Женщина
Кишинев
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".
Загруженный файл CV
Это резюме размещено как файл. Вы смотрите его текстовую версию, которая может немного отличаться от оригинальной.
CURRICULUM VITAE
Profil profesional:
Specialist cu experiență în domeniu social, administrativ, cu abilități în gestionarea cazurilor sociale, coordonare, logistică, colaborare interinstituțională și consultanță socială.
Experiența profesională:
-
Casa Națională de Asigurări Sociale (CNAS)
- Funcția: Specialist principal, Direcția generală evidența și gestionarea plăților drepturilor sociale.
- Perioada de activitate: 18.09.2006-30.06.2019
- Atribuții:
- Monitorizarea și verificarea conturilor beneficiarilor de pensii, alocații și indemnizații.
- Analiza și corectarea rapoartelor financiare. Evidența cheltuielilor.
- Monitorizarea stabilirii corecte de către CTAS a drepturilor sociale.
- Elaborarea petițiilor și colaborarea cu instituțiile naționale și internaționale.
- Evidența corectitudinii transmiterii spre plată a prestațiilor sociale.
- Colaborarea cu Direcția Contabilitate, Bănci și Oficii Poștale.
-
S.R.L „MoldTrans-Tur, și S.A „Parcul de autobuze din Bălți”
- Funcția: Office Manager (Administratoare)
- Perioada de activitate: 16.08.2021-17.05.2022
- Atribuții:
- Administrarea logistică și coordonarea operațională a companiei.
- Evidența, înregistrarea corespondenței, întocmirea scrisorilor oficiale, încheierea contractelor cu prestatorii și furnizorii de servicii.
- Întocmirea contractelor de locațiune (contracte, acorduri adiționale, rezilieria contractelor, somații).
- Analiza, sistematizarea, verificarea, acumularea informației necesare pentru un plan de lucru zilnic.
- Colaborarea cu departamentul HR (contracte de angajare, anunțuri de angajare) și Contabilitate pentru procese administrative.
- Verificarea rulajului financiar (lucru cu debitorii, acte de verificare).
- Asistarea și coordonarea zilnică a agendei Directorului, organizarea ședințelor de afaceri, programarea călătoriilor etc.
-
DOPOMOGA GROUP/UNHCR the UN Refugee Agency (ONU)/Inspectoratul General al migrației
- Funcția: Staff Suport
- Perioada de activitate: 22.12.2022-14.08.2023
- Atribuții:
- Consultarea și monitorizarea procedurii de Azil pentru străini și a Protecției Temporare pentru refugiații din Ucraina.
- Asistentă documentară pentru refugiați.
- Colaborare cu specialiștii IGM și CDA.
-
INTERSOS Moldova
- Funcția: Medical Case Worker
- Perioada de activitate: 27.07.2024-28.02.2025
- Atribuții:
- Gestionarea integrală a cazurilor medicale și sociale pentru refugiații din Ucraina.
- Evaluarea a nevoile medicale și sociale a pacienților și elaborarea de planuri personalizate.
- Coordonarea cu Instituțiile Medicale și Sociale pentru oferirea serviciilor calitative.
- Oferirea sprijinului și îndrumării pacienților în relația cu sistemul de sănătate.
- Sprijinirea pacienților pentru asigurarea că aceștia primesc îngrijiri medicale și servicii sociale adecvate.
- Colaborarea cu Departamentul Protecție și alți membri pentru elaborarea unui plan eficient și calitativ de prestare a serviciilor.
- Participarea la reuniunile interne de gestionare a cazurilor și aducerea în atenție a oricărui caz de nevoie specială și urgentă.
- Înregistrarea și arhivarea cazurilor corect și actualizat.
Educație și formare:
- Universitatea de Stat din Moldova, facultatea Asistența Socială, Sociologie și Filosofie - Licențiată în sociologie 2002-2006.
Cursuri și formări profesionale:
- Cursuri în Contabilitate
- Certificatul de calificare în asigurări AUTO
- Cursuri și treninguri în cadrul UNHCR.
- Cunoștințe generale în domeniul Managementul Resurselor Umane.
Limbi vorbite:
- Română (maternă)
- Rusa (fluent), Engleza (A2)
Competențe:
- Organizare, planificare eficientă: abilitatea de a gestiona sarcini multiple și de optimizare a resurselor.
- Abilități de Time management organizat și structurat: prioritizarea sarcinilor și respectarea termenului limită.
- Abilități de a lucra în echipă și comunicare eficientă: experiență în negocieri cu clienții, furnizori și instituții publice.
- Abilități de coordonare, monitorizare.
- Aptă de a lucra cu un volum mare de informație, sistematizarea și prelucrarea acesteia. Mereu în căutare de noi cunoștințe.
Așteptări salariale:
- de la 18,000 lei Net (negociabil, în funcție de responsabilități).
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".