CV: QA Manual Testing
только зарегистрированным пользователям.
Preluarea comenzilor de la magazine, întreținerea relațiilor cu clienții, întocmirea noilor contracte, rezolvarea problemelor cu magazine și cu produsele companiei, îndeplinirea anumitor targhete etc.
Operator cercetare piață, verificare statistică vînzări, promovare.
Operator call centru, executare cereri, înregistrare cereri ,rezolvare probleme tehnice.
Verificare, reparație , profilaxie la mașinile de numărat banii
Depunerea cererilor de credit. Consultarea clienților. Verificarea eliberării contractelor.
Consultarea clienților , rezolvarea diferitor probleme, ieșirea în oraș pentru a înregistra actele necesare .
Răspundere de personal, înregistrarea primirii și predării postului, vizualizarea obiectelor înregistrate video, înregistrarea alarmelor PC și caiet.
- utilizator încrezut Pc
- cunoasterea tehnicii de birou
- operator sunete
- vorbirea liberă cu oameni, atît la telefon cît și fizic
- responsabilitate
- cunoașterea HTML
- categoria B 2 ani
- atent la detalii
Responsabil, adecvat, prietenos, iubesc să perfecționez, învăț repede lucruri noi.