CV: Secretar / Asistent al Directorului / Asistent Executiv
только зарегистрированным пользователям.
- Sprijinirea tuturor funcțiilor administrative, inclusiv organizarea documentelor, urmărirea tranzacțiilor, pregătirea întâlnirilor, comandarea proviziilor;
- Planificarea întâlnirilor și evenimentelor;
- Gestionarea apelurilor telefonice, a e-mailurilor și a mesajelor;
- Gestionarea conturilor de rețele sociale;
- Crearea rapoartelor periodice și actualizarea bazelor de date interne;
- Achiziționarea de rechizite și echipamente de birou și menținerea unui nivel adecvat al stocurilor;
- Urmărirea bugetului/cheltuielilor;
- Interpretarea și traducerea corespondenței și a documentelor;
- Întocmirea foilor de pontaj, diverse comenzi interne, corespondența de control.
- Asigurarea relației cu furnizorii străini;
- Asigurarea cooperării directe în domeniul de export;
- Reprezentarea companiei în expoziții;
- Raportarea rezultatelor activității de export;
- Elaborarea și implementarea procedurilor de lucru în cadrul compartimentului;
- Propunerea măsurilor pentru eficientizarea operațiunilor de export.
- Negocieri cu parteneri străini;
- Activitati de import-export;
- Atribuții protocolare și ceremoniale;
- Stimularea vânzărilor prin participarea la licitații publice;
- Stabilirea de noi contacte cu parteneri străini pentru continuarea cooperării;
- Participarea la expozitii internationale;
- Traducerea corespondenței, documentelor, protocoalelor și a altor materiale din/în limbile română/engleză/rusă/franceză.
- Examinarea notificărilor privind ajutoarele de stat sectoriale;
- Investigarea cazurilor de încălcare a legislației cu privire la ajutorul de stat de complexitate medie.
- Elaborarea proiectelor tratatelor bilaterale și multilaterale în domeniul concurenţei şi ajutorului de stat;
- Ținerea lucrărilor de secretariat din cadrul secției: organizarea și planificarea evenimentelor, iterpretarea.
- Vânzarea produselor şi serviciilor bancare;
- Analiza pieţei şi identificarea clienţilor potenţiali;
- Atragerea clienţilor noi.
- Recepționarea și tratarea (până la soluționarea definitivă) a solicitărilor primite de la clienții existenți și/sau potențiali ai Băncii prin intermediul canalelor alternative de deservire (telefonie, email, sms, IVR, eMobias.md etc.);
- Participă la vînzarea indirectă de produse bancare prin stabilirea de intîlniri de vînzare pentru clienţii existenţi şi potenţiali, interesaţi de produsele bancare, la Sucursala sau redirecționare la Secția Vânzări la Distanță;
- Apelarea clienților în cadrul campaniilor de telemarketing și/sau a sondajelor de calitate.
Специальность: Master în Studii Europene.
Специальность: Licențiat în Științe Economice.
Специальность: Licențiat în Științe Politice.
- Abilitatea de a face mai multe sarcini și de a lucra în termene strânse;
- Abilități puternice de negociere;
- Flexibilitate și adaptabilitate;
- Atenție excelentă la detalii și orientare spre obiective;
- Abilități organizatorice puternice;
- Abilitatea de a se autogestiona, de a prioritiza și de a lucra într-un termen scurt;
- Discreție și încredere;
- Abilitatea de a gestiona informații confidențiale și sensibile;
- Moral ridicat și integritate;
- Abilitatea de a comunica și colabora eficient.
Fotbal, Șah, Filatelie, Filme documentare, Lectură, Călătorii