CV: Chelner
только зарегистрированным пользователям.
1.Pregătirea salonului pentru servire.
2.Primirea oaspeților și îndrumarea acestora către o masă liberă.
3.Prezentarea preparatelor.
oferirea de meniuri și de recomandări clienților care au nevoie de ajutor.
4.Preluarea comenzii și transmiterea exigențelor clienților legate de prepararea mâncării.
5.Servirea preparatelor și a băuturilor;
asistarea clientului în timpul serviciului și rezolvarea eventualelor reclamații sau nemulțumiri.
6.Incasarea contravalorii produselor.
7.Debarasarea spațiului de servire și pregătirea lui pentru viitorii clienți.
8.Servirea exemplară a clienților și acordarea atenției cuvenite acestora.
Încasarea contravalorii serviciilor prestate.
1.Pregătirea salonului pentru servire.
2.Primirea oaspeților și îndrumarea acestora către o masă liberă.
3.Prezentarea preparatelor.
oferirea de meniuri și de recomandări clienților care au nevoie de ajutor.
4.Preluarea comenzii și transmiterea exigențelor clienților legate de prepararea mâncării.
5.Servirea preparatelor și a băuturilor;
asistarea clientului în timpul serviciului și rezolvarea eventualelor reclamații sau nemulțumiri.
6.Incasarea contravalorii produselor.
7.Debarasarea spațiului de servire și pregătirea lui pentru viitorii clienți.
8.Servirea exemplară a clienților și acordarea atenției cuvenite acestora.
1.Pregătirea salonului pentru servire.
2.Primirea oaspeților și îndrumarea acestora către o masă liberă.
3.Prezentarea preparatelor.
oferirea de meniuri și de recomandări clienților care au nevoie de ajutor.
4.Preluarea comenzii și transmiterea exigențelor clienților legate de prepararea mâncării.
5.Servirea preparatelor și a băuturilor;
asistarea clientului în timpul serviciului și rezolvarea eventualelor reclamații sau nemulțumiri.
6.Incasarea contravalorii produselor.
7.Debarasarea spațiului de servire și pregătirea lui pentru viitorii clienți.
8.Servirea exemplară a clienților și acordarea atenției cuvenite acestora.
Încasarea contravalorii serviciilor prestate.
1.Pregătirea salonului pentru servire.
2.Primirea oaspeților și îndrumarea acestora către o masă liberă.
3.Prezentarea preparatelor.
oferirea de meniuri și de recomandări clienților care au nevoie de ajutor.
4.Preluarea comenzii și transmiterea exigențelor clienților legate de prepararea mâncării.
5.Servirea preparatelor și a băuturilor;
asistarea clientului în timpul serviciului și rezolvarea eventualelor reclamații sau nemulțumiri.
6.Incasarea contravalorii produselor.
7.Debarasarea spațiului de servire și pregătirea lui pentru viitorii clienți.
8.Servirea exemplară a clienților și acordarea atenției cuvenite acestora.
Încasarea contravalorii serviciilor prestate.
1.Pregătirea salonului pentru servire.
2.Primirea oaspeților și îndrumarea acestora către o masă liberă.
3.Prezentarea preparatelor.
oferirea de meniuri și de recomandări clienților care au nevoie de ajutor.
4.Preluarea comenzii și transmiterea exigențelor clienților legate de prepararea mâncării.
5.Servirea preparatelor și a băuturilor;
asistarea clientului în timpul serviciului și rezolvarea eventualelor reclamații sau nemulțumiri.
6.Incasarea contravalorii produselor.
7.Debarasarea spațiului de servire și pregătirea lui pentru viitorii clienți.
8.Servirea exemplară a clienților și acordarea atenției cuvenite acestora.
Încasarea contravalorii serviciilor prestate.
1.Pregătirea salonului pentru servire.
2.Primirea oaspeților și îndrumarea acestora către o masă liberă.
3.Prezentarea preparatelor.
oferirea de meniuri și de recomandări clienților care au nevoie de ajutor.
4.Preluarea comenzii și transmiterea exigențelor clienților legate de prepararea mâncării.
5.Servirea preparatelor și a băuturilor;
asistarea clientului în timpul serviciului și rezolvarea eventualelor reclamații sau nemulțumiri.
6.Incasarea contravalorii produselor.
7.Debarasarea spațiului de servire și pregătirea lui pentru viitorii clienți.
8.Servirea exemplară a clienților și acordarea atenției cuvenite acestora.
1.Pregătirea salonului pentru servire.
2.Primirea oaspeților și îndrumarea acestora către o masă liberă.
3.Prezentarea preparatelor.
oferirea de meniuri și de recomandări clienților care au nevoie de ajutor.
4.Preluarea comenzii și transmiterea exigențelor clienților legate de prepararea mâncării.
5.Servirea preparatelor și a băuturilor;
asistarea clientului în timpul serviciului și rezolvarea eventualelor reclamații sau nemulțumiri.
6.Incasarea contravalorii produselor.
7.Debarasarea spațiului de servire și pregătirea lui pentru viitorii clienți.
8.Servirea exemplară a clienților și acordarea atenției cuvenite acestora.
Încasarea contravalorii serviciilor prestate.
1.Pregătirea salonului pentru servire.
2.Primirea oaspeților și îndrumarea acestora către o masă liberă.
3.Prezentarea preparatelor.
oferirea de meniuri și de recomandări clienților care au nevoie de ajutor.
4.Preluarea comenzii și transmiterea exigențelor clienților legate de prepararea mâncării.
5.Servirea preparatelor și a băuturilor;
asistarea clientului în timpul serviciului și rezolvarea eventualelor reclamații sau nemulțumiri.
6.Incasarea contravalorii produselor.
7.Debarasarea spațiului de servire și pregătirea lui pentru viitorii clienți.
8.Servirea exemplară a clienților și acordarea atenției cuvenite acestora.
Încasarea contravalorii serviciilor prestate.
1.Pregătirea salonului pentru servire.
2.Primirea oaspeților și îndrumarea acestora către o masă liberă.
3.Prezentarea preparatelor.
oferirea de meniuri și de recomandări clienților care au nevoie de ajutor.
4.Preluarea comenzii și transmiterea exigențelor clienților legate de prepararea mâncării.
5.Servirea preparatelor și a băuturilor;
asistarea clientului în timpul serviciului și rezolvarea eventualelor reclamații sau nemulțumiri.
6.Incasarea contravalorii produselor.
7.Debarasarea spațiului de servire și pregătirea lui pentru viitorii clienți.
8.Servirea exemplară a clienților și acordarea atenției cuvenite acestora.
Încasarea contravalorii serviciilor prestate.
1.Pregătirea salonului pentru servire.
2.Primirea oaspeților și îndrumarea acestora către o masă liberă.
3.Prezentarea preparatelor.
oferirea de meniuri și de recomandări clienților care au nevoie de ajutor.
4.Preluarea comenzii și transmiterea exigențelor clienților legate de prepararea mâncării.
5.Servirea preparatelor și a băuturilor;
asistarea clientului în timpul serviciului și rezolvarea eventualelor reclamații sau nemulțumiri.
6.Incasarea contravalorii produselor.
7.Debarasarea spațiului de servire și pregătirea lui pentru viitorii clienți.
8.Servirea exemplară a clienților și acordarea atenției cuvenite acestora.
Специальность: Biolog.
Capacitatea de a lucra in echipa.
Capacitatea de a stabili teluri comune si de a le respecta.
Intelegerea contextului global in care se incadreaza activitatea companiei.
Orientarea catre rezultate.
Persoana dinamica , usor adaptabil la noi provocari .