Резюме № 410787 от 11 июня 2025
11 июня 2025
Manager Vânzări

age 34 года

Женщина

address Chișinău

30 000 MDL

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".

Обо мне

Persoană organizată și responsabilă, implicată în gestionarea activităților administrative și operaționale de birou. Particip la coordonarea corespondenței comerciale și administrative, gestionarea comenzilor de birotică și consumabile, precum și în elaborarea și analiza rapoartelor de vânzări. Utilizez Microsoft Excel, Word și PowerPoint pentru susținerea proceselor și luarea deciziilor. Orientată spre eficiență, atenție la detalii și prioritizarea sarcinilor într-un mediu dinamic.

Больше

ТОП Навыки

Lucrul în Echipă 7 лет
Corespondența de Afaceri 7 лет
Organizare și priotizare 6 лет
Abilități de Comunicare 6 лет
Rapoarte vânzări 6 лет
Procesarea Comenzilor 6 лет

Опыт работы

Апрель 2024 - Настоящее время
1 год 3 месяца

Specialist back office

E

Кишинев

Lucrul în Echipă Atenție la Detalii Corespondența de Afaceri

- Redactare și optimizare de documente comerciale, administrative;
- Creare și structurare de oferte, prezentări și rapoarte;
- Asistență în formularea corespondenței profesionale;
- Sprijin în organizarea și automatizarea tabelelor și proceselor interne;
- Suport în luarea deciziilor prin generarea de soluții și alternative;
- Sprijin în redactarea solicitărilor privind comenzi de birotică și consumabile;

Март 2018 - Апрель 2024
6 лет 2 месяца

Agent lucru cu clientii

Sudzucker Moldova

Кишинев

Organizare și priotizare Abilități de Comunicare Rapoarte vânzări Procesarea Comenzilor Corespondența de Afaceri Lucrul în Echipă

- Organizarea activității departamentului
- Preluarea și distribuirea corespondenței interne a departamentului
- Recepționarea apelurilor telefonice primite de la clienții companiei
- Procesarea comenzilor de vânzare
- Întocmirea și expedierea documentelor de serviciu;
- Elaborarea și prezentarea rapoartelor operative;
- Evidenta contractelor de vânzare
- Evidenta si procesarea contractelor de marketing
- Efectuarea achizițiilor necesare activității departamentului
- Efectuarea rapoartelor necesare in cadru departamentului
- Evidenta plățiilor către furnizorii departamentului
- Evidenta încasărilor datoriilor de la clienți

Август 2015 - Март 2018
2 года 7 месяцев

Asistenta departamentului Vânzări si Marketing

Sudzucker Moldova

Кишинев

Atenție la Detalii Suport administrativ Rapoarte operative Legătura între departamente Organizarea activității departamentului

- Organizarea activității departamentului
- Preluarea și distribuirea corespondenței interne a departamentului
- Recepționarea apelurilor telefonice primite de la clienții companiei;
- Procesarea comenzilor de vânzare
- Întocmirea și expedierea documentelor de serviciu;
- Elaborarea și prezentarea rapoartelor operative;

Ноябрь 2013 - Июнь 2014
8 месяцев

Business consultant întreprinderi mici

“Procredit Bank”

Кишинев

creditarea întreprinderilor mici

Навыки

Gestionarea corespondenței comerciale și operaționale Adaptabilitate și învățare continuă Atitudine orientată spre soluții și eficiență operațională Microsoft Word Microsoft Excel Abilități de Comunicare Redactarea Propunerilor

Языки

Румынский Свободно владею

Русский Свободно владею

Английский Средний

Желаемая отрасль

Менеджмент

Образование: Неполное высшее

Ещё учусь

UCCM

Факультет: Management si Drept

Специальность: Business si Administrare

Курсы, тренинги

Contabilitatea pentru incepatori

Организатор: ProActive

Пожелания к работе

Место работы

În locația angajatorului

Hibrid (Oficiu/Acasă)

График работы

Full-time

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".