Женщина
Кишинев
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".
Загруженный файл CV
Это резюме размещено как файл. Вы смотрите его текстовую версию, которая может немного отличаться от оригинальной.
Poziția dorită:
- Consultant/Manager în vânzări cu produse cosmetice
- Manager bază de date
- Lucru în oficiu Operator, Recepționist
Cetățenie:
- Moldova
Născută:
- Or. Soroca. Din anul 2000 locuiesc în or. Chișinău.
Experiența de muncă:
- 2001 - 2005: Întreprinderea I.I. Olga Ceban angajată ca croitor în secția de producere
- 2006 - 2009: Atelier de croitorie, Administrator
- 2009 - 2013: Concediu de maternitate
- 2013 - 2025: Director de rețea - comercializarea produselor cosmetice “Edelstar”/Russia/, “Faberlic”/Russia/, “Farmasi”/Turcia
- 2022 - 2025: Compania de livrări DHL EXPRESS, funcția Operator
Educație:
- 1990 - 1998: Liceul Petru Rareș, or. Soroca
- 1998 - 2000: Școala profesională nr-14, or. Soroca, specialitate Croitor categoria IV
- 2002 - 2005: Colegiul Tehnologic, or. Chișinău, specialitatea Modelarea și tehnologia confecțiilor din țesături
Competențe-cheie:
- Din 2013 până în prezent lucrez în vânzări. Experiență peste 12 ani.
- Din 2013 până în prezent în vânzări directe prin MLM, marketing în rețea.
- Promovarea, vânzarea produselor de branduri noi pe piața Moldovei.
- Recrutarea persoanelor și Liderilor noi în Echipa.
- Organizarea prezentărilor de produse, degustarea, master clas și dezvoltarea afacerii MLM.
- Elaborarea promoțiilor și programelor noi pentru vânzarea produselor.
- Participarea la expoziții de vânzări la Moldexpo.
- Promovarea produselor, recrutarea persoanelor noi prin rețele de socializare.
- Deschiderea și administrarea oficiilor noi pentru deservirea clienților.
- Lucru cu baza de date a cumpărătorilor și partenerilor.
- Primirea produselor, verificarea, achitarea și eliberarea produselor.
Experiență la DHL EXPRESS:
- Gestionarea și procesarea comenzilor, asigurându-mă că toate livrările sunt efectuate la timp.
- Telefonam direct clienții: Persoane juridice – acte și colete, persoane fizice – colete.
- Oferindu-le informații legate de statutul actelor sau coletelor, asistând în completarea documentației necesare în programul PAKAGINK, verificând detaliile acestora pentru a garanta că sunt corecte și conform cerințelor.
Competențe lingvistice:
- Română: Materna
- Rusă: Cunoașterea la perfecție a limbii române și ruse
Informații suplimentare:
- Calități personale: Amabilitate, abilități excelente de comunicare; Traininguri, prezentări și master class în cosmetologie; Calitatea de a rezolva verbal conflictele; Cunoașterea și utilizarea tehnicilor de vânzare și prezentare; Interes propriu pentru dezvoltare continuă; Creștere pe plan profesional; Lucrul în Echipă; Atitudine Profesională, orientare spre client; Atitudine și gândire pozitivă; Time Management; Gândire critică; Mă adaptez ușor în colectiv nou; Flexibilitate, dorința de a învăța lucruri noi; Cunoașterea pachetului Office; Sunt o persoană responsabilă, disciplinată și orientată spre rezultat. Doresc să fac parte dintr-o echipă dinamică și profesionistă.
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".