
34 года
Женщина
Chișinău
30 000 MDL
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".
Обо мне
Persoană organizată și responsabilă, implicată în gestionarea activităților administrative și operaționale de birou. Particip la coordonarea corespondenței comerciale și administrative, gestionarea comenzilor de birotică și consumabile, precum și în elaborarea și analiza rapoartelor de vânzări. Utilizez Microsoft Excel, Word și PowerPoint pentru susținerea proceselor și luarea deciziilor. Orientată spre eficiență, atenție la detalii și prioritizarea sarcinilor într-un mediu dinamic.
БольшеТОП Навыки
Опыт работы
Апрель 2024 - Настоящее время
1 год 3 месяца
Specialist back office
E
Кишинев
- Redactare și optimizare de documente comerciale, administrative;
- Creare și structurare de oferte, prezentări și rapoarte;
- Asistență în formularea corespondenței profesionale;
- Sprijin în organizarea și automatizarea tabelelor și proceselor interne;
- Suport în luarea deciziilor prin generarea de soluții și alternative;
- Sprijin în redactarea solicitărilor privind comenzi de birotică și consumabile;
Март 2018 - Апрель 2024
6 лет 2 месяца
Agent lucru cu clientii
Sudzucker Moldova
Кишинев
- Organizarea activității departamentului
- Preluarea și distribuirea corespondenței interne a departamentului
- Recepționarea apelurilor telefonice primite de la clienții companiei
- Procesarea comenzilor de vânzare
- Întocmirea și expedierea documentelor de serviciu;
- Elaborarea și prezentarea rapoartelor operative;
- Evidenta contractelor de vânzare
- Evidenta si procesarea contractelor de marketing
- Efectuarea achizițiilor necesare activității departamentului
- Efectuarea rapoartelor necesare in cadru departamentului
- Evidenta plățiilor către furnizorii departamentului
- Evidenta încasărilor datoriilor de la clienți
Август 2015 - Март 2018
2 года 7 месяцев
Asistenta departamentului Vânzări si Marketing
Sudzucker Moldova
Кишинев
- Organizarea activității departamentului
- Preluarea și distribuirea corespondenței interne a departamentului
- Recepționarea apelurilor telefonice primite de la clienții companiei;
- Procesarea comenzilor de vânzare
- Întocmirea și expedierea documentelor de serviciu;
- Elaborarea și prezentarea rapoartelor operative;
Ноябрь 2013 - Июнь 2014
8 месяцев
Business consultant întreprinderi mici
“Procredit Bank”
Кишинев
creditarea întreprinderilor mici
Навыки
Языки
Румынский Свободно владею
Русский Свободно владею
Английский Средний
Желаемая отрасль
Образование: Неполное высшее
Ещё учусь
UCCM
Факультет: Management si Drept
Специальность: Business si Administrare
Курсы, тренинги
Contabilitatea pentru incepatori
Организатор: ProActive
Пожелания к работе
Место работы
În locația angajatorului
Hibrid (Oficiu/Acasă)
График работы
Full-time
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".