Asistent Dezvoltare Imobiliara cu Limba Franceză
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Căutăm o persoană organizată, dinamică și orientată spre client care să se alăture echipei noastre de expansiune VEO, la sediul nostru din Chișinău.
Principalele tale misiuni vor fi:
Identificarea de spații comerciale disponibile pe piața franceză;
Colectarea informațiilor despre aceste spații direct de la proprietari, agenți imobiliari, notari sau primării;
Încărcarea datelor în baza de date aferentă și gestionarea eficientă a acesteia;
Urmărirea procesului de validare a dosarelor avansate până la etapa de deschidere a unui nou magazin;
Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:
Competențe de limbă Franceză (nivel B2-C1);
Cunoștințe de utilizare ale pachetului MS Office (Word, Excel, Power Point);
Abilitați administrative (documente, baze de date, platforme specifice, Google Maps etc.);
Atenție la detalii, bune abilități de comunicare și mediere;
Disponibilitate pentru călătorii în scop de serviciu.
Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:
Tichete de masă;
Bonusuri de performanță în funcție de rezultatele obținute;
Training inițial și coaching periodic, specific activității desfășurate;
Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
Oportunitatea de a activa într-o companie internațională, cu sedii în 8 țări;
Posibilitatea de-a participa la diferite activități și concursuri, în cadrul diverselor proiecte HR.
E-mail: lcotovici@veoworldwide.com / onegru@veoworldwide.com
+37379005945
Principalele tale misiuni vor fi:
Identificarea de spații comerciale disponibile pe piața franceză;
Colectarea informațiilor despre aceste spații direct de la proprietari, agenți imobiliari, notari sau primării;
Încărcarea datelor în baza de date aferentă și gestionarea eficientă a acesteia;
Urmărirea procesului de validare a dosarelor avansate până la etapa de deschidere a unui nou magazin;
Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:
Competențe de limbă Franceză (nivel B2-C1);
Cunoștințe de utilizare ale pachetului MS Office (Word, Excel, Power Point);
Abilitați administrative (documente, baze de date, platforme specifice, Google Maps etc.);
Atenție la detalii, bune abilități de comunicare și mediere;
Disponibilitate pentru călătorii în scop de serviciu.
Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:
Tichete de masă;
Bonusuri de performanță în funcție de rezultatele obținute;
Training inițial și coaching periodic, specific activității desfășurate;
Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
Oportunitatea de a activa într-o companie internațională, cu sedii în 8 țări;
Posibilitatea de-a participa la diferite activități și concursuri, în cadrul diverselor proiecte HR.
E-mail: lcotovici@veoworldwide.com / onegru@veoworldwide.com
+37379005945
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳