Файл CV
DR
Asistent Director/Manager

Gender Женщина

address Кишинев

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".

Загруженный файл CV

Cv Preview

Это резюме размещено как файл. Вы смотрите его текстовую версию, которая может немного отличаться от оригинальной.

Curriculum Vitae

EXPERIENŢA PROFESIONALĂ

  • 11/05/2023 – prezent
    • Asistenta directorului
    • I.C.S. “DRA DRAEXLMAIER AUTOMOTIVE” S.R.L.

EDUCAŢIE ŞI FORMARE

  • 01/09/2021 – 31.05.2025

    • Inginer și manager în transportul auto
    • Universitatea de Stat “Alecu Russo” din mun. Bălţi
  • 01/09/2009 – 31/05/2021

    • Eleva, diploma de Bacalaureat
    • IPLT “N.Gogol” mun.Bălți

COMPETENΤE PERSONALE

Limba maternă

  • Rusă

Alte limbi străine cunoscute

| Limba | Ascultare | Citire | Participare la conversaţie | Discurs oral | Scriere | |---------|-----------|--------|---------------------------|--------------|---------| | Româna | B2 | B2 | B2 | B2 | B2 | | Engleza | B2 | B2 | B1 | B2 | B2 | | Germana | A2 | A2 | A2 | A2 | A2 |

Competenţe de comunicare

  • Capacitate de multitasking
  • Gîndirea creativă
  • Adaptabilitate socială
  • Inteligența emoțională

Competenţe organizaţionale/manageriale

  • Leadership
  • Planificare și organizare
  • Colaboare și conducerea grupului
  • Eficacitate
  • Manipularea detaliilor
  • Identificarea și rezolvarea problemelor
  • Gestionarea conflictelor
  • Prioritizare
  • Responsabilitate
  • Fidelitate
  • Productivitate

Competenţe digitale

  • AUTOEVALUARE

| Procesarea informaţiei | Comunicare | Creare de conţinut | Securitate | Rezolvarea de probleme | |------------------------|------------|--------------------|------------|------------------------| | Utilizator independent | Utilizator independent | Utilizator independent | Utilizator independent | Utilizator independent |

  • O bună stăpânire Microsoft Office (Outlook, Teams, Word, Excel, Power Point, etc.)
  • Utilizator experimentat al programei AutoCAD, Roomtodo

Realizări și responsabilități

  • Organizarea spațiului destinat arhivei fizice și optimizarea procesului de arhivare a documentelor interne pentru locația din Cahul
  • Elaborarea instrucțiunii interne privind procesul de arhivare, destinată angajaților
  • Crearea prezentărilor în stil corporativ, în scopul instruirii angajaților companiei pe diverse teme (Compliance, Quality Awareness etc.)
  • Organizarea vizitelor oficiale de nivel înalt, asigurând logistică eficientă și respectarea protocoalelor interne
  • Implementarea unui proiect complet de amenajare a mai multor săli de ședințe: elaborarea conceptului de design, selectarea și achiziționarea mobilierului și echipamentelor IT, cu respectarea termenelor limită și a bugetului alocat
  • Gestionarea și menținerea evidenței pentru peste 300 de abonamente mobile corporative, inclusiv activarea și administrarea opțiunilor individuale, contribuind la optimizarea costurilor și prevenirea depășirilor bugetare
  • Organizarea cazării angajaților în deplasare, cu respectarea politicilor interne și optimizarea costurilor
  • Gestionarea relațiilor cu furnizorii și monitorizarea respectării condițiilor contractuale, asigurând calitatea serviciilor și livrărilor
  • Perfectarea documentelor interne: demersuri, procuri, decizii, procese-verbale, etc.
  • Gestionarea completă a documentației interne, cu responsabilitate pentru evidență și arhivare conform procedurilor interne, in format fizic și electronic
  • Responsabilă de inventarierea anuală a mijloacelor fixe, precum și de gestionarea și completarea stocurilor de rechizite de birou și consumabile destinate oaspeților

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".