Женщина
Кишинев
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".
Загруженный файл CV
Это резюме размещено как файл. Вы смотрите его текстовую версию, которая может немного отличаться от оригинальной.
Data nașterii
20.12.1975
Programele
- Microsoft Word
- Excel
- 1C
Competențe
- Flexibilitate
- Responsabilitate
- Empatie și comunicare asertivă
- Abilitatea de a lucra sub presiune
- Permis de conducere Categoria B
- Fluență în limbile română și rusă
- Nivel conversațional de limbă engleză
Studii/Cursuri
Perioada
- 1994-1999
- 2005-2006
- 2023
Instituția
- Universitatea Liberă Internațională din Moldova, Facultatea de Drept - Administrare publică
- Colegiul de Comandă și Stat Major al Forțelor Terestre ale SUA, Kansas ,,English Language Support Course'' - Limba Engleză nivel Beginner/ Intermediate
- ,,HR PORTAL'' - Conferința Națională în Legislația Muncii
Experiență profesională
Perioada
- 2000
- 2004
- 2004-2007
- 2007-2008
- 2008-2013
- 2013-2015
- 2015-2022
- 2023 Feb.-Aug.
- 2023 Noe.-Dec.
- 2024
Organizația, Funcția
- Serviciul Antigrindină al Republicii Moldova
- Juristcosult, Baroul Avocaților al Republicii Moldova
- Șefa Cancelariei, Secretară a Comisiei de Licențiere a Avocaților al Republicii Moldova
- Compania Internațională de Asigurări,, ASITO ", Office - Manager
- Compania Internațională de Asigurări,, ASITO ", Contabil-operator
- Ministerul Afacerilor Interne al Republicii Moldova, Specialistă al Secției Ședere Străini și Repatriere al Biroului de Migrație si Azil
- Detașarea în Ukraina
- S.C. ,,AXEDUM'' S.R.L.
- S.R.L. ,,PROFMET GRUP ’’
- IP "Agenția Pentru Dezvoltare și Modernizarea Agriculturii", Specialistă principală al Secției recepționare cereri, autorizare plăți și verificare pe teren (perioadă determinată)
Atribuții de bază
- Elaborarea și promovarea proiectelor de acte normative în domeniile de competență ale SA, ținând cont de prioritățile strategice prevăzute în Programul de activitate și Planul de acțiuni ale Guvernului
- Elaborarea proiectelor de ordine, instrucțiuni de lucru în domeniile de competență ale SA
- Expertizarea (avizarea), în comun cu subdiviziunile interne de profil ale Agenției, a proiectelor de acte normative/de documente metodologice/ de concepte tehnice în domeniile modernizării serviciilor guvernamentale, elaborate de ministere și alte autorități administrative centrale
- Reprezentarea instituției în instanțele de judecată și soluționarea problemelor apărute din punct de vedere legal etc.
- Examinarea plângerilor parvenite din partea deținuților din penitenciare cu referire la săvârșirea faptelor de discriminare din partea altor deținuți, precum și a autorităților de stat
- Examinarea petițiilor și solicitărilor parvenite în adresa Baroului de Avocați al RM din partea cetățenilor a căror drepturi și libertăți au fost lezate de către instituțiile de stat
- Prezentarea informației în domeniul încălcării drepturilor și libertăților omului Editurii responsabilă de publicarea Revistei “Avocatul Poporului” în scopul informării societății civile
- Participarea la elaborarea rapoartelor și prezentărilor activității Baroului de Avocați al RM la Congresul Anual al Avocaților
- Recepționarea cererilor parvenite din partea avocaților- stagiari și examinarea dosarelor acestora etc.
- Organizarea și coordonarea activităților administrative și de birou
- Direcționarea apelurilor telefonice către persoana potrivită
- Mentenanța și actualizarea registrelor și bazelor de date ale companiei
- Coordonarea și calendarizarea ședințelor și evenimentelor
- Coordonarea corespondenței de afaceri etc.
- Recepționarea cererilor clienților și încheierea contractelor de asigurare
- Negocierea condițiilor de asigurare și eliberarea polițelor
- Gestionarea portofoliului de clienți existenți
- Evidența lunară a rapoartelor
- Atragerea noilor clienți etc.
- Aplicarea legislaţiei în domeniul acordării dreptului de şedere şi dreptului la repatriere a străinilor
- Acordarea consultanței solicitanţilor şi asigurarea recepţionarea cererilor privind acordarea/prelungirea dreptului de şedere a străinilor
- Asigurarea legalității şi corectitudinii examinării a cererilor privind imigrarea străinilor şi întocmirea încheierea argumentată privind emiterea deciziei
- Contribuie la acumularea şi prelucrarea informaţiei în vederea evedenţilor migraţionale a străinilor
- Conlucrarea cu subdiviziunile Biroului şi cu autorităţile naţionale implicate în gestionarea migraţiei conform competenţei
- Recepționarea cererilor parvenite din partea cetățenilor străini
- Eliberarea permiselor de ședere persoanelor străine etc.
- Însoțirea soțului în misiunea diplomatică din cadrul Organizației de Securitate și Cooperare din Europa (OSCE), în Misiunea Specială din Ucraina.
- NOTA: Atribuții la aceste doua funcții sunt similare
- Participarea la elaborarea schemelor de încadrare a personalului
- Implementarea proceselor aferente securității și sănătății în muncă în cadrul organizației
- Participarea la elaborarea documentelor de activitate în domeniul Resurselor umane
- Asigurarea implementării fișelor de post din cadrul departamentului HR
- Colaborarea cu subdiviziunile companiei
- Participarea la recrutarea funcțiilor în cadrul companiei
- Emiterea ordinelor interne
- Efectuarea analizei grilelor de salarizare, tendințelor pe piață
- Realizarea strategiei stabilite de Conducere
- Gestionarea dosarelor personale ale tuturor salariaților
- Recepționarea cererilor de angajare, modificare, suspendare, încetare a raporturilor de muncă
- Întocmirea, redactarea diverselor acte cu caracter juridic
- Examinarea contractelor de vânzare-cumpărare cu furnizorii etc.
- Recepționarea cererilor parvenite din partea antreprenorilor
- Elaborarea actelor/documentelor în procesul de încheiere și executare a contractelor de vânzare-cumpărare în rate a tehnicii agricole și/sau echipamentelor, inclusiv retragerea bunurilor
- Urmărirea executării obligațiilor cumpărătorului (beneficiarului) în baza contractului de vânzare-cumpărare în rate și elaborarea actelor aferente acestora
- Elaborarea notificărilor/somațiilor către cumpărătorii (beneficiarii) aflați în întârziere de plată
- Elaborarea scrisorilor, notelor informative, rapoartelor operative în legătură cu monitorizarea executării contractelor de vânzare-cumpărare în rate
- Elaborarea contractelor de fidejusiune, depozitare, preluarea datorilor în legătură cu monitorizarea executării contractului de vânzare-cumpărare în rate
- Verificarea în teren prin deplasarea la sediul beneficiarului şi/sau la locul amplasării tehnicii agricole și/sau echipamentelor, pentru inspectarea acesteia şi efectuarea analizei situaţiei de facto, inclusiv a stării bunurilor de proprietate a Agenției etc.
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".