Contabil/ă Junior

VEO Worldwide Services

25 июня 2025

Кишинев, Центр
От 1 года
Полный день
Высшее
На территории работодателя

Veo Worldwide Services, parte a Grupului NOZ și lider pe piața europeană de destocaj, beneficiază de peste 18 ani de expertiză în optimizarea stocurilor nevândute. Ne adresăm proprietarilor de afaceri oferind soluții eficiente pentru gestionarea surplusurilor din colecții anterioare, sau comenzi anulate, contribuind astfel la optimizarea performanței lor operaționale.

Misiune: Să fim lideri mondiali în destocaj, impunând standarde de excelență și inovație în industrie.

Viziune: Sub deviza „No waste. Just value.”, ne angajăm să maximizăm valoarea resurselor, aptitudinilor și ideilor, cultivând o cultură a sustenabilității și eficienței. Mizăm pe dezvoltarea continuă a echipei noastre, promovând spiritul de inițiativă și colaborarea.

La Veo Worldwide, depășim granițele destocajului, contribuind la un viitor sustenabil și eficient. Alătură-te echipei noastre pentru a explora potențialul tău într-un mediu dinamic și inovator.

Contabil/ă Junior

Dacă ești in căutarea unui loc de muncă unde iți poti pune in valoare aptitudinile și cunoștințele acumulate, demonstrând implicare si responsabilitate în ceea ce iți propui, te invităm să aplici pentru pozitia de Contabil/ă Junior.

Viitorul coleg va avea rolul de a reconcilia și regla diferențele între factură și plată direct cu furnizorii sau cu serviciile grupului, va înregistra refacturările intragrup conform politicilor contabile interne și va trata diferențele de reciprocitate intragrup.

Principalele tale misiuni:

  • Reconciliaza si regleaza diferentele intre factura si plata direct cu furnizorii sau cu serviciile grupului;
  • Verifica facturile de la furnizorii externi si se asigura de plata acestora in scadenta;
  • Comunica cu furnizorii si clientii in vederea obtinerii de facturi, realizarii de plati sau deblocarii oricarei situatii;
  • Regleaza diferentele de reciprocitate intragrup;
  • Asigura realizarea refacturarilor intragrup conform politicilor interne de refacturare;
  • Emite facturile catre clientii externi;
  • Realizeaza raportari cu creantele/datoriile grupului catre anumite servicii interne grupului.

Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie de:

  • Studii superioare în domeniul economic/contabilitate;
  • Cunoştinţe de contabilitate primară și experiență de minim 1 an în domeniu;
  • Cunoștințe de limbă Franceză la nivel începător-mediu (nivel A2 - B1);
  • Capacitate de organizare, rigurozitate, atenție la detalii și capacitatea de-a lucra în echipă;
  • Abilitati de initiere si consolidare a parteneriatelor de business.

Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:

  • Tichete de masă;
  • Bonusuri lunare de performanță;
  • Formare inițială și asistență pe perioada de integrare;
  • Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
  • O zi liberă extra, în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere;
  • Oportunitatea de-a activa într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
  • Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.

Другие вакансии этой компании

Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Неверный телефон

Неверный email

Добавить сопроводительное письмо

Ознакомьтесь с условиями обработки персональных данных

Создайте Smart CV,
чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено
Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Выберите вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено