35 ani
Feminin
Chișinău
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".
Despre mine
Sunt o persoană organizată, responsabilă și orientată spre rezultate, cu experiență solidă în resurse umane și administrarea biroului. Dețin abilități excelente de comunicare, coordonare și gestionare a documentelor și proceselor interne. Mă adaptez rapid la schimbări și dau dovadă de seriozitate și confidențialitate în toate activitățile profesionale.
Vezi mai multTOP Competențe
Experiența profesională
Iulie 2012 - Prezent
13 ani
Manager de oficiu
Vadalex-Agro SRL
Chișinău
- Elaborarea contractelor de vânzare-cumpărare, scrisori, ordine, procese-verbale, conturi de plată, oferte comerciale, procuri, liste de prețuri (price lists), actualizarea și revizuirea prețurilor de vânzare și alte acte specifice procesului comercial și de import.
- Performarea pachetului de documente si aplicarea pentru permisiunea de import.
- Darea de seamă a importului, comercializării și stocării produselor de uz fitosanitar.
- Evidența importului și întocmirea rapoartelor privind importul, stocarea și comercializarea produselor de uz fitosanitar
- Comunicarea cu furnizorii prin e-mail, asistență privind elaborarea contractelor și documentației necesare privind importul, termenilor de încărcare, etc.
- Monitorizarea și actualizarea cardurilor de combustibil, gestionarea evidenței acestora
- Gestionarea logisticii de călătorie pentru angajați (rezervare bilete avion, cazare, transport), în colaborare cu agenții de turism.
- Planificarea și coordonarea evenimentelor corporative, inclusiv recrutarea participanților și gestionarea logisticii
- Crearea și publicarea anunțurilor de angajare pe diverse platforme online și canale de recrutare
Realizarea și gestionarea documentației resurselor umane, conform legislației muncii în vigoare (ordine de angajare, concedii, transferuri, eliberări, fișe de post, etc.)
- Administrarea dosarelor de angajare și asigurarea conformității acestora cu reglementările legale
Competențe
Limbi
Română Nativ
Rusă Comunicare
Engleză Comunicare
Domeniile dorite
Studii: Superioare
Absolvit în: 2012
Academia de Studii Economice din Moldova (ASEM)
Facultatea: Business si Administrare
Specialitatea: Business si Administrare
Cursuri, training-uri
Absolvit în: 2015
Curs de perfectionare / specializare "Inspector serviciu personal" (Specialist resurse umane)
Organizator: HR Portal SRL
Preferințe pentru job
Locul de muncă
Hibrid (Oficiu/Acasă)
Remote
În locația angajatorului
Programul de muncă
Full-time
Flexibil
Part-time
Permis de conducere
Categoria: B
Cu automobil personal
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".