CV: Marketing Manager, PR & Events
только зарегистрированным пользователям.
• Planificarea, dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing pentru promovarea produselor și serviciilor;
• Coordonarea și gestionarea campaniilor de marketing;
• Gestionarea conținutului pe site-ul web, rețelele de socializare și e-mailuri;
• Elaborarea și gestionarea bugetului de marketing;
• Analizarea datelor și elaborarea rapoartelor lunare privind performanța campaniilor de marketing;
• Organizarea evenimentelor;
• Colaborarea cu designerii, agențiile de publicitate și influencerii.
• Crearea și îmbunătățirea culturii organizaționale, dezvoltarea relațiilor inter-angajați;
• Managementul evenimentelor corporative interne, de la elaborare concept până la organizarea lor operațională;
• Elaborarea și implementarea strategiei de comunicare internă, managementul tool-urilor interne de interacțiune și comunicare cu angajații;
• Stabilirea, gestionarea și dezvoltarea parteneriatelor cu instituțiile de învățământ preuniversitare și universitare, organizații non-guvernamentale, asociații de tineret pentru promovarea Brand-ului StarNet, inclusiv dezvoltarea culturii de responsabilitate socială a StarNet-ului;
• Elaborarea strategiei de promovare a brand-ului de Angajator al Companiei;
• Gestionarea prezenței online și offline a Companiei în calitate de Angajator pe rețelele sociale și alte canalele de comunicare de specialitate;
• Responsabilă de elaborarea și gestionarea programului de marketing online pentru promovarea locurilor de muncă disponibile și oportunitățile de carieră în cadrul Companiei;
• Colaborarea cu departamentele Marketing, IT pentru buna gestiune și mentenanță a paginii web de carieră în cadrul Companiei și implementarea în termeni scurți a inițiativelor de publicitate privind marca Angajatorului;
• Reprezentarea Companiei la diverse evenimente și acțiuni dedicate culturii corporative și responsabilitatea socială a Angajatorului.
• Întocmirea planului media și de conținut pentru campaniile promoționale generaliste și dedicate;
• Crearea conținutului, redactarea textelor pentru campaniile publicitare;
• Interacțiunea cu publicul și identificarea audiențelor țintă a Companiei;
• Responsabilă de strategia de comunicare a Companiei și PR;
• Elaborarea conceptelor și managementul evenimentelor creative speciale, din punct de vedere operațional, comercial și financiar;
• Întocmirea rapoartelor lunare și trimestriale privind performanța campaniilor promoționale setate și gestionate, analiza rezultatelor și impactului, îmbunătățirea indicatorilor de performanță a campaniilor publicitare.
• Întocmirea rapoartelor săptămânale și lunare privind performanța comercială a Companiei;
• Elaborarea prezentărilor noilor produse din portofoliu pentru pagina web a Companiei;
• Responsabilă de diverse activități de suport cross-departamentale;
• Responsabilă de evidența facturilor fiscale în ERP-ul intern;
• Întocmirea decontărilor în avans;
• Centralizarea și prelucrarea datelor interne pentru ulterioară raportare către HQ Companiei din București;
• Responsabilă de dotarea tehnico-materială a oficiului din Chișinău al Companiei;
• Organizarea evenimentelor interne pentru dezvoltarea culturii corporative a Companiei.
• Identificarea și consultarea clienților corporativi potențiali;
• Întocmirea pachetelor turistice individuale, conform necesităților clienților corporativi;
• Rezervarea și eliberarea biletelor de avion;
• Organizarea evenimentelor de afaceri pentru clienții corporativi;
• Înregistrarea asigurărilor, vizelor, pașapoartelor și altor acte de călătorie pentru echipele clienților
corporativi.
• Consultarea clienților;
• Selectarea tururilor optime, potrivite necesităților clienților;
• Înregistrarea asigurărilor, vizelor, pașapoartelor și altor acte de călătorie;
• Rezervarea și eliberarea biletelor de avion;
• Organizarea activităților privind serviciile conexe - excursii, preluări de la aeroport, chirie auto etc.
• Asigurarea deservirii clienților centrului de sănătate și sport;
• Consultarea telefonică a clienților;
• Operarea cu terminalul și casa de marcat;
• Managementul bunurilor materiale ale centrului de sănătate și sport;
• Evidența și raportarea cheltuielilor centrului;
• Raportarea activităților zilnice și lunare, rezultatelor obținute.
Специальность: Business si Administrare.
Специальность: Psiholog.
• Abilități de comunicare verbală și scrisă;
• Capacitatea de a coordona și de a lucra în echipă;
• Responsabilitate și adaptare rapidă;
• Creativitate, gândire strategică și orientare către rezultate;
• Buna cunoaștere a pachetului Microsoft Office, Excel;
• Email marketing;
• Social media management;
• Abilități în utilizarea Google Ads și Facebook Ads;
• Experiență în gestionarea campaniilor online și offline.