Specialist plăți

Specialist plăți

Responsabilităţile principale:

  • Înregistrarea și procesarea în sistemul Băncii a transferurilor în valută străină și monedă națională;
  • Înregistrarea și procesarea în sistemul Băncii a încasărilor primite în valută străină și monedă națională;
  • Crearea mesajelor SWIFT pentru transferurile în valută străină;
  • Înregistrarea în sistemul Băncii a tranzacțiilor generate de Front-office Trezorerie;
  • Efectuarea tranzacțiilor ce țin de Back-office pentru operațiunile documentare;
  • Evidența dosarului băncilor corespondente;
  • Acordarea asistenței subdiviziunilor privind legislația în vigoare aferentă plăților;
  • Verificarea corectitudinii mesajelor SWIFT de încasare;
  • Procesarea în sistem a încasărilor în contul clientului; 
Cerinţe de calificare:
  • experienţă în domeniu nu este obligatorie;
  • persoană organizată, capabilă să stabilească priorități și termeni limită pentru executarea în timp util a sarcinilor puse;
  • abilităţi de lucru în echipă;
  • persoană deschisă, pozitivă;
  • abordare proactivă la locul de muncă;
  • simţ dezvoltat al responsabilităţii, atenţiei şi punctualităţii;
  • cunoaşterea limbilor română, rusă. Engleza va fi un avantaj.
Daca sunteti cointeresati de aceasta pozitie vacanta, rugam sa aplicati CV-ul dvs si scrisoarea de motivatie pe urmatoarea adresa de e-mail: mda.resurse.umane@procredit-group.com.
 
Rugam sa mentionati pozitia vacanta pentru care ati aplicat CV-ul.
 
Prelucrarea datelor de către Bancă se realizează în conformitate cu prevederile Legislației nr.133 din 08.07.2011, privind Protecția datelor cu caracter personal.
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть