CV: Manager
только зарегистрированным пользователям.
- Organizarea documentației de serviciu pe hârtie și electronic: scrisori de intrare-ieșire, declarații vamale, certificate de analiză, procuri, contracte, seturi de documente depuse online și fizic la organizațiile de stat (AMDM, ANSP, CCI); etc.
- Operarea procedurilor de import, devamare, export în conlucrare cu brokerul vamal, antrepozit vamal și companii de transport din țară și din străinătate.
- Emiterea ordinelor de plată, a cecurilor prin aparatul de casă și control către clienți.
- Lucrul în programul Onix: introducerea importurilor și a intrărilor ordinare, perfectarea ieșirilor către clienți, a retururilor și decontărilor de comun acord cu contabilitatea.
- Lucrul cu documente pe platformele gov.md, Camera de Comerț și Industrie.
- Analizarea diverselor tipuri de informații aferente funcției îndeplinite - în format Excel.
- Receptionarea apelurilor telefonice.
- Gestionarea e-mail-ului și răspunsul la solicitările clienților și a companiilor de logistică.
lucrul în conformitate cu contractul de franciză, organizarea activitatii zilnice a oficiului, întocmirea orarului de muncă, deservirea clienților, oferirea serviciilor de marketing și consulanță, recepționarea returului și perfectarea actelor necesare.
redactarea textelor din Monitorul Oficial și a altor acte normative, transpunerea lor în programele de calculator corespunzătoare pentru a putea fi introduse în baza de date juridică, transmiterea avizelor de plată către clienți prin fax/oficiu poștal, recepționarea apelurilor telefonice, livrarea facturilor lunare către companii.
organizarea zilei de muncă, realizarea comenzilor către furnizori, recepționarea produselor de la furnizori, încheierea contractelor de colaborare cu agenții comerciali, operarea cu datele din calculator, formarea prețului, controlul corectitudinii deservirii clienților, evidența registrului de casă.
deservirea clienților la terminal, organizarea produselor pe raft și plasarea corectă a prețurilor, participarea la inventarierea periodică a mărfurilor, lucrul corect cu mijloacele financiare.
perfectarea ordinelor de serviciu, analiza salarială, calculul salarial de control, semnarea documentelor aferente calcului salarial și pentru beneficiile acordate lucrătorilor cu risc sporit de sănătate.
traducerea textelor și documentelor din/în: franceză/engleză/rusă/română
Специальность: Licentiat in economie.
- perfectarea si completarea ordinelor si instructiunilor SSM, conform legislatiei Republicii Moldova
- perfecționarea competențelor de limbă engleză.
Pe parcursul anilor am avut posibilitatea de a activa în diverse domenii, fapt care a contribuit la dezvoltarea mea profesională în domeniul economic și comercial. Astfel mi-am aprofundat cunoștințele obținute în cadrul studiilor universitare. De asemenea, am înțeles cât de important este ca experiența profesională să fie însoțită de o perfecționare continuă a abilităților. Actualmente continuu să evoluez pentru siguranță și stabilitate în viitor.