CV: Operator Call Centru
только зарегистрированным пользователям.
1. Serviciu clienti: asistenta in alegerea produselor, raspuns la intrebari, procesarea cumparaturilor.
2. Comunicare: interacțiune cu colegii, comunicare cu managementul.
3. Lucrul cu casa de marcat: efectuarea tranzacțiilor, înregistrarea tranzacțiilor cu numerar.
4. Controlul mărfurilor: controlul etichetelor de preț, al termenelor de expirare.
5. Completarea documentației: completarea chitanțelor, a formularelor de retur, a rapoartelor de vânzări și a tranzacțiilor cu numerar.
6. Curatenia si mentinerea ordinii.
- Cunostinte PC la nivel de utilizator.
- Abilitati excelente de comunicare.
- Empatie și înțelegere față de client.
- Rezistență la stres.
- Flexibilitate și adaptabilitate.
- Cunoștințe tehnice.
- Atenție la detalii.
- Abilitati de lucru in echipa.
- Abilități de rezolvare a problemelor.
Interese: sport, muzică.
Calitati personale:
- Dorinta de a invata
- Abilități de comunicare
- Răbdare
- Capacitate de a lucra in situatii stresante
- Abilitati de lucru in echipa
- Amabilitate
- Optimism
- Orientarea către client
- Empatie