Мужчина
Chișinău
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".
Обо мне
Data nasterii: 21.03.1982
Statutul social: casatorită, un copil
STUDII
- 2003 - 2009 Universitatea de Studii Europene din Moldova, licenţiata în drept
EXPERIENTA PROFESIONALA
Reţea de Farmacii „Felicia” (25.10.2010-pîna în prezent) (900 de persoane angajate)
Manager Serviciu Resurse Umane
Responsabilitati principale:
- întocmirea dosarului personal la încadrarea noilor angajaţi în muncă conform procedurii stabilite în cadrul reţelei de farmacii Felicia (contract individual de muncă, ordin de angajare, fişa cu datele personale, înregistrarea în registrele cu ordine, evidenta carnetelor medicale, CV-ul, copii după diplomele de studii, certificate de pregătire profesională, cereri de scutire a impozitului pe venit, semnarea angajatilor in registrele de protectie a muncii, etc).
- înregistrarea în carnetele de muncă şi în registrul de evidenţă a carnetelor de muncă, deasemenea toate schimbările survenite a tuturor angajaţilor, conform legislaţiei în vigoare;
- organizarea şi derularea operaţiunilor de evidenţă a personalului în cadrul organizaţiei:
evidenţa şi păstrarea carnetelor de muncă şi a dosarelor personale;
- evidenţa concediilor medicale, a invoirilor, a concediilor de odihnă, a desfacerilor contractelor individuale de muncă (concedierilor), etc.
- înregistrarea contracului individual de muncă sau a deciziei de desfacere a contractului individual de muncă în registrul de evidenţă a salariaţilor, în carnetul de muncă şi la oficiul forţei de muncă, dacă este cazul;
- evidenţa şi păstrarea în arhiva organizaţiei a tuturor documentelor care se creează în societate conform reglemetărilor în vigoare:
- arhivarea dosarelor de personal pentru personalul lichidat şi a altor documente care se crează în cadrul biroului;
- organizarea şi păstrarea documentelor arhivate pe companii, farmacii;
ţinerea evidenţei proceselor verbale de predare - primire a dosarelor;
- menţinerea bazei de date a personalului;
- evidenţa poliţelor medicale (la angajare şi demisie);
SC StarNet SRL (23.02. 2010- 25.10.2010) (350 de persoane angajate)
Specialist Serviciu Resurse Umane
Responsabilitati principale:
- perfectarea contractelor individuale de muncă, contractelor de răspundere materială, acorduri adiţionale etc.;
- elaborarea şi urmărirea evidenţei proiectelor de ordine cu privire la angajarea, transfer, permutarea, suspendarea contractului individual de muncă, concedierea angajaţilor;
- Elaborarea şi urmărirea evidenţei proiectelor de ordine privind schimbarea numelui, schimbarea graficului de lucru, autorizarea semnăturii, acordarea concediilor (de odihnă anuale, de studii, de îngrijire a copilului, neplătit, în legătură cu căsătoria etc.), rechemarea din concediu, deplasări de serviciu, detaşări etc.;
- asigurarea evidenţei stricte a fişei personale MR-2, dosarelor personale, carnetelor de muncă, fişelor de lichidare etc.
- elaborarea graficul concediilor anuale de odihnă ale angajaţilor Companiei pe anul următor;
- asigurarea evidenţei asigurării obligatorii de asistenţă medicală;
- asigurarea evidenţei electronice a personalului, completarea şi actualizarea bazei de date informaţionale a angajaţilor.
- asigurarea organizarea şi funcţionarea comisiei de atestare a Companiei „StarNet” (secretarul Comisiei de atestare).
Office-manager (februarie 2010-septembrie 2010)
Responsabilitati principale:
- completearea fişelor de înregistrare a documentelor şi notarea la timp etapele de circulaţie a documentelor, repartizarea documentelor departamentelor, subdiviziunilor structurale pentru executare.
- efectuarea controlului asupra modului de ţinere a lucrărilor de secretariat în cadrul Companiei conform Instrucţiunii cu privire la ţinerea lucrărilor de secretariat.
- evidenţa şi exercitarea controlul asupra executării în termen a indicaţiilor conducerii SC „StarNet” SRL, a actelor legislative şi normative, corespondenţei de serviciu a organelor Administraţiei Publice Centrale, petiţiilor, sesizărilor cetăţenilor şi altor documente ce ţin de activitatea SC „StarNet” SRL;
- efectuarea corect lucrul de primire, expediere, examinare, evidenţă şi circulaţie a documentelor;
- verificarea executarii documentelor şi prezintarea note informative Vicedirectorului general privind disciplina de executare;
- efectuarea înscrierii cetăţenilor pentru audienţă la Vicedirectorul general şi Directorul centrului suport clienţi;
- asigurarea redactarii proiectelor de documente elaborate şi emise în cadrul Companiei;
- asigurarea întocmirii inventarelor, nomenclatorului dosarelor, constituirea dosarelor, pregătirea documentelor pentru arhivă;
- multiplicarea documentelor elaborate în cadrul SC „StarNet” SRL;
- evidenţa, păstrarea şi utilizarea ştampilelor tipizate;
- asigurarea confidenţialitatii documentelor şi informaţiilor secrete
Procuratura sectorului Buiucani (2001 – 2010) (30 de persoane angajate)
Specialist în cancelarie, specialist serviciu personal (2006-2010)
Responsabilitati principale:
- primirea plîngerilor, cererilor şi demersurilor
- înregistrarea şi transmiterea procurorului a corespondenţei primite în timpul zilei
- primirea dosarelor penale de la secretare pentru verificare
- trimiterea dosarelor penale după competenţă (judecată, CPS, alte procuraturi ş.a.)
- verificarea întroducerii datelor în sistem “Web Document”
- primirea corespondenţei prin Internet
- angajarea şi supravegherea personalului auxiliar ( secretare, menajere ş.a.)
Secretara(2001-2006)
Functii de serviciu:
- dactilografierea documentelor la indicaţia procurorului sectorului şi adjuncţilor săi
- trimiterea corespondenţei
- primirea dosarelor penale de la procurori
- trimiterea dosarelor după competenţă, în judecată
- evidenţa mapelor de supraveghere pe cauzele penale
- întroducerea datelor în sistem “Web Document” (intrare/ieşire a documentelor)
APTITUDINI
Calităţi personale - responsabilă, disciplinată, sîrguincioasă, punctuală, gîndire strategică la nivel de afacere, orientare spre rezultate obiective, capacitate de adaptare rapidă şi de însuşire a funcţiilor noi.
Competenta lingvistică: l.româna – la perfectie
l.rusă – materna
l.engleză – satisfăcător
l.germană – în studiere
Cunostinte calculator: Word, Excel, E_mail, MS Outlook, Internet
Universal Accaunt, 1C
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".