CV: Manager
только зарегистрированным пользователям.
- Crearea unei strategii de PR pe 3 ani.
- Elaborarea brand book - ul Companiei în colaborare cu designer;
- Elaborarea paginii web a companiei în colaborare cu designer web;
- Scrierea articolelor pentru pagina web a Companiei;
- Organizarea evenimentelor offline pentru clienți și online;
- Organizarea campaniilor promoționale;
- Elaborarea materialelor promotionale (pliante, carti de vizita, buletin informativ, agende, etc);
- Administrarea paginii de instagram, facebook a Companiei (plasarea de content conform planului saptaminal);
- Crearea de testimoniale si plasarea pe online;
- Căutarea sponsorilor şi partenerilor pentru evenimente offline;
- Organizarea de tombole și concursuri pentru clienți și angajații Companiei (Diplome de excelentă pentru cei mai buni angajați);
- Organizarea de concursuri pentru clienții companiei,etc.
- Participarea la Evenimente de profil cu stand
- Organizarea sesiunilor foto pentru content pe online
- Elaborarea Fiselor de post pentru Departamentul de marketing și PR
- Colaborarea cu designer în vederea elaborarii de pliante, cărți de vizita, brosuri, banere, echipament pentru angajați (tricouri, chipiuri), umbrele, pixuri, etc, conform brand-book-ului.
- Elaborarea de diplome pentru cei mai buni angajați.
- Organizarea de evenimente corporative interne.
- Elaborarea bugetului lunar pentru evenimente și alte cheltuieli.
- Organizarea decorului la diverse evenimente.
- Elaborarea strategiei de comunicare şi promovare a companiei;
- Elaborarea articolelor şi comunicatelor de presă;
- Colaborarea cu instituţiile media;
- Organizarea evenimentelor (Conferinţe, mese rotunde, expoziţii, training-uri, etc) ;
- Colaborarea cu expertul IT în vederea administrării paginii web a companiei;
- Scrierea articolelor pentru pagina web;
- Organizarea campaniilor promoţionale;
- Elaborarea materialelor informative (istorii de succes a beneficiarilor de proiecte, pliante, ghid-uri, etc.)
- Colaborarea cu partenerii instituţiei în vederea organizării evenimentelor comune;
- Administrarea paginii de facebook a companiei;
- Elaborarea împreună cu Expertul IT a materialelor promoţionale.
- Organizarea conferinţelor de presă;
- Coordonarea activităţilor de PR în cadrul Programului Young Experience a Smart Solution (YESS);
- Organizarea Conferinţelor de presă în or. Chișinău şi or. Iași, România;
- Organizarea cursurilor de instruire pentru tineri din RM şi Romania;
- Consultarea tinerilor privind elaborarea proiectelor pentru concurs;
- Elaborarea de istorii de succes ale proiectelor si coordonarea cu elaborarea desig-ului cartii si editatarea acestora.
- Organizarea inițiativei voluntare de susținere a tinerilor antreprenori ,,Pas cu Pas în Afaceri”;
- Crearea grupului de consultații on line ,,Ask an business Expert”;
- Scrierea articolelor pentru pagina web www.timemedia.md;
- Realizarea interviurilor;
- Organizarea campaniilor promoționale;
- Organizarea evenimentelor de business;
- Moderarea evenimentelor;
- Căutarea sponsorilor şi partenerilor pentru evenimente;
- Realizarea interviurilor pentru www.timemedia.md;
- Elaborarea invitațiilor și scrisorilor;
- Iniţierea campaniilor sociale şi demararea acestora pe reţelele sociale.
Coordonarea Programului de instruire ,,Gestiunea Eficientă a Afacerii” (GEA) care oferă cursuri de instruire pentru managerii de companii din diferite sectoare şi domenii:
- Promovarea Programului şi a cursurilor de instruire oferite de program;
- Elaborarea şi implementarea strategiei de comunicare destinate tuturor beneficiarilor proiectului;
- Elaborarea materialelor promoţionale pentru Program;
- Elaborarea şi administrarea bazei de date a Programului pe Platforma ArcGIS;
- Colaborarea cu Prestatorii de Servicii în Afaceri şi organizarea trening-urilor de instruire;
- Organizarea evenimentelor în afaceri (conferinţe, work-shopuri, trening-uri, mese rotunde, expoziţii, etc.);
- Monitorizarea Programului şi elaborarea rapoartelor analitice cu privire la rezultatele acestuia;
- Colaborarea cu întreprinderile mici şi mijlocii, instituţiile publice şi ONG-uri, asociaţii de afaceri;
- Colaborarea cu Expert IT în vederea elaborării materialelor promoţionale (pliante, cărti de vizită, ghiduri, etc.).
- Elaborarea rapoartelor de evaluare a Programului GEA şi oferirea propunerilor de îmbunatățire a instruirii;
- Monitorizarea beneficiarilor Programului Naţional de - Abilitare Economică a Tinerilor şi înaintarea propunerilor către comitet pentru finanțarea acestora;
Специальность: Marketing, Relații Publice.
Специальность: Relatii Internationale.
Abilităţi foarte bune de organizare şi panificare.
Bune abilităţi de comunicare şi negociere.
Seriozitate, axata pe rezultat,etc.
Sociabila, creativa, cu idei de îmbunatățire.
Hobby - calatorii, ski, inot, sa citesc cărți motivaționale, etc.