Женщина
Кишинев
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".
Загруженный файл CV
Это резюме размещено как файл. Вы смотрите его текстовую версию, которая может немного отличаться от оригинальной.
Curriculum Vitae
Detalii generale:
- Arii de specializare: Vânzarea produselor alimentare și consultarea clienților
-
Limbi vorbite:
- Nativ: Rusă
- Fluent: Română
- Studii: Institutul Internațional de Management „Imi-Nova” (2011 – 2016) – Marketing și logistică. Licențiată ca Marketolog
Aptitudini:
- Cunoștințe extinse în domeniul salamurilor și a altor produse alimentare, inclusiv a caracteristicilor acestora.
- Abilități excelente de comunicare și interacțiune directă cu clienții, construind relații de încredere și loialitate.
- Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona eficient și rapid multiple sarcini și responsabilități.
- Experiență în gestionarea comenzilor.
- Abilități solide de conducere demonstrând capacitatea de a superviza și coordona activitățile echipei.
Experiență profesională:
-
TEHLAB SERVICE S.R.L.
- Perioada: Aprilie 2024 - prezent
- Poziția: Operator - Recepționer
- Durata: 1 an
-
Responsabilități:
- Efectuarea de operații specifice de recepție a clienților și vizitatorilor
- Asigurarea efectuării plăților
- Oferirea de informații către clienți și vizitatori
- Redirecționări și programări diverse
- Rezolvarea reclamațiilor clienților sau vizitatorilor
- Promovarea imaginii organizației
- Organizarea cadrului general de deschidere și închidere a activității punctului de recepție
- Întocmirea documentelor de evidență și raportare a activității
- Întocmirea și completarea documentelor primare contabile (cont de plată etc.)
-
ICS "Vistarcom" SRL (GreenHills)
- Perioada: Aprilie 2008 – Octombrie 2022
- Poziția: Vânzător-Consultant
- Durata: 14 ani și 6 luni
-
Responsabilități:
- Experiență extinsă în vânzarea produselor din domeniul salamurilor, asigurând un serviciu de înaltă calitate clienților și construind relații de lungă durată cu ei.
- Responsabilă pentru gestionarea comenzilor de produse.
- Planificarea regimului de lucru pentru toată echipa.
- A acționat în calitate de înlocuitor al managerului, supervizând și coordonând activitățile echipelor din alte secțiuni în absența acestuia.
- Gestionarea și procesarea facturilor pentru clienți, asigurându-se că toate tranzacțiile sunt înregistrate și procesate corect.
- Participarea în inventariere regulat.
- Sanitarizarea secțiunilor de produse și aranjarea vitrinei.
- Verificarea și rotația produselor în baza termenilor de valabilitate.
- Iterarea și validarea prețurilor produselor.
- Marcarea produselor primate și reglarea momentelor cheie cu furnizorii (lipsa produselor, cantitate greșită s.a.).
- Monitorizarea promoțiilor și reevaluarea acestora.
-
S.A. Moldtelecom
- Perioada: ~1990 - 1992
- Poziția: Bibliotecară
- Durata: ~2 ani
-
Biblioteca Națională
- Perioada: ~1987 - 1990
- Poziția: Bibliotecară
- Durata: ~3 ani.
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".