
HR Officer
2 сентября 2025
Veo Worldwide Services, parte a Grupului NOZ și lider pe piața europeană de destocaj, beneficiază de peste 18 ani de expertiză în optimizarea stocurilor nevândute. Ne adresăm proprietarilor de afaceri oferind soluții eficiente pentru gestionarea surplusurilor din colecții anterioare, sau comenzi anulate, contribuind astfel la optimizarea performanței lor operaționale.
Misiune: Să fim lideri mondiali în destocaj, impunând standarde de excelență și inovație în industrie.
Viziune: Sub deviza „No waste. Just value.”, ne angajăm să maximizăm valoarea resurselor, aptitudinilor și ideilor, cultivând o cultură a sustenabilității și eficienței. Mizăm pe dezvoltarea continuă a echipei noastre, promovând spiritul de inițiativă și colaborarea.
La Veo Worldwide, depășim granițele destocajului, contribuind la un viitor sustenabil și eficient. Alătură-te echipei noastre pentru a explora potențialul tău într-un mediu dinamic și inovator.
HR Officer
Dacă ești la început de drum și îți dorești să descoperi domeniul Resurselor Umane dintr-o perspectivă practică, acest rol este pentru tine. Vei face parte dintr-o echipă prietenoasă, unde vei învăța să gestionezi documentația de angajare într-un mod structurat, corect și profesionist.
Principalele tale misiuni:
- Analizarea cererilor pentru întocmirea contractelor de muncă ale angajaților din magazine, platforme logistice și funcții suport din Franța;
- Examinarea dosarelor de angajare pentru stabilirea situației administrative a angajaților la momentul intrării în companie;
- Verificarea corectitudinii datelor personale și solicitarea documentelor suplimentare în cazul informațiilor incomplete sau neclare;
- Comunicarea eficientă (telefonic și prin e-mail) cu responsabilii sau adjuncții din cadrul societăților din Franța, pentru colectarea și validarea informațiilor necesare;
- Întocmirea contractelor de muncă în conformitate cu legislația franceză în vigoare și regulamentele interne;
- Centralizarea, arhivarea și menținerea evidenței documentelor contractuale și a corespondenței asociate;
- Gestionarea e-mailurilor primite în căsuța colectivă, cu verificarea validității solicitărilor;
Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie de:
- Cunoștințe de limba franceză la nivel mediu;
- Atenție la detalii, rigurozitate și abilități excelente de organizare și prioritizare a sarcinilor;
- Cunoștințe de utilizare a programelor din pachetul Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
- Abilitatea de a aplica corect procedurile administrative, în conformitate cu politicile interne și legislația în vigoare.
Beneficii:
- Tichete de masă;
- Formare inițială și asistență pe perioada de integrare;
- Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
- O zi liberă extra, în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere achitată de către companie;
- Oportunitatea de-a activa într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
- Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.
E-mail: anserban@veoworldwide.ro
Ещё вакансии компании
Другие вакансии компании






Ещё вакансии компании
Другие вакансии компании





