CV: Specialist Perfectare Contracte IMM
![Резюме № 303452 от 3 августа 2021](https://files.rabota.md/user_files/Rabota_md_im_61093b542f6d2.jpeg)
только зарегистрированным пользователям.
- Verifică pachetul juridic necesar încheierii contractelor pe tranzacțiile expuse riscului de credit pe clienții ÎMM
- Verifică îndeplinirea condițiilor precontractuale de către clientii ÎMM
- Întocmește proiectele contractelor și altor documente aferente acestor tranzacții în conformitate cu prevederile actelor normative ale Băncii
- Asigură expedierea către sucursalele băncii a proiectelor contractelor și altor documente aferente în scopul semnării acestora de către părți.
- Monitorizează semnarea contractelor de către părți
- Colaborează cu subunitățile băncii și oferă ajutor pe întrebările ce țin de competența sa
- Studiază și participă la implimentarea tehnologiilor informaționale aferente obligațiunilor funcționale
- Realizarea KPI-lui.
- Procesul de deschidere/inchidere a conturilor bancare pentru persoane juridice
- Operațiuni cu depozite persoane juridice
- Efectuarea plăților prin virament a persoanelor juridice
- Emiterea și eliberarea cardurilor de afaceri
- Efectuarea operațiunilor aferente proiectelor salariale
- Emiterea polițelor de asigurare pentru persoane juridice
- Activitatea de creditare
- Realizarea KPI-lui.
- Cunoașterea și vînzarea produselor și serviciilor VB
- Consilierea clienților privind avantajele utilizării soluțiilor alternative de efectuare a tranzacțiilor (Personal Bank, Client Bank, ATM-uri cash in)
- Constituie /desființează depozite la termen in MDL și în valută străină pentru Persoane Fizice , cît și pentru Persoane Juridice
- Efectuează operațiuni de vînzare-cumpărare a valutei străine și verifică autenticitatea bancnotelor
- Efectuează operațiuni prin Pos-terminal
- Încasează plățile pentru serviciile comunale
- Perfectează polițe de asigurare și calculează mărimea primelor care urmează a fi achitate de către client
- Introduce cererile pentru deschiderea conturilor de card în sistemul Open Way
- Deservește clienții (Persoane Fizice, Persoane Juridice) cu tot spectrul de operațiuni prin carduri
- Efectuează/eliberează tranferuri prin sisteme rapide
- Perfectează procuri/ certificate/ extrase în favoarea clienților (Persoane Fizice , Persoane Juridice)
- Răspunde de numerar și alte valori avute în gestiune
- Promovarea și vînzarea produselor bancare ( axîndu-ne pe sfera ÎMM)
- Atragerea clienților noi și menținerea unor relații profitabile și de lungă durată cu clienții existenți
- Realizarea BSC-lui
- Se implica în coordonarea și organizarea activității secției operaționale la nivel de sucursală
- A doua persoană la nivel de Sucursală responsabilă în domeniul AML ( Direcția conformitate), efectuarea raporturilor zilnice către Directia Conformitate. Efectuarea notelor de monitorizare în conformitate cu cerințele legislative și normelor interne.
- Executarea borderourilor de salariu și efectuarea transferurilor pe cardurile salariale
- Oferirea clientilor ÎMM și corporativi informații privind starea conturilor, pregătirea și eliberarea extraselor de cont și altor documentejustificative și informative de forma stabilită
- Asigură standartizarea documentelor în conformitate procedurile bancare și efecuarea rapoartelor la nivel de Sucursală
- Promovarea și vînzarea serviciilor și produselor bancare pentru persoane fizice
- Atragerea clienților noi
- Asigurarea efectuării pentru persoane fizice prin virament
realizarea BSC-lui
- Promovarea și vînzarea producelor bancare pentru persoane fizice
- Asigurarea efectuării operațiunilor la ghișeu (prin numerar, cît și prin virament)
Специальность: Administrare bancară.
Специальность: Finanțe.
![](https://www.rabota.md/im/resume/flags-iso/shiny/24/RO.png)
![](https://www.rabota.md/im/resume/flags-iso/shiny/24/RU.png)
![](https://www.rabota.md/im/resume/flags-iso/shiny/24/GB.png)
Abilități de utilizare a următoarelor soft-uri :
- Navigarea internet și utilizarea bună a programelor de comunicare (Skype, Zoom e.t.c.);
- SOCIAL MEDIA ;
- Microsoft Office ( Word, Excel, Power Point) ;
- Remote acces Way4 ;
- Utilizare Sharepoint ;
- Temenos T24 ;
Abilități de comunicare bune dobândite în urma experienței de lucru cu clienții. Implicarea în situațiile de conflict dintre angajații și clienți prin găsirea unei soluții eficiente și a unui numitor comun.
![](https://www.rabota.md/im/resume/flags-iso/shiny/24/MD.png)
![](https://www.rabota.md/im/resume/flags-iso/shiny/24/RO.png)