Administrator magazin (s. Grătiești)

Suntem în căutarea unui Administrator Magazin dedicat, care să contribuie semnificativ la prosperitatea și succesul Echipei Ocean Fish.

Administrator magazin (s. Grătiești)

La Ocean Fish, credem că peștele este mai mult decât un produs. Pentru noi, în primul rând, este o pasiune, o sursă de inspirație și un dar valoros al naturii.

Misiunea Postului: Gestionarea eficientă a tuturor operațiunilor din magazin asfel încât să asigurăm clienților noștri o experiență unică, pozitivă, în urma vizitei magazinului Ocean Fish.

Responsabilități:

1. Gestionarea Operațională a Magazinului:

  • Asigurarea unei funcționări eficiente zilnice a întregului magazin;
  • Implementarea și monitorizarea tuturor proceselor operaționale;
  • Respectarea procedurilor, standartelo și politicilor Ocean Fish.

2. Managementul Echipei:

  • Participarea în procesele de recrutare, instruire și evaluare a personalului din gestiune;
  • Stabilirea programului de lucru și tabelarea timpului de lucru al Echipei din subordine;
  • Monitorizare continuă a performanței echipei pentru a asigura atingerea obiectivelor de vânzări și calitatea serviciilor;
  • Menținerea unei atmosfere pozitive de lucru.

3. Calitatea Serviciilor Clienți:

  • Asigurarea unui nivel înalt de deservire a clienților magazinului conform standartelor de calitate Ocean Fish;
  • Gestionare promptă și eficientă a reclamațiilor parvenite din partea clienților;
  • Dezvoltarea continună da unei relații pozitive cu clienții și fidelizarea acestora.

4. Gestionarea Stocurilor:

  • Monitorizarea stocurilor și asigurarea aprovizionării corespunzătoare a magazinului;
  • Realizarea comenzilor de reaprovizionare și gestionarea inventarului pentru a evita situațiile de overstock sau out-of-stock;
  • Verificarea și recepționarea produselor conform standardelor de calitate.

5. Gestionarea Financiară:

  • Monitorizarea și raportarea zilnică a vânzărilor și a fluxului de numerar;
  • Gestionarea bugetului magazinului și controlul costurilor operaționale.

6. Comunicare internă:

  • Menținerea unei bune comunicări și colaborări cu toate departamentele interne ale companiei pentru a asigura o funcționare eficientă a magazinului.

Cerințe:

  • Experiență și cunoștințe practice a tot ceea ce înseamnă managementul unui magazin (preferabil în industria alimentară);
  • Leadership și abilități manageriale, de gestiune a echipei;
  • Abilități forte de organizare și focusare pe rezultate;
  • Competențe forte de comunicare și de relaționare;
  • Abiliăți lingvistice și capacitatea de exprimare coerentă Ro, Ru;
  • Autonomie și capacitatea de a lua decizii;
  • Inițiativă și proactivitate;
  • Responsabilitate și perseverență în muncă;
  • Abilitate de învățare continuă;
  • EQ, empatie și ascultare activă;
  • Abilități digitale: de operare PC și de utilizare CRM.

Cu noi câștigi:

  • Remunerare pe măsură;
  • O Echipă deschisă și absolut pasionată de misiunea Ocean Fish;
  • O Cultură Corporativă Ecologică bazată pe reciprocitate și comunicare eficientă;
  • Dezvoltare profesională (Carier-track) într-o companie prosperă;
  • Încurajare și susținere din partea administrației în procesul tău de instruire continuă;
  • Program de muncă Luni-Vineri 08:00 - 17:00 / 09:00 - 18:00.

Aplică acum și hai să ne cunoaștem !

Expediază-ne CV-ul tău actualizat aici: hr@oceanfish.md cu menționarea poziției dorite în linia de subiect.

+ (373) 60115968, Cristina
https://oceanfish.md/ro/despre-noi/.

Telefon: 060 11 59 68
E-mail: hr@oceanfish.md

Другие вакансии этой компании

Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть