CV: Personal birou
только зарегистрированным пользователям.
- Prelucrarea documentatiei primare.
- Verificarea documentelor.
- Sortare, grupare, scanare
- Atașarea unui document în 1C
- Arhivare.
- Executarea instructiunilor de la manager;
- Introducerea documentației primare în 1C;
- Formarea mapelor de documente primare (atât în format hârtie, cât și în format electronic: scanare, copiere, legare documente);
- Formarea actelor de reconciliere cu contrapartidele;
- Lucrari la colectarea documentelor de la contractori;
- Procesarea cererilor de la Serviciul Federal de Taxe;
- Asistență în efectuarea evidenței personalului;
- Asistenta in selectia personalului;
- Receptie, distribuire apeluri (mini-PBX);
- Recepția, înregistrarea documentației de intrare/ieșire;
- Trimiterea de scrisori prin Posta Rusă;
- intretinere completa a biroului;
- Pregătirea călătoriilor de afaceri pentru angajații companiei (rezervare bilete, rezervare hoteluri, colaborare cu o agenție);
- Planificarea si coordonarea activitatilor serviciilor de birou (curieri, personal tehnic);
Recepție, distribuire apeluri (mini-PBX);
- Recepția, înregistrarea documentației de intrare/ieșire;
- intretinere completa a biroului;
- Intocmirea unui buget pentru nevoile de business ale biroului;
- Mentinerea pontajelor in 1C: ZUP;
- Colaborare stransa cu departamentul HR;
- Caută candidați.
- Comunicare telefonică cu candidații.
- Programarea interviurilor.
- Planificarea si coordonarea activitatilor serviciilor de birou (curieri, soferi de livrare, personal tehnic);
- Efectuarea instructiunilor de la manager (rezervare bilete de avion, rezervare hoteluri);
- Depunerea cererilor de cheltuire a fondurilor în 1C;
- Asistenta in contabilitate, juridica. departament;
- Salutarea oaspeților (ceai, cafea)
- Receptie, distribuire apeluri (mini-PBX);
- Recepția, înregistrarea documentației de intrare/ieșire;
- intretinere completa a biroului;
- Intocmirea unui buget pentru nevoile de business ale biroului;
- Mentinerea pontajelor in 1C: ZUP;
- Colaborare stransa cu departamentul HR;
- Planificarea si coordonarea activitatilor serviciilor de birou (curieri, soferi de livrare, personal tehnic);
- Efectuarea instructiunilor de la manager (rezervare bilete de avion, rezervare hoteluri);
- Organizarea meselor pentru angajatii biroului;
- Asistenta in contabilitate, juridica. departament;
- Intalnire cu invitatii (ceai, cafea);
Desfășurarea convorbirilor telefonice cu potențiali clienți.
- Apeluri primite și ieșite.
- Corespondenta de intrare si iesire si redirectionarea acesteia catre sediul central (volum mare de documente)
- Corespondență activă în Outlook(e).
- Întreținerea completă a operațiunilor de birou.
- Efectuarea sarcinilor oficiale individuale din conducerea dumneavoastră imediată.
- Lucru regulat cu org. echipamente: fax, scanner, imprimanta.
- Întâlnirea vizitatorilor - ceai, cafea.
Специальность: Limbi străine..
Utilizator PC: pachet software MS Office (Word, Excel), Internet, E-mail, org. echipamente (imprimanta, copiator, scanner, fax).
Punctualitate, responsabilitate, diligență, acuratețe, prietenie, abilități de comunicare.