Файл CV
IC
System Administrator

Gender Мужчина

address Кишинев

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".

Загруженный файл CV

Cv Preview

Это резюме размещено как файл. Вы смотрите его текстовую версию, которая может немного отличаться от оригинальной.

Despre mine

Tânăr dinamic și ambițios, posed abilități excelente de comunicare și colaborare, cu o puternică pasiune pentru învățare continuă și excelență. Îmi doresc să aplic cunoștințele dobândite într-un mediu profesional provocator, contribuind astfel la succesul organizației și generând rezultate valoroase prin dedicare și determinare.

Experiența profesională

ICS "TOP SHOP STUDIOMODERNA" SRL Chișinău, Moldova
Asistent IT Manager
01/03/2024 - 01/02/2025

  • Am sprijinit echipa IT în gestionarea și implementarea soluțiilor tehnologice interne.
  • Am monitorizat infrastructura IT și am depanat problemele tehnice.
  • Am oferit asistență utilizatorilor și am oferit instruire angajaților.
  • Am colaborat cu managementul pentru a identifica nevoile tehnologice și a asigura utilizarea eficientă a resurselor IT.
  • Am contribuit la proiecte IT și la optimizarea proceselor pentru a spori productivitatea și securitatea digitală.

Moldtelecom Chișinău, Moldova
Operator suport tehnic
21/02/2025 - 31/10/2025

  • Monitorizarea și gestionarea conexiunilor de internet ale clienților prin intermediul sistemelor de asistență la distanță.
  • Gestionarea apelurilor și solicitărilor, identificarea problemelor tehnice și furnizarea de soluții rapide.
  • Configurarea și resetarea echipamentelor de rețea (modemuri, routere, ONT-uri) de la distanță.
  • Diagnosticarea defecțiunilor și escaladarea cazurilor complexe către echipele de teren sau departamentele de nivel superior.
  • Furnizarea de îndrumări și instrucțiuni clare clienților pentru utilizarea corectă a serviciilor de internet.
  • Asigurarea calității serviciilor prin respectarea procedurilor interne și a standardelor de securitate.
  • Pregătirea rapoartelor și documentarea intervențiilor în sistemele de ticketing.

maib Chișinău, Moldova
Trainning, Specialist Customer Care
10/11/2025 - 30/11/2025

  • Oferirea de asistență clienților prin telefon, e-mail și canale digitale, în conformitate cu standardele maib.
  • Identificarea nevoilor clienților și furnizarea de soluții rapide și corecte pentru produse și servicii bancare.
  • Procesarea solicitărilor privind carduri, conturi, tranzacții și servicii online banking.
  • Gestionarea reclamațiilor și escaladarea lor către departamentele relevante, atunci când este necesar.
  • Verificarea și actualizarea datelor clienților în sistemele interne.
  • Monitorizarea și raportarea problemelor tehnice ale clienților legate de aplicațiile sau platformele băncii.
  • Respectarea procedurilor interne, normelor de conformitate și reglementărilor bancare.

Educație și formare profesională

01/09/2020 - 26/06/2024 Chișinău, Moldova
Database Administrator CEITI

01/09/2024 - ÎN CURS Chișinău, Moldova
Information Technology UNIVERSITATEA LIBERĂ INTERNAȚIONALĂ DIN MOLDOVA

Palo Alto Networks XONTECH
Certificat emis de XONTECH ACADEMY, care atestă participarea la workshopul tehnic cu tematica Palo Alto Networks, desfășurat în perioada 30 mai 2024.

Competențe lingvistice

  • Română (limbă maternă)
  • Rusă: Comprehensiune orală C2, Exprimare scrisă C1, Citit C1, Conversație C1, Scris C1
  • Engleză: Comprehensiune orală B1, Exprimare scrisă B1, Citit B2, Conversație B1, Scris B1

Competențe

  • Microsoft Office
  • Network Troubleshooting
  • Computer Hardware and Software Installation
  • Microsoft Word Troubleshooting
  • Windows related Issues
  • Network Maintenance and Troubleshooting
  • Installing and operation of Microsoft XP, Windows 7,8 & 10
  • MS-Office
  • Team-work oriented
  • I.T. Troubleshooting
  • Video Conferencing (Zoom, Teams, Skype, Webex) - Advanced
  • Social Media
  • C# .NET, C++, HTML, Mac OS, MS Office Troubleshooting
  • Ticketing Systems (Service Now)
  • Windows Troubleshooting on Site/Remote
  • Ticketing systems BMC Remedy
  • Service Now
  • Phone, email and chat communication skills
  • Organizational and planning skills
  • Good listener and communicator
  • Proficiency of using computer and internet
  • Ability to work in a team and autonomously
  • JavaScript, SQL

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".