Файл CV
VV
Lucrător

Gender Мужчина

address Кишинев

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".

Загруженный файл CV

Cv Preview

Это резюме размещено как файл. Вы смотрите его текстовую версию, которая может немного отличаться от оригинальной.

markdown

EXPERIENȚA PROFESIONALĂ

01/02/2022 – 31/10/2024 Londra, Regatul Unit
Receptionist/Office Admin Portico Guest Services

  • Dezvoltarea unor relații solide cu clienții, pentru a asigura satisfacția și retenția acestora.
  • Acționare ca intermediar între clienți și echipele interne, pentru a răspunde prompt la întrebări sau preocupări legate de operațiunile din clădire.
  • Monitorizarea activităților zilnice și a metricilor importante, utilizând CRM și Excel.
  • Verificarea cardurilor de membru și a actelor de identitate ale vizitatorilor, asigurând securitatea personalului și a mediului de lucru.
  • Pregătirea spațiilor de birou, echipamentelor și serviciilor de suport pentru întâlnirile clienților în sălile de conferință.
  • Reprezentarea companiei și promovarea brandului prin servicii excelente și o prezență profesională.
  • Gestionarea activităților într-un mediu aglomerat (11.000–14.000 de membri și vizitatori lunar).

04/2021 – 02/2022 Londra, Regatul Unit
Administrator Cafenea Market Kitchen by Morrisons

  • Administrarea activităților zilnice ale cafenelei și supravegherea personalului pentru eficiență maximă.
  • Supravegherea și asigurarea respectării standardelor pentru livrările takeaway.
  • Atingerea țintelor de vânzări săptămânale și lunare stabilite de management.
  • Maximizarea profitabilității prin promovarea cunoștințelor despre meniu și tehnici de vânzare.
  • Gestionarea porțiilor, practicilor de preparare și prezentării generale a mâncărurilor și băuturilor.
  • Impunerea standardelor excelente de servicii pentru personal, crescând satisfacția clienților.
  • Interacțiunea pozitivă cu sute de clienți zilnic, promovând facilitățile și serviciile cafenelei.

02/2020 – 01/2021 Londra, Regatul Unit
Operator multicalificat (site-uri de testare COVID-19) Splendid & Ealing Council

  • Suport în furnizarea de servicii la locația de testare locală, comunicare și oferire de servicii eficiente pentru sute de utilizatori săptămânali.
  • Suport administrativ pentru testări prin înregistrarea operațiunilor și gestionarea datelor de testare.
  • Colaborare strânsă cu Ealing Council și NHS, respectând și aplicând măsurile de siguranță pentru utilizatori.
  • Atingerea obiectivului de a livra sute de kituri de testare COVID-19 în jurul zonei Ealing și împrejurimi.
  • Instruirea a cinci noi angajați, ceea ce a dus la angajarea lor permanentă.

01/2018 – 02/2020 Londra, Regatul Unit
Recepționer în domeniul hotelier Hilton Docklands Riverside

  • Primirea oaspeților într-un mod politicos și profesional, furnizându-le cheile camerelor și oferind informații complete despre facilități, politici și proceduri ale hotelului.
  • Menținerea unei evidențe corecte a tranzacțiilor financiare, inclusiv colectarea de depozite, taxe de cazare și plăți suplimentare.
  • Calcularea facturilor și înregistrarea corectă a taxelor în conturile camerelor, oferind detalii complete și precise la plecarea oaspeților.
  • Oferirea unui serviciu personalizat și prietenos pentru rezolvarea eventualelor cerințe speciale ale oaspeților și asigurarea unei experiențe deosebite.
  • Gestionarea eficientă a rezervărilor, modificărilor și anulărilor, folosind software-ul specific hotelier.
  • Contribuirea la îmbunătățirea imaginii brandului și la fidelizarea clienților prin promovarea și înscrierea acestora în programele de loialitate ale hotelului, cu un impact direct asupra creșterii numărului de membri cu 20%.
  • Asigurarea unui check-in și check-out rapid și eficient, reducând timpul de așteptare și îmbunătățind satisfacția oaspeților.
  • Monitorizarea și rezolvarea solicitărilor de la oaspeți, inclusiv cerințe legate de camere, echipamente sau servicii suplimentare.
  • Menținerea unui mediu de lucru curat și ordonat la recepție, respectând procedurile de sănătate și siguranță.
  • Colaborarea cu personalul de housekeeping și alte departamente pentru a asigura disponibilitatea camerelor și a îndeplini cerințele oaspeților în timp util.
  • Gestionarea corespondenței și apelurilor telefonice, furnizând informații utile și redirecționându-le către departamentele relevante.

EDUCAȚIE ȘI FORMARE PROFESIONALĂ

01/09/2011 – 08/06/2016 Roma, Italia
Diplomă în Turism Istituto Tecnico per il Turismo Livia Bottardi

12/09/2022 – ÎN CURS Londra, Regatul Unit
Google IT Support Coursera

COMPETENȚE LINGVISTICE

LIMBĂ(I) MATERNĂ(E): română
Altă limbă (Alte limbi):

  • engleză
    • Comprehensiune orală C2
    • Exprimare scrisă C1
    • Citit C2
    • Conversație C1
    • Scris C1
  • italiană
    • Comprehensiune orală C2
    • Exprimare scrisă C1
    • Citit C2
    • Conversație C1
    • Scris C1
  • rusă
    • Comprehensiune orală C1
    • Exprimare scrisă A2
    • Citit C1
    • Conversație B1
    • Scris A2

Niveluri:

  • A1 și A2 Utilizator de bază
  • B1 și B2 Utilizator independent
  • C1 și C2 Utilizator experimentat

COMPETENȚE DIGITALE

  • Buna Utilizare a PC
  • Social Media
  • Navigare Internet
  • Microsoft Office, Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, CRM
  • Video conferință (Zoom, Cisco Webex, Skype, Microsoft Teams, Google Meet)
  • POS
  • Google Drive
  • Calendar

PERMIS DE CONDUCERE

  • Permis de conducere: B

HOBBY-URI ȘI TEME DE INTERES

  • Psihologie
  • Sport
  • Muzica
  • Dezvoltare personala

COMPETENȚE DE COMUNICARE ȘI INTERPERSONALE

  • Ascultare activă
  • Abilități de negociere
  • Redactare profesională
  • Gestionarea comunicării digitale
  • Empatie și inteligență emoțională

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".