Резюме № 491755 от 10 ноября 2025
10 ноября 2025
Specialist Marketing / e-commerce

age 26 ani

Feminin

address Chișinău

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".

Despre mine

Sunt o persoană creativă și orientată spre rezultate. Am experiență practică în gestionarea magazinelor online (PrestaShop, OpenCart, WooCommerce) și administrarea conturilor de vânzări pe marketplace-uri precum eMAG. De asemenea, am dezvoltat abilități solide de comunicare și colaborare, atât în relația cu clienții, cât și cu furnizorii, contribuind la derularea eficientă a proceselor comerciale și la atingerea obiectivelor de vânzare.

Vezi mai mult

TOP Competențe

Facturare 2 ani
Emag 2 ani
Marketplace 2 ani
Canva 2 ani
Microsoft Office 2 ani
Excel 2 ani

Experiența profesională

Februarie 2023 - Noiembrie 2025
2 ani 10 luni

E-commerce & Digital Marketing Specialist

Inpa Fashion

Romania

Facturare Emag Marketplace Canva Microsoft Office Excel Facebook Ads Manager Google ads SEO

Responsabilități:
1.Experiență în administrarea și personalizarea platformelor e-commerce (PrestaShop, OpenCart, WooCommerce), gestionând 3 magazine online cu peste 1.000 de produse.
Responsabilități: configurarea și actualizarea catalogului de produse, prețuri și stocuri, creare și implementare campanii promoționale, redactare și optimizare conținut (texte, descrieri, articole de blog), precum și actualizare bannere și elemente vizuale pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor.

2. Optimizare SEO on-page și campanii Google Ads, Facebook Ads, TikTok Ads pentru creșterea vizibilității produselor și atragerea traficului relevant.

3. Administrarea conturilor de marketplace eMAG și Trendyol: listare produse, actualizare prețuri, creare campanii de promovare, gestionarea comenzilor.
(Gestionarea a peste 15 conturi de eMAG Ads, cu focus pe performanță și scalare – setare, optimizare și extindere campanii, reducând semnificativ CPS-ul și generând o creștere de peste 3x a rezultatelor)

4. Gestionarea relației cu furnizorii și stabilirea necesarului de marfă în funcție de sezonalitate și performanța vânzărilor.

5. Cunoștințe de bază în facturare și utilizarea platformelor SmartBill și 2Invoice.
Folosirea platformei BaseLinker pentru centralizarea comenzilor, facturare, sincronizarea produselor și automatizarea fluxului de vânzare.

6. Pregătirea documentației pentru licitații publice (SEAP).

7. Crearea materialelor grafice și vizuale pentru campanii de promovare utilizând Canva (flyere, broșuri, bannere etc.)

8. Întocmirea rapoartelor de vânzări săptămânale/ lunare, analiză performanță produse.

Competențe

Abilități de Comunicare Gândire Analitică Creativitate Lucrul în Echipă

Limbi

Română Nativ

Rusă Mediu

Engleză Mediu

Domeniul dorit

Marketing / Publicitate / PR

Studii: Superioare

Absolvit în: 2023

Universitatea din Craiova (Romania)

Facultatea: Facultatea de Drept

Specialitatea: Drept

Preferințe pentru job

Programul de muncă

Full-time

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".