CV: Web Developer Wordpress / Content Manager / PM
только зарегистрированным пользователям.
- Gestionarea, actualizarea, redactarea informațiilor plasate pe site.
- Configurarea modulelor adiționale (plugin-uri)
- Structurarea informației pentru publicare.
- Modificări care țin de SEO.
- Testarea funcționalului nou pe site.
- Analizarea si propunerea îmbunătățirilor pe site.
- Colectarea și traducerea cerințelor clienților în specificații tehnice pentru programatori
- Suport utilizatorilor, depanarea erorilor și instruire în utilizarea 1C
- Testearea și evaluarea sarcinilor executate de programatori
- Gestionarea proiectelor și livrarea în timp a schimbarilor executate
- Crearea și gestionarea sarcinilor.
- Comunicarea clară și regulată între stakeholders.
- Managementul personalului tehncic și resurselor.
- Menținerea documentația corespunzătoare proiectului.
- Monitorizarea în mod continuu a progresul și performanței proiectului, furnizând rapoarte periodice de stare către părțile interesate.
- Sarcini administrative și de organizare, relaționare cu departamentele companiei,
atribuții de secretariat
- Evidența și traducere documente și contracte, elaborare rapoarte, gestionare baze de
date și arhive
- Administrearea şi coordonearea activităţilor din cadrul biroului
- Întocmirea și actualizarea inventarului biroului
- Asigurarea materialelor necesare angajaților și organizarea logistică a întâlnirilor
- Asistență la planificarea amenajării biroului și gestionarea infrastructurii IT
- Gestionarea bugetului, facturarea și plata la timp a articolelor,
- Relaționarea cu furnizorii
- Organizarea evenimentelor pentru angajați interni
- Creare de conținut și strategie de social media pentru brand awareness/engagement
- Editare și creare de materiale grafice
- Elaborarea textelor specifice și materiale de comunicare online pentru rețelele de SM
a companiei precum Linkedin, Facebook, Instagram,Twitter
- Cercetare și documentare pentru promovarea și îmbunătățirea imaginii companiei
- Gestionearea conturilor de social media a companiei
- Raportare impactului social media și eficienței acestuia
- Construirea şi menţinerea relaţiilor cu partenerii
- Gestionarea şi dezvoltarea conturilor in aplicație
- Implementarea conturilor în aplicație, actualizarea schimbărilor
- Evaluarea portofoliului şi a KPI-urilor, soluții pentru a atinge obiectivele
- Elaborarea și executarea planurilor pentru a dezvolta partenerii în aplicație prin
negocieri, acțiuni de marketing şi performanța meniului
- Optimizarea vizibilității prin acțiuni de marketing
- Analiza pieții pentru identificarea oportunităților de vânzare
- Construirea și menținerea relațiilor cu clienții
- Elaborarea ofertelor comerciale
- Monitorizarea feedbackurilor și reclamațiile clienților și soluționarea acestora.
- Colaborarea cu echipa de marketing pentru a dezvolta strategii
- Reprezentarea companiei la evenimente si prezentari tematice
- Evidența și raportarea vânzărilor și bazei de date a clienților
- Gestionare, evidența și inventarierea stocurilor
- Forecast-ul vânzărilor
- Emiterea facturilor (1C), încasarea contravalorii și evidența RCCM
Специальность: Business și Administrarea Afacerilor.
Специальность: Contabilitate.
Microsoft Office, 1C , Figma, Canva, Wordpress (Elementor, WooCommerce), HTML & CSS,