36 ani
Feminin
Chișinău
20 000 MDL
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".
TOP Competențe
Experiența profesională
Ianuarie 2023 - Prezent
2 ani 8 luni
Șef centru administrare și suport tehnologic
Serviciul Hidrometeorologic de Stat.
Chișinău
Coordonarea echipei de 40 de angajați, cu atribuții în logistică, IT, resurse umane, relații internaționale, comunicare și presă;
Gestionarea proceselor de resurse umane: recrutare, integrare, motivare și evaluare a performanței;
Elaborarea, implementarea și monitorizarea planurilor de achiziții (inclusiv pentru echipamente hidrometeorologice finanțate din proiecte internaționale);
Coordonarea planificării strategice și a programelor de dezvoltare instituțională;
Managementul documentelor oficiale, relațiilor interinstituționale și activităților logistice;
Implicare activă în managementul proiectelor naționale și internaționale (Banca Mondială, parteneri europeni și regionali).
Februarie 2020 - Ianuarie 2023
3 ani
2022 șef centru administrativ
Serviciul Hidrometeorologic de Stat
Chișinău

Organizarea și coordonarea activității administrative și financiare a instituției;
Gestionarea proceselor de resurse umane: recrutare, instruire și evaluare;
Elaborarea și monitorizarea planului de achiziții publice și a bugetului instituției;
Coordonarea procesului de planificare strategică și elaborarea programelor de dezvoltare instituțională;
Dezvoltarea și implementarea strategiilor de comunicare și PR, inclusiv campanii media pentru promovarea imaginii instituției;
Crearea și menținerea relațiilor internaționale cu parteneri și organizații regionale/internaționale.
Iunie 2017 - Februarie 2020
2 ani 9 luni
Șef centru economie, finanțe și ev.contabilă
Serviciul Hidrometeorologic de Stat.
Chișinău
Conducerea și coordonarea activității financiar-contabile a instituției, conform legislației și normelor naționale;
Elaborarea și monitorizarea bugetului anual și a planurilor de achiziții publice;
Supravegherea corectitudinii calculării și achitării salariilor, precum și a raportării financiare;
Asigurarea controlului intern privind cheltuirea eficientă a resurselor instituției;
Organizarea procedurilor de achiziții și participarea la evaluarea ofertelor;
Coordonarea proceselor de planificare financiară pe termen mediu și lung.
Realizări notabile:
Decembrie 2016 - Mai 2017
6 luni
Ianuarie 2016 - Decembrie 2016
11 luni
Înregistrarea și gestionarea operațiunilor financiare în valută și cu valori mobiliare;
Evidența dobânzilor, comisioanelor și altor cheltuieli bancare, conform planului de conturi al BNM;
Întocmirea rapoartelor financiare lunare privind rulajele și soldurile conturilor internaționale;
Colaborarea cu bănci comerciale, instituții financiare și autorități publice pe aspecte de contabilitate bancară.
Competențe
Limbi
Română Nativ
Rusă Fluent
Engleză Fluent
Spaniolă Comunicare
Franceză Mediu
Domeniul dorit
Studii: Superioare
Absolvit în: 2011
Academia de Studii Economice din Moldova, Chişinău
Facultatea: Business şi administrarea afacerilor
Absolvit în: 2010
Academia de Studii Economice din Moldova, Chişinău
Facultatea: contabilitate
Cursuri, training-uri
Absolvit în: 2022
Curs Management de proiect, certificat nr. IE-21/487
Organizator: Centrului de formare antreprenorială din cadrul Camerei de Comerț.
Absolvit în: 2021
certificat de dezvoltare a capacităților profesionale
Organizator: centrul de tehnologii informaționale în finanțe
Absolvit în: 2020
dezvoltare profesională, management si leadership
Organizator: acade,oa de admnistrare publica
Preferințe pentru job
Locul de muncă
Hibrid (Oficiu/Acasă)
Remote
În locația angajatorului
Programul de muncă
Flexibil
Full-time
Permis de conducere
Categoria: B
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".