Резюме № 484854 от 4 декабря 2025
4 декабря 2025
Contabil la distanță / Achizitii publice

age 32 ani

Feminin

address Chișinău

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".

Despre mine

Ofer servicii de contabilitate în toate sectoarele ale economiei- remote. Prețul este calculat în funcție de complexitatea serviciilor oferite.

TOP Competențe

Autonomie în lucru 5 ani
Managementul Timpului 5 ani
Colaborare Inter-departamentală 5 ani
Atenție la Detaliu (Micro-Observație) 5 ani
Operare Microsoft Excel (Nivel Mediu) 5 ani
Viteză și Acuratețe de Dactilografiere 5 ani

Experiența profesională

Mai 2025 - Prezent
8 luni

Contabil superior

IP OCMAN Moldova-Concert

Chișinău

Adaptabilitate Lucru in echipa Multitasking Flexibilitate

- Înregistrarea documentelor contabile (facturi, chitanțe, extrase bancare) în 1C
- Verificarea corectitudinii documentelor primite (date fiscale, semnături, ștampile).
- Efectuarea lunară a reconcilierilor bancare și a decontărilor cu debitorii și creditorii.
- Participarea la procesul anual de inventariere a activelor și datoriilor.
- Gestionarea decontărilor cu bugetul de stat privind TVA-ul
- Întocmirea și prezentarea Declarației privind TVA.
- Calcularea și raportarea Impozitului pe Venit.
- Prezentarea Declarației privind Impozitul pe Venitul nerezidenților.
- Pregătirea și prezentarea altor rapoarte către Serviciul Fiscal de Stat.
- Calcularea salariilor (nete și brute), a concediilor medicale și de odihnă, și a reținerilor conform Codului Muncii al RM.
- Calcularea și declararea contribuțiilor la Bugetul Asigurărilor Sociale de Stat (BASS) și a primelor de asigurare obligatorie de asistență medicală.
- Întocmirea și depunerea rapoartelor către Casa Națională de Asigurări Sociale (CNAS).
- Întocmirea Situațiilor Financiare (Bilanț, Raport de Profit și Pierdere, Raport privind Fluxul de Numerar) conform S.N.C.
- Aplicarea și monitorizarea respectării Planului de Conturi Contabile al RM.
- Efectuarea analizei periodice (lunare/trimestriale) a principalilor indicatori economico-financiari.
- Calculul și monitorizarea rentabilității proiectelor.
- Coordonarea procesului anual/trimestrial de bugetare.
- Monitorizarea strictă a cheltuielilor în raport cu bugetul aprobat și raportarea depășirilor către management.
- Determinarea costului unitar al produselor/serviciilor, inclusiv alocarea costurilor indirecte.
- Asistență la stabilirea politicilor de preț (pricing) pe baza analizei costurilor și a pieței.
- Întocmirea și prezentarea rapoartelor detaliate către conducere privind performanța financiară.
- Utilizarea eficientă a sistemelor ERP/softurilor de analiză pentru extragerea, prelucrarea și prezentarea datelor financiare.

Mai 2025 - Prezent
8 luni

Expert Achiziții publice

IP OCMAN Moldova-Concert

Chișinău

Asigurarea unui proces transparent și echitabil Atenție la Detaliu Cunoaștere Legislativă

- Colectarea și centralizarea necesităților de bunuri, servicii și lucrări de la departamentele interne.
- Elaborarea și aprobarea Planului Anual de Achiziții (PAA) conform bugetului aprobat și legislației în vigoare.
- Identificarea și aplicarea procedurii de achiziție adecvate (licitație deschisă, licitație restrânsă, cerere de oferte, negocieri directe etc.), în funcție de valoarea estimată și complexitatea achiziției, conform Legii nr. 131/2015 (Legea privind Achizițiile Publice din RM).
- Asigurarea publicării corecte și la timp a Anunțurilor de Participare
- Participarea, ca membru, la Grupul de Lucru (GL) pentru evaluarea ofertelor din punct de vedere administrativ.
- Aplicarea criteriilor de atribuire.
- Notificarea ofertantului câștigător și a celorlalți participanți.
- Semnarea contractului de achiziție publică.
- Urmărirea derulării contractului, inclusiv respectarea termenelor, calității bunurilor/serviciilor și a condițiilor de plată.
- Întocmirea și publicarea Anunțului de Atribuire în sistemul electronic.
- Arhivarea completă și corectă a dosarului achiziției.

Decembrie 2016 - Februarie 2022
5 ani 3 luni

Operator principal

International Services Data Procesing SRL

Chișinău

Autonomie în lucru Managementul Timpului Colaborare Inter-departamentală Atenție la Detaliu (Micro-Observație) Operare Microsoft Excel (Nivel Mediu) Viteză și Acuratețe de Dactilografiere

- Asigurarea că factura include toți termenii necesari (e.g., Incoterm aplicabil, condițiile de plată, datele complete ale exportatorului și importatorului).
- Verificarea corespondenței rutei, a mijlocului de transport și a greutăților declarate.
- Verificarea documentului care atestă țara de origine a mărfurilor (important pentru aplicarea tarifelor vamale preferențiale sau a acordurilor comerciale).
- Compararea cantităților de produse listate pe Invoice cu cele din Packing List.
- Asigurarea că denumirea companiei, adresa și Codul Fiscal/IDNO sunt corecte pe toate documentele primite.
- Verificarea totalurilor și a valorilor unitare (preț, TVA, discounturi), asigurând corespondența între Invoice și Comanda de Achiziție (PO).
- Introducerea rapidă și cu acuratețe maximă a datelor din Facturile Comerciale (Invoice) și Avizele de Însoțire în sistemul informatic al companiei.
- Rularea verificărilor automate în sistem pentru a preveni erorile de introducere a datelor înainte de salvarea finală.

Iulie 2015 - Decembrie 2016
1 an 6 luni

Casier universal

OTP Bank S.A.

Chișinău

OTP Bank S.A.
Spirit de EchipăIntegritate și Etică Profesională Reziliență la Stres Orientare către Client Abilități Excelente de Comunicare Utilizarea Sistemelor IT Conformitate și Reglementări

Responsabilități:
- Primirea de numerar pentru depuneri în conturi curente, de economii sau depozite.
- Eliberarea de numerar pentru retrageri din conturile clienților
- Deschiderea și închiderea zilnică a casei (punctului de lucru).
- Verificarea și reconcilierea soldului de numerar la sfârșitul zilei (asigurarea că soldul fizic corespunde cu cel înregistrat în sistem).
- Identificarea nevoilor simple ale clienților și oferirea de informații de bază despre produse (e.g., carduri, conturi noi).
- Rezolvarea rapidă a erorilor simple de tranzacție sau escaladarea cazurilor complexe.
- Verificarea atentă a documentelor de identitate și a semnăturilor pentru a preveni frauda și a asigura conformitatea.
- Completarea corectă și la zi a documentației pentru fiecare tranzacție.
- Arhivarea zilnică a chitanțelor, ordinelor de plată și a altor formulare operaționale.
- Verificarea autenticității bancnotelor străine (recunoașterea elementelor de siguranță, a seriilor sau a bancnotelor retrase din circulație).
- Verificarea împuternicirea persoanei care efectuează tranzacția (delegat, administrator, etc.) conform fișei de specimene de semnături și a regulilor bancare (e.g., prezentarea delegației/împuternicirii).
- Procesarea sumelor mari de numerar colectate de firme (încasări zilnice), verificarea documentației asociate (foi de vărsământ).
- Verificarea completitudinii și corectitudinii ordinelor de plată primite pe suport de hârtie (deși majoritatea firmelor folosesc Internet/Mobile Banking).

Limbi

Română Nativ

Rusă Nativ

Engleză Comunicare

Franceză Elementar

Domeniul dorit

Contabilitate / Audit

Studii: Superioare

Absolvit în: 2015

Institutul de Relatii Internationale din Moldova

Facultatea: Economie mondiala si Relatii Economice Internationale

Specialitatea: Economie

Preferințe pentru job

Locul de muncă

Remote

Programul de muncă

Flexibil

Fără program

Part-time

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".