Резюме № 366399 от 8 апреля 2023

CV: Contabil Seg

Женщина, 44 года, высшее образование.
30000 MDL
Кагул
Полный рабочий день
Резюме № 366399 от 8 апреля 2023
Контактная информация соискателя доступна
только зарегистрированным пользователям.
Опыт работы
16 лет и 4 месяца
январь 2008 - по настоящее время
16 лет и 4 месяца
Contabil Sef
MODERNS SA, Кагул
Отрасль: Продажи

-organizarea , inddrumarea, conducere, control si raspundere de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
-asigurarea, organizarea si gestionarea in mod eficient a integritatii intregului patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatatii;
-organizarea si coordonarea contabilitatii operatiilor de capital, contabilitatea imobilizarilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea angajamentelor si altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare;
-urmarirea respectarii principiilor contabile si ale evaluarii patrimoniului (prudentei, permanentei metodelor, continuitatii activitatii, independentei exercitiului, intangibilitatii bilantului de deschidere, necompensarii);
-organizarea si coordonarea controlului financiar preventiv, stabilind operatiunile si documentele ce se supun controlului financiar preventiv, precum si persoanele care exercita acest control;
-raspundere de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare;
-raspundere de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii. Pe document se va trece in mod obligatoriu numele, prenumele si functia celui care il intocmeste, semneaza si raspunde de realitatea datelor trecute in acestea;
-raspundere de efectuarea inventarierii generale a patrimoniului la inceputul activitatii, cel putin odata pe an, pe parcursul functionarii sale, in orice situatii prevazute de lege si de cite ori directorul general al societatii o cere;
-organizarea si participarea la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil, la operatiunile de inventariere a patrimoniului urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
-raspundere de evidenta formularelor cu regim special;
-organizearea controlullui asupra operatiilor patrimoniale;
-raspundere de respectarea disciplinei de casa, a regulamentului operational de casa si a celorlalte dispozitii privind operatiunile cu numerar, efectuind personal sau prin alta persoana imputernicita, cel putin lunar si inopinant controlul casieriei, atit sub aspectul existentei faptice a valorilor banesti cit si sub aspectul securitatii acestora;
-asigurarea si raspundere a indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
-supervegherea implementarii procedurilor de contabilitate cu ajutorul programului informational;
-supravegherea reconcilierii si inchiderii conturilor;
-asigurarea si raspunderea de elaborarea balantei de verificare la termenele stabilite de legislatia in vigoare;
-efectuarea analizei financiare contabile pe baza de bilant, pe care o prezinta in consiliul de administratie si respectiv adunarii generale a asociatilor;
-sunt consultata de catre entitatile functionale ale societatii in legatura cu problemele referitoare la activitatea serviciului;
-sunt consultata de catre conducerea societatii in probleme care sunt de competenta serviciului;
-avizarea lucrarilor pe probleme de contabilitate a stocurilor, de urmarire, evidenta, decontari, cheltuieli-venituri, bilant, analize de sistem, tehnica de calcul;
-participarea la sustinerea si discutarea lucrarilor elaborate in cadrul serviciului;
-intocmirea aprecieri asupra activitatii desfasurate de personalul din subordine si propune pentru promovare si stimulare materiala pe cei mai buni;
-reprezentarea societatii in cazurile incredintate prin delegare;
-raspundere de eficienta si calitatea lucrarilor executate in cadrul serviciului la termenele stabilite prin reglementari interne sau prin alte acte normative;
-raspundere de buna pregatire profesionala a salariatilor din subordine si propune masuri pentru perfectionarea cunostintelor acestora;
-raspundere de respectarea programului de lucru si a disciplinei muncii in cadrul serviciului pe care il coordoneaza;
-raspundere de indeplinirea oricaror altor sarcini prevazute de LEGE Nr. 287
din 15-12-2017 contabilităţii și raportării financiare, de regulamentul de aplicare a acesteia, precum si de celelalte reglementari legale in vigoare, pe linie economica si financiar-contabila;
-raspundere disciplinary, civila, materials si penala, pentru pagubele provocate unitatii prin executarea defectuoasa a atributiilor sau prin neexecutarea acestora.

Училась
Высшее образование
по 2001
Academia de Studii Economice Moldova
Факультет: Comerț, Turism și Alimentație Publică.
Специальность: Marketing.
по 1996
Colegiul Financiar Bancar Chisinau
Факультет: Informatica.
Специальность: Operator.
Курсы и треннинги
2000
Curs intensiv de perfecționare în contabilitate в Asociaţia Obştească “Asociaţia Contabililor şi Auditorilor Profesionişti din Republica Moldova” (Asociaţia obştească ACAP RM), г. Кишинев.
Ключевые навыки
Румынский — Родной
Русский — Свободно владею
Английский — Средний

Integritate
Obiectivitate
Competenţă profesională şi atenţie cuvenită
Confidenţialitate
Comportament profesional

Дополнительная информация
готов к командировкам
права категории B
есть личный автомобиль
Гражданство:
Молдова

Familia are prioritate.
Sport, mod sanatosi de veata.
Ma imbogatesc prin comunicare si calatorii


Контактная информация соискателя доступна
только зарегистрированным пользователям.