CV: Traducător
только зарегистрированным пользователям.
Comunicarea cu clienții și potențialii clienți: scriere, vorbire, recepționarea apelurilor și e-mailurilor.
Scan, copii la documentele necesare pentru legalizare/apostilă.
Traducerea documentelor din limba engleză sau rusă în limba română şi din limba română în engleză ex.: articole, instrucţiuni contracte, colaborări, facturi, comenzi, și alte documente.
Redactarea textelor după necesitate, din rusă în română, din engleză în română şi vice versa.
Traduceri autorizate - cu semnătura traducătorului.
Legalizare notarială - la Notar.
Depunerea şi ridicarea apostilelor online, cât şi la Ministerul Justiţiei.
Întocmirea girurilor pentru autentificarea actelor traduse (traduceri autorizate, legalizare notarială, aplicarea apostilei).
Comunicarea cu clienții și potențialii clienți cât de aici atât și de peste hotare: scriere, vorbire, recepționarea apelurilor și e-mailurilor.
Comandă de:
apă, ceai, cafea, zahăr, pahare, șervețele(usate,umede)
rechizite, medicamente, obiecte de uz casnic.
Recepționarea corespondenței, precum și trimiterea scrisorilor la Poșta.
Completarea în fiecare lună a tabelului de pontaj, prezența angajaților firmei.
Întocmirea delegațiilor, cât și a planului de transport.
Recepționarea facturilor fiscale și conturilor de plată.
Comanda sau îndeplinirea altor sarcini delegate de director sau manageri.
Lucrul cu documentele(în engleză) pentru AMED(Agenția Medicamentului și Dispozitivelor Medicale; înregistrarea dosarelor necesare pentru companiile noi;
Traducerea documentelor din limba engleză în limba română ex.: articole, contracte, colaborări, facturi, comenzi, și alte documente necesare clinicii.
Comunicarea cu clienții de peste hotare: scriere, vorbire, recepționarea apelurilor și e-mailurilor.
Recepționarea facturilor fiscale și conturilor de plată.
Utilizarea programelor și bazelor de date: MS World, Excel, Navision Software (Citrix Terex), Baza de Date SAP Client;
Prelucrarea datelor și introducerea acestora în calculator sau în programul-baza de date din calculator;
Abilități de comunicare cu clienții: scriere, vorbire, audiere
(ascultare); SPD (Starter Plato Department) răspunde la e-mailurile primite și adresate în termen de 24 ore.
Deservirea utilizatorilor: înregistrarea utilizatorilor, împrumutul documentelor, prezervarea documentelor, contactarea restanțierilor;
Întocmirea şi postarea articolelor de la activităţile cu publicul pe blogul bibliotecii: mese rotunde, întîlniri cu scriitori etc.;
Organizarea activităților cu publicul;
Fotografierea şi postarea evenimentului pe facebook, flickr, instagram etc.;
Participarea la acțiuni de formare profesională continuă.
Специальность: Specialitatea Psihologia Comunicării și Resurselor Umane.
Специальность: Specialitatea Limba și Literatura Engleză - Limba Portugheză Aplicată.
Utilizarea avansată a programelor Office XP:
Microsoft Office Word
Microsoft Office Excel
Microsoft Office PowerPoint
Aptitudini și competențe organizatorice:
abilități de lucru în echipă;
atitudine non-conflictuală;
exigență și punctualitate;
capacitatea de a lua decizii;
capacitatea de analiză și sinteză, atenție la detalii;
rezistența la stres și capacitatea de a respecta termene limită;
acomodarea la un mediu multicultural.
Alte competențe/activități:
Rezolvarea puzzle-urilor;
Traducerile: română, engleză, rusă;
Cititul: orice gen;
Scrisul: texte, articole, poezii, versuri etc.;
Cultura: desenatul, coloratul, muzica, spectacolele, vizitarea muzeelor, librăriilor, bibliotecilor, frecventarea concertelor etc.;
Călătoriile: ieşiri în aer liber, călătoriile în locuri pitoreşti din ţară, cât şi peste hotare.