Файл CV
PP
Asistent de jurist

Gender Женщина

address Кишинев

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".

Загруженный файл CV

Cv Preview

Это резюме размещено как файл. Вы смотрите его текстовую версию, которая может немного отличаться от оригинальной.

EXPERIENȚĂ PROFESIONALĂ

Specialist Serviciul Servicii Generale

B.C Eximbank S.A [06/09/2023 – În curs]
Localitatea: Chișinău
Țara: Moldova

Atribuțiile principale și sarcinile specifice:

  • Organizarea și coordonarea activităților subdiviziunilor;
  • Recepționarea corespondenței, completarea registrelor electronice intrare / ieșire acte;
  • Redactarea documentelor aferente domeniului și transmiterea către destinatari;
  • Asigurarea legăturii și a schimbului de informații între sucursale și banca mamă, prin transmiterea corectă și la timp a rapoartelor referitoare la activitățile Oficiului;
  • Gestionarea arhivei instituției bancare, asigurând organizarea, păstrarea și accesul la documente conform normelor legale și interne;
  • Eliberarea actelor și documentelor arhivate, la solicitarea departamentelor sau a clienților, cu respectarea termenelor și a procedurilor în vigoare;
  • Întocmirea și actualizarea procedurilor interne privind gestionarea corespondenței și arhivării documentelor;
  • Redactarea proceselor-verbale referitoare la primirea, predarea și circulația documentelor din arhivă;
  • Monitorizarea fluxului de documente și asigurarea trasabilității acestora.

Manager aprovizionare

IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie [17/01/2021 – 30.07.2023]
Localitatea: Chișinău
Țara: Moldova

Atribuțiile principale și sarcinile specifice:

  • Coordonarea activităților de aprovizionare cu obiecte de mică valoare a bunurilor materiale;
  • Asigurarea aprovizionării la timp cu bunurilor materiale necesare pentru activitatea subdiviziunilor instituției;
  • Analizarea ofertelor emise de furnizori (prin analizarea prețurilor);
  • Elaborarea proiectelor caietelor de sarcini privind achiziționarea bunurilor materiale conform necesităților subdiviziunilor instituției;
  • Participarea la procesul de planificare și pregătire a documentelor pentru inițierea procedurilor de achiziții publice;
  • Participarea la negocierile cu furnizorii și încheierea contractelor în comun cu Serviciul achiziții publice;
  • Monitorizarea stocurilor și întocmirea rapoartelor periodice privind necesarul de materiale;
  • Colaborarea cu departamentele interne pentru identificarea necesităților de aprovizionare;
  • Supravegherea procesului logistic pentru livrarea materialelor la timp.

Secretară

IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie [01/09/2020 – 30.07.2023]
Localitatea: Chișinău
Țara: Moldova

Atribuțiile principale și sarcinile specifice:

  • Efectuarea activităților administrative de rutină în scopul eficientizării timpului de lucru al directorului;
  • Primirea, ținerea evidenței și repartizarea corespondenței în cadrul instituției;
  • Organizarea și actualizarea unor situații, redactarea unor materiale de corespondență, păstrarea și operarea în diverse registre de evidență;
  • Înregistrarea hotărârilor și deciziilor luate de conducere, aplicarea ștampilei și repartizarea acestora la compartimentele instituției;
  • Participarea la ședințele generale a instituției, departamentelor și asigurarea protocolului;
  • Asigurarea calității activităților desfășurate de subdiviziunile instituției;
  • Asigurarea legăturilor telefonice în interiorul și exteriorul instituției;
  • Pregătirea și arhivarea documentelor oficiale conform procedurilor legale;
  • Suport în redactarea și verificarea documentelor cu caracter juridic sau administrative.

Secretară

Colegiul de Ecologie [20/07/2018 – 01/12/2018]
Localitatea: Chișinău
Țara: Moldova

Atribuțiile principale și sarcinile specifice:

  • Primirea, înregistrarea, repartizarea și predarea corespondenței interne și externe;
  • Redactarea documentelor aferente domeniului și transmiterea la destinatari;
  • Efectuarea unelor lucrări de specialitate: redactarea unor materiale de corespondență, păstrarea și operarea în diverse registre de evidență;
  • Asigurarea legăturilor telefonice în interiorul și exteriorul instituției;
  • Monitorizarea transmiterii la timp de către subdiviziunile structurale și executorii a documentelor depuse directorului spre semnare, asigurarea editării lor;
  • Efectuarea controlului asupra executării de către angajații instituției a ordinelor și instrucțiunilor emise, precum și respectarea termenelor de punere în aplicare a instrucțiunilor și indicațiilor directorului luate sub control.

EDUCAȚIE ȘI FORMARE PROFESIONALĂ

  • Master în Științe Penale
    Universitatea Liberă Internațională din Moldova [01/09/2023 – 30/12/2024]
    Localitatea: Chișinău
    Țara: Moldova

  • Drept (licență)
    Universitatea Liberă Internațională din Moldova [01/09/2018 – 31/05/2023]
    Localitatea: Chișinău
    Țara: Moldova

  • Ecologia și Protecția mediului
    Colegiul de Ecologie [01/09/2015 – 31/05/2018]
    Localitatea: Chișinău
    Țara: Moldova

  • Managementul documentului
    Centrul de Instruire și Dezvoltare in INTELECT CENTER, [29/10/2020]
    Localitatea: Chișinău
    Țara: Moldova

  • Arhivarea documentelor
    Centrul de Instruire și Dezvoltare in INTELECT CENTER, [20/12/2023]
    Localitatea: Chișinău
    Țara: Moldova

COMPETENȚE LINGVISTICE

  • Română – nativ
  • Rusă – avansat
  • Franceză – începător
  • Engleză – începător

COMPETENȚE DIGITALE

  • Microsoft Excel / Bună Utilizare a PC / bună utilizare a rețelelor de socializare / Social Media / Microsoft PowerPoint / Microsoft Word / Navigare Internet - nivel intermediar

PERMIS DE CONDUCERE

  • Permis de conducere: B

COMPETENȚE DE MANAGEMENT ȘI CONDUCERE

Competențe dobândite la locul de muncă:

  • abilități de comunicare
  • abilitatea de a lucra în echipă
  • gândire critică

COMPETENȚE ORGANIZATORICE

Competențe organizatorice:

  • comunicare
  • prelucrarea informației
  • adaptabilitate
  • învățare și autodezvoltare

COMPETENȚE DE COMUNICARE ȘI INTERPERSONALE

Competențe de comunicare:

  1. Ascultare activă: Capabilitatea de a asculta cu atenție și de a fi prezentă într-o conversație. Include înțelegerea și interpretarea informațiilor primite.
  2. Expresie orală: Abilitatea de a exprima ideile și sentimentele în mod clar și coerent, utilizând un limbaj adecvat și structură gramaticală corectă.
  3. Comunicare nonverbală: Capacitatea de a transmite mesaje prin gesturi, expresii faciale, contact vizual, postură și tonalitate vocală.
  4. Comunicare scrisă: Abilitatea de a transmite informații și idei prin scris, utilizând un limbaj clar, coerent și bine structurat.
  5. Comunicare interculturală: Capacitatea de a comunica eficient și de a se adapta la diferențele culturale în timpul interacțiunilor cu persoane din alte culturi.
  6. Negociere: Abilitatea de a ajunge la un acord într-o situație de conflict sau de divergență de interese, prin intermediul dialogului și al compromisului.

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".