Резюме № 226905 от 30 ноября 2018

CV: Marketing and PR Manager

Мужчина, 31 год, высшее образование.
8000 MDL
Кишинев
Неполный рабочий день
Резюме № 226905 от 30 ноября 2018
Контактная информация соискателя доступна
только зарегистрированным пользователям.
Опыт работы
8 лет и 8 месяцев
август 2017 - по настоящее время
6 лет и 9 месяцев
Șef secție marketing și comunicare
Baletul Național JOC, Кишинев
Отрасль: Маркетинг, реклама, PR

1. Elaborează şi dezvoltă strategia de marketing a Instituției, bazată pe conceptualitatea importanței sale culturale și istorice pentru R.M., promovează activ brandul instituției prin intermediul posibilităților mediului online, presei, diferitor proiecte și altor modalități. Stabilește termenii de îndeplinire a lucrului, repartizează înspărcinările și verifică calitatea lucrului executat.
2. Elaborează Planul de acțiuni de promovare în segmentele de piață, eliminând piedicile existente a concurenței actuale.
3. Elaboreaza strategia de vânzare on-line, inclusiv comunicarea site-ului Instituției și prin reflectarea activității paginilor sale de pe cele mai populare rețele de socializare. Elaborează un grafic de lucru pe acest segment a subalternilor și verifică calitatea lucrului executat.
4. Identifică instrumentele de comunicare a Instituției pentru toate segmentele de activitate.
5. Identifică grupului țintă de clienți pentru oferirea serviciilor de prestații coregrafice în cadrul diverselor evenimentelor și de instruire profesională a copiilor în cadrul studioului de dans a Instituției.
6. Elaborează o bază de date a clienților companiei și lucrează la perfectarea săptămânală împreună cu secția.
7. Asigură calitatea promovării concertelor pe mediu intern prin diversitatea instrumentelor de comunicare a publicului, prin crearea unui concept a companiei publicitare, prin calitatea materialelor promoționale și unitatea lor conceptual-vizuală.
8. Împreună cu secția Relațiilor Puplice elaborează o strategie de PR eficientă cât pe mediu intern atât și pe cel extern în așa fel ca ambele să lucreze la popularitatea și creșterea Ansamblului ca Instituție Culturală de Importanță Națională.
9. Elaborează la finele anului sau la finele realizării strategiei de marketing, alt plan de promovare pentru următorul jumătate de an, identificând punctele sale a Instituției și propunând mijloace de soluționare a lor, precum și termenii limită și responsabilii.

сентябрь 2015 - август 2017
1 год и 11 месяцев
PR Manager și Șef secție marketing
Teatrul Național ,,Eugene Ionesco'', Кишинев
Отрасль: Маркетинг, реклама, PR

• Coordonarea relațiilor publice ale teatrului la toate domeniile de comunicare; instituții de profil din țară, ONG-uri, etc;
• Coordonarea relațiilor cu mass-media;
• Identificarea, implimentarea și răspunderea de formele de promovare și comunicare media;
• Organizarea conferințelor de presă, conceperea materialelor de prezentare;
• Dezvoltarea relațiilor dintre teatru și directori, redactori de reviste, publicații săptămânale, posturi radio și TV;
• Răspunderea de difuzarea clipurilor și spoturilor;
• Consultare zilnică și monitorizare media;
• Monitorizarea aparițiilor și difuzărilor;
• Comunicarea și promovarea pe site-ul teatrului;
• Transmiterea programului teatrului către persoanele juridice interesate;
• Coordonarea, elaborarea și expunerea materialelor publicitare ;
• Efectuarea comenzilor pentru materialele tipărite, propunerea tirajelor și răspunderea de conformitatea cantităților executate;
• Propunerea modalităților de expunere în spații publice;
• Identificarea locurilor publice în care pot fi amplasate materiale publicitare;
• Identificarea și diversificarea modalităților de promovare;
• Elaborarea calendarului de marketing (lunar, trimestrial, anual);
• Alcatuirea strategiei și planului de marketing pentru promovarea și vanzarea biletelor;
• Asistenţă în organizarea şi promovarea de evenimente;
• Propunerea și realizarea unor bartere publicitare.

Учился
Высшее образование
по 2016
Academia de Muzică, Teatru și Arte Plastice
Факультет: Teatru, Film și Dans.
Специальность: Teatrologie.
Ключевые навыки
Русский — Родной
Румынский — Свободно владею
Английский — Средний

Organizare evenimente
Promovare evenimente PR și Marketing
Conceptualizare eveniment
Logistică de organizare evenimente
Regie, Scenariu - evenimente
Producție video


Дополнительная информация
готов к командировкам
Гражданство:
Молдова

Artistic, calculat, organizat, inventiv, competitiv, conceptualist.

Контактная информация соискателя доступна
только зарегистрированным пользователям.