Женщина
Кишинев
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".
Загруженный файл CV
Это резюме размещено как файл. Вы смотрите его текстовую версию, которая может немного отличаться от оригинальной.
Curriculum Vitae
EXPERIENŢA PROFESIONALĂ
-
11/05/2023 – prezent
- Asistenta directorului
- I.C.S. “DRA DRAEXLMAIER AUTOMOTIVE” S.R.L.
EDUCAŢIE ŞI FORMARE
-
01/09/2021 – 31.05.2025
- Inginer și manager în transportul auto
- Universitatea de Stat “Alecu Russo” din mun. Bălţi
-
01/09/2009 – 31/05/2021
- Eleva, diploma de Bacalaureat
- IPLT “N.Gogol” mun.Bălți
COMPETENΤE PERSONALE
Limba maternă
- Rusă
Alte limbi străine cunoscute
| Limba | Ascultare | Citire | Participare la conversaţie | Discurs oral | Scriere | |---------|-----------|--------|---------------------------|--------------|---------| | Româna | B2 | B2 | B2 | B2 | B2 | | Engleza | B2 | B2 | B1 | B2 | B2 | | Germana | A2 | A2 | A2 | A2 | A2 |
Competenţe de comunicare
- Capacitate de multitasking
- Gîndirea creativă
- Adaptabilitate socială
- Inteligența emoțională
Competenţe organizaţionale/manageriale
- Leadership
- Planificare și organizare
- Colaboare și conducerea grupului
- Eficacitate
- Manipularea detaliilor
- Identificarea și rezolvarea problemelor
- Gestionarea conflictelor
- Prioritizare
- Responsabilitate
- Fidelitate
- Productivitate
Competenţe digitale
- AUTOEVALUARE
| Procesarea informaţiei | Comunicare | Creare de conţinut | Securitate | Rezolvarea de probleme | |------------------------|------------|--------------------|------------|------------------------| | Utilizator independent | Utilizator independent | Utilizator independent | Utilizator independent | Utilizator independent |
- O bună stăpânire Microsoft Office (Outlook, Teams, Word, Excel, Power Point, etc.)
- Utilizator experimentat al programei AutoCAD, Roomtodo
Realizări și responsabilități
- Organizarea spațiului destinat arhivei fizice și optimizarea procesului de arhivare a documentelor interne pentru locația din Cahul
- Elaborarea instrucțiunii interne privind procesul de arhivare, destinată angajaților
- Crearea prezentărilor în stil corporativ, în scopul instruirii angajaților companiei pe diverse teme (Compliance, Quality Awareness etc.)
- Organizarea vizitelor oficiale de nivel înalt, asigurând logistică eficientă și respectarea protocoalelor interne
- Implementarea unui proiect complet de amenajare a mai multor săli de ședințe: elaborarea conceptului de design, selectarea și achiziționarea mobilierului și echipamentelor IT, cu respectarea termenelor limită și a bugetului alocat
- Gestionarea și menținerea evidenței pentru peste 300 de abonamente mobile corporative, inclusiv activarea și administrarea opțiunilor individuale, contribuind la optimizarea costurilor și prevenirea depășirilor bugetare
- Organizarea cazării angajaților în deplasare, cu respectarea politicilor interne și optimizarea costurilor
- Gestionarea relațiilor cu furnizorii și monitorizarea respectării condițiilor contractuale, asigurând calitatea serviciilor și livrărilor
- Perfectarea documentelor interne: demersuri, procuri, decizii, procese-verbale, etc.
- Gestionarea completă a documentației interne, cu responsabilitate pentru evidență și arhivare conform procedurilor interne, in format fizic și electronic
- Responsabilă de inventarierea anuală a mijloacelor fixe, precum și de gestionarea și completarea stocurilor de rechizite de birou și consumabile destinate oaspeților
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".