Business Analyst | Transport
10 декабря 2025
Veo Worldwide Services, parte a Grupului NOZ și lider pe piața europeană de destocaj, beneficiază de peste 19 ani de expertiză în optimizarea stocurilor nevândute. Ne adresăm proprietarilor de afaceri oferind soluții eficiente pentru gestionarea surplusurilor din colecții anterioare, sau comenzi anulate, contribuind astfel la optimizarea performanței lor operaționale.
Misiune: Să fim lideri mondiali în destocaj, impunând standarde de excelență și inovație în industrie.
Viziune: Sub deviza „No waste. Just value.”, ne angajăm să maximizăm valoarea resurselor, aptitudinilor și ideilor, cultivând o cultură a sustenabilității și eficienței. Mizăm pe dezvoltarea continuă a echipei noastre, promovând spiritul de inițiativă și colaborarea.
La Veo Worldwide, depășim granițele destocajului, contribuind la un viitor sustenabil și eficient. Alătură-te echipei noastre pentru a explora potențialul tău într-un mediu dinamic și inovator.
Business Analyst | Transport
Căutăm un Business Analyst motivat, capabil să transforme procesele din Transport și Logistică în soluții mai eficiente prin analiză, optimizare și raportare de calitate. Vei lucra cu date complexe, vei dezvolta analize și modele care susțin decizii strategice și vei contribui la îmbunătățirea continuă a performanței operaționale. Dacă ai pasiune pentru analiză și vrei un rol cu impact real într-un mediu dinamic, te invităm să aplici!
- Evaluarea proceselor din departamentul Transport și Logistică, identificarea oportunităților de îmbunătățire și implementarea soluțiilor adecvate.
- Revizuirea continuă a fluxurilor operaționale și dezvoltarea strategiilor de optimizare.
- Colectarea, sintetizarea și structurarea datelor necesare pentru rapoarte specifice.
- Elaborarea rapoartelor săptămânale și lunare pentru monitorizarea indicatorilor de performanță.
- Dezvoltarea modelelor financiare și realizarea analizelor comparative și de proces.
- Efectuarea studiilor privind performanțele anterioare, viitoare și comparative în aria alocată.
- Reconcilierea rezultatelor prin verificarea, compararea și corectarea datelor.
- Actualizarea și monitorizarea portofoliilor atribuite conform activității și strategiei de management.
- Realizarea de situații și analize la cererea clienților sau a managerului de proiect.
- Respectarea termenelor de predare și asigurarea acurateței analizelor și rapoartelor.
- Optimizarea și standardizarea rapoartelor pentru eficientizarea activității.
- Asigurarea fiabilității și relevanței datelor utilizate.
- Respectarea normelor legale privind confidențialitatea și protecția informațiilor.
- Studii superioare în domeniul financiar, economic sau audit.
- Cunoștințe de limba franceză nivel B1 și/sau limba engleză nivel B1.
- Competențe solide de Microsoft Office (Excel – nivel avansat), PowerPoint, Outlook.
- Cunoștințe de VBA, SQL și baze de date – constituie avantaj.
- Experiență în utilizarea programelor SAP, Cognos, TM1, UCMS – avantaj.
- Minimum 2 ani experiență în domeniul financiar, raportare și analiză de date.
- Abilități de planificare și organizare.
- Capacitatea de a gestiona și îmbunătăți procese interne.
- Aptitudini pentru analize și investigații complexe.
- Abilități bune de comunicare și colaborare cu clienții.
- Orientare către rezultate și respectarea termenelor.
- Capacitate foarte bună de analiză și sinteză.
- Tichete de masă;
- O zi liberă în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere achitată de către companie;
- Training inițial și asistență pe perioada de integrare;
- Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
- Oportunitatea de- a activa într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
- Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.
E-mail: abreahna@veoworldwide.com
Ещё вакансии компании
Другие вакансии компании
Ещё вакансии компании
Другие вакансии компании