Asistent Suport Comercial (Franceză)

Veo Worldwide Services, parte a Grupului NOZ și lider pe piața europeană de destocaj, beneficiază de peste 17 ani de expertiză în optimizarea stocurilor nevândute. Ne adresăm proprietarilor de afaceri oferind soluții eficiente pentru gestionarea surplusurilor din colecții anterioare, sau comenzi anulate, contribuind astfel la optimizarea performanței lor operaționale.

Misiune: Să fim lideri mondiali în destocaj, impunând standarde de excelență și inovație în industrie.

Viziune: Sub deviza „No waste. Just value.”, ne angajăm să maximizăm valoarea resurselor, aptitudinilor și ideilor, cultivând o cultură a sustenabilității și eficienței. Mizăm pe dezvoltarea continuă a echipei noastre, promovând spiritul de inițiativă și colaborarea.

La Veo Worldwide, depășim granițele destocajului, contribuind la un viitor sustenabil și eficient. Alătură-te echipei noastre pentru a explora potențialul tău într-un mediu dinamic și inovator.

Asistent Suport Comercial (Franceză)

Suntem în căutarea unui Asistent Suport Comercial - o persoană dedicată cu bune abilități de comunicare în limba Franceză, pentru a se alătura echipei noastre și a contribui la succesul nostru continuu!

Principalele tale misiuni vor fi:

  • Coordonarea eficientă a activităților administrative/ operaționale, în strânsă colaborare cu departamentul de vânzări, respectând normele comerciale;
  • Gestionarea comunicării și furnizării de suport, incluzând procese precum verificarea informațiilor legale, înregistrarea comenzilor, monitorizarea plăților, asigurarea cererilor de transport și obținerea feedbackului final;
  • Examinarea acurateței datelor și informațiilor;
  • Asigurarea completării cu succes a tuturor sarcinilor în termenele stabilite.

Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:

  • Abilități de comunicare în limba Franceză (scris și vorbit) la nivel minim B1;
  • Experiență de lucru cu pachetul Microsoft Office, în special Microsoft Excel (creare și gestionare de tabele, cunoașterea funcțiilor precum filtrarea și inserarea, etc);
  • Atenție la detalii, bune abilități de organizare și prioritizare;
  • Deschidere pentru învățare continuă și adaptabilitate.

Va reprezenta un avantaj:

  • Experiența anterioară în domeniul logistic sau comercial, în gestionarea de baze de date;
  • Cunoașterea limbilor străine precum Engleza sau Spaniola.

Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:

  • Tichete de masă;
  • Training inițial și coaching periodic, adaptat specificului activității desfășurate;
  • Oportunități reale de dezvoltare a carierei într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și multiculturală;
  • Zi liberă în ziua ta de naștere;
  • Activități de well-being, concursuri și diferite competiții în cadrul proiectelor de HR.

Другие вакансии этой компании

Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть