- Îndeplinirea sarcinilor de birou care includ comandarea consumabilelor și gestionarea unei baze de date de înregistrări;
- Organizarea și întreținerea spațiilor de birouri;
- Aprovizionarea biroului și sucursalelor cu cele necesare;
- Organizarea și coordonarea ședințelor interne (externe);
- Managmentul documentației;
- Organizarea și coordonarea evenimentelor și business travel-uri;
- Pregatirea rapoartelor.
Cerințe:
- Studii superioare;
- Abilități de comunicare verbală și scrisă la nivel profesional;
- Experiență dovedită ca manager de birou sau altă experiență relevantă de asistență administrativă;
- Experiență în MS Office;
- Experiență in setarea prioritaților și competența dezvoltată de time management;
- Responsabilitate;
- Persoana energica cu dorința de dezvoltare.
De ce SEBO?
- Un pachet de salariu și beneficii motivante;
- Acces la traininguri înterne și externe;
- Dezvoltare profesională;
- Lucrul într-o cu o echipă internațională de profesonaliști;
- Dezvoltarea în compania – lider în domeniul FinTech.
Condițiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal sunt stabilite în Politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal în procesul de recrutare, publicată pe pagina https://www.sebo.md/pagina/cariera.
Așteptăm CV-ul tău la adresa: hr@sebo.md
Telefon: 060500045
Telefon: 060500045
Alte anunțuri publicate de aceasta companie
Joburi similare
Închide