Резюме № 380879 от 6 июня 2024

CV: Asistent Personal / Asistent Vânzări

Мужчина, 28 лет, высшее образование.
17000 MDL
Кишинев
Полный рабочий день
Резюме № 380879 от 6 июня 2024
Контактная информация соискателя доступна
только зарегистрированным пользователям.
Опыт работы
4 года и 11 месяцев
октябрь 2023 - январь 2024
3 месяца
Manager Dezvoltare și Administrare
eBloc (Verwaltung SRL), Кишинев
Отрасль: Административная работа, секретариат

1. Dezvoltarea și implementarea politicii de mentenanță
2. Gestionarea relațiilor cu comunitatea locală
3. Urmărirea procesului de achiziție a noilor obiecte locative
4. Coordonarea proiectelor de dezvoltare
6. Achiziții interne

апрель 2021 - май 2023
2 года
Asistent Vânzări / Asistent Personal
Maspex Moldova SRL, Кишинев
Отрасль: Промышленность, производство

1. Generare de rapoarte cu ajutorul platformei 1C și Excel:
- Evidența vînzărilor după tipurile de magazine
- Evidența de intrări și ieșiri de produse
- Evidența planurilor și realizărilor agenților/reprezentanților
- Monitorizarea evoluției și ponderii tuturor SKU-urilor
- Etc.
2. Crearea de formulare pe baza pachetului Office 365
3. Utilizarea instrumentelor precum:
- Excel (Formule de calcul, Funcții Logice, Funcții Lookup)
- 1C (nivel rapoarte de vînzări, plasare de comenzi)
- Outlook
- Forms (crearea formularelor: ex: Storecheck)
- Trello
- PowerBI (rareori)
5. Asistența personală a directorului în vizitele de piață
6. Delegarea în numele companiei:
- Optimizarea unor procese (ex: semnare de contract cu companii de livrare pentru ca produsele să
ajung rapid și în siguranță către persoanele și organizațiile angajate în promovarea brandurilor
companiei)
- Devamare de mașini (rareori)
- Etc.
7. Participare la evaluarea și completarea stockurilor

июнь 2019 - январь 2021
1 год и 7 месяцев
Asistent Vânzări / Operator / Asistent Personal
Eborio SRL, Кишинев
Отрасль: Промышленность, производство

1. Procesarea comenzilor
2. Gestionarea relației cu clienții
3. Monitorizarea stocurilor și gestionarea livrărilor
4. Întreținerea bazei de date a clienților
5. Participarea la întâlniri și prezentări
6. Colectarea și analiza datelor de piață
7. Raportare

май 2018 - июнь 2019
1 год и 1 месяц
Logbook Operator / Team Leader Departamentul Logbook
D42 SRL, Кишинев
Отрасль: Транспорт, логистика, ВЭД

Logbook Operator atribuții:

1. Înregistrarea datelor în jurnalul de bord sau registrul de activități.
2. Monitorizarea activităților zilnice și gestionarea programului de lucru.
3. Respectarea cerințelor legale și reglementărilor înregistrării datelor.
4. Comunicarea cu departamentele relevante pentru obținerea informațiilor necesare.
5. Verificarea și reconcilierea informațiilor înregistrate.
6. Asigurarea confidențialității și securității datelor înregistrate.
7. Generarea de rapoarte și analize bazate pe datele înregistrate.

Team Leader Departamentul Logbook atribuții:

1. Coordonarea și gestionarea echipei din departamentul Logbook.
2. Planificarea și organizarea activităților zilnice, săptămânale și lunare.
3. Asigurarea respectării procedurilor și standardelor specifice.
4. Monitorizarea performanței individuale și colective a membrilor echipei.
5. Generarea de rapoarte și analize periodice pentru managementul companiei.

Учился
Высшее образование
по 2017
Universitatea de Stat din Moldova
Факультет: Facultatea de Relaţii Internaţionale, Ştiinţe Politice şi Administrative.
Специальность: Relații Internaționale.
Курсы и треннинги
2022
SQL Fundamentals в Tekwill Moldova, г. Кишинев.
Ключевые навыки
Румынский — Родной
Русский — Разговорный
Английский — Средний

Hard Skills:

1. Gestionarea și analizarea datelor în Excel sau alte programe similare.
2. Gestionarea eficientă a documentelor și a fluxului de informații.
3. Crearea și prezentarea de rapoarte comerciale și analize bazate pe date.
4. Cunoașterea procesului de vânzări și abilități în gestionarea comenzilor și a prospectelor.
5. Utilizarea eficientă a platformelor de comunicare și colaborare.
6. Cunoașterea platformei 1C și întocmirea rapoartelor utilizând soft-ul.

Soft Skills:

1. Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, pentru a interacționa eficient cu clienții și colegii.
2. Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu diverse persoane și departamente.
3. Abilități de gestionare a timpului și a priorităților, pentru a îndeplini sarcinile în termen și eficient.
4. Flexibilitate și adaptabilitate la schimbările de mediu sau cerințe, pentru a răspunde eficient la situații noi și neprevăzute.

Дополнительная информация
готов к командировкам
права категории B
есть личный автомобиль
Гражданство:
Молдова,
Румыния
Контактная информация соискателя доступна
только зарегистрированным пользователям.