CV: Specialist resurse umane
только зарегистрированным пользователям.
- evidența documentelor contabile primare;
- înregistrarea facturilor de intrare;
- întocmirea registrelor contabile;
- evidența documentelor de încasare și plăți prin casierie;
- asigurarea evidenței circulației stocurilor de materiale și mijloace fixe;
- întocmirea și prezentarea rapoartelor financiar-contabile aferente bunurilor materiale;
- întocmirea actelor de verificare cu furnizorii;
- efectuarea inventarierii patrimoniului instituției etc.
- evidenţa tuturor actelor de contabilitate în instituție;
- efectuarea operaţiunilor bancare (plăţi furnizori, ordine de plată bugetare etc.) şi
întocmirea setului de documente pentru plăţi şi ridicările de numerar, evidența operațiunilor de casă;
- emiterea facturilor fiscale (inclusiv e-factura);
- întocmirea contractelor de achiziţie/locațiune/prestări servicii;
- întocmirea rapoartelor lunare, trimestriale și anuale către Ministerul Finanţelor RM;
- întocmirea declaraţiilor lunare și anuale către Serviciul Fiscal de Stat, CNAS,
Biroul Național de Statistică;
- calcularea şi achitarea salariilor angajaţilor;
- efectuarea inventarierii și decontării valorilor
- elaborarea ordinelor personalului scriptic;
- întocmirea actelor necesare la angajarea și concedierea personalului;
- elaborarea/verificarea tabelelor de pontaj;
- ținerea evidenței dosarelor personale ale angajaților (80 persoane);
- stabilirea vechimii în muncă a lucrătorilor;
- elaborarea fișelor de evaluare a performanțelor angajaților;
- ținerea evidenței concediilor medicale;
- ținerea Registrului de stat format de Sistemul informational automatizat
„Registrul electronic al angajaţilor” (REA);
- gestionarea Registrului electronic al subiecților declarării din cadrul instituției;
- prezentarea rapoartelor cu privire la personal etc.
Evidența contabilă (primară) a 8 companii (înregistrarea facturilor fiscale de
intrare, extraselor bancare, verificarea registrelor procurărilor şi vânzărilor,
întocmirea deconturilor de avans, dispozițiilor de plată, introducerea casei zilnice
de la magazine etc.)
- intocmirea registrului de casa.
- intocmirea facturilor emise catre clienti (facturare).
- intocmire de dispozitii de plata/incasare catre casierie.
- completare de chitante, ordine de plata.
- intocmirea saptaminala si lunara de rapoarte si analize conform cerintelor interne.
- gestionarea cheltuielilor intreprinderii.
- depuneri/retrageri de numerar la banca.
- emitere foi de parcurs, delegatii.
- evidenta stocului de marfa in depozit.
- inregistrarea intrarilor/ iesirilor de marfa si intocmirea bonurilor de consum.
- activitati de secretariat.
- intocmirea registrului de casa.
- intocmirea facturilor emise catre client.
- inregistrarea facturilor de la furnizori in programul de contabilitate.
- inregistrarea extraselor bancare.
- confirmari de solduri cu clientii si furnizorii
- lucru direct cu clientii.
Специальность: Contabilitate.
-echilibru în gândire şi acţiuni;
-răbdare şi eficienţă în depistarea problemelor, cauzelor acestora şi găsirea de soluţii pentru rezolvare;
-punctualitate;
-responsabilitate;
-amabilitate;
-capacitate de analiză şi sinteză;
-plăcerea de a găsi soluţii alternative la probleme;
-respectul faţă de cei din jur;
-sinceritate.
Am capacitatea şi dorinţa de a studia ceva nou, de a lucra în echipă; persoană creativă, activă care să ofere mult dinamism, dezvoltare a personalităţii şi obţinerea succesului.