Файл CV
RC
HR manager

Gender Женщина

address Кишинев

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".

Загруженный файл CV

Cv Preview

Это резюме размещено как файл. Вы смотрите его текстовую версию, которая может немного отличаться от оригинальной.

Data nașterii

20.12.1975

Programele

  • Microsoft Word
  • Excel
  • 1C

Competențe

  • Flexibilitate
  • Responsabilitate
  • Empatie și comunicare asertivă
  • Abilitatea de a lucra sub presiune
  • Permis de conducere Categoria B
  • Fluență în limbile română și rusă
  • Nivel conversațional de limbă engleză

Studii/Cursuri

Perioada

  • 1994-1999
  • 2005-2006
  • 2023

Instituția

  • Universitatea Liberă Internațională din Moldova, Facultatea de Drept - Administrare publică
  • Colegiul de Comandă și Stat Major al Forțelor Terestre ale SUA, Kansas ,,English Language Support Course'' - Limba Engleză nivel Beginner/ Intermediate
  • ,,HR PORTAL'' - Conferința Națională în Legislația Muncii

Experiență profesională

Perioada

  • 2000
  • 2004
  • 2004-2007
  • 2007-2008
  • 2008-2013
  • 2013-2015
  • 2015-2022
  • 2023 Feb.-Aug.
  • 2023 Noe.-Dec.
  • 2024

Organizația, Funcția

  • Serviciul Antigrindină al Republicii Moldova
  • Juristcosult, Baroul Avocaților al Republicii Moldova
  • Șefa Cancelariei, Secretară a Comisiei de Licențiere a Avocaților al Republicii Moldova
  • Compania Internațională de Asigurări,, ASITO ", Office - Manager
  • Compania Internațională de Asigurări,, ASITO ", Contabil-operator
  • Ministerul Afacerilor Interne al Republicii Moldova, Specialistă al Secției Ședere Străini și Repatriere al Biroului de Migrație si Azil
  • Detașarea în Ukraina
  • S.C. ,,AXEDUM'' S.R.L.
  • S.R.L. ,,PROFMET GRUP ’’
  • IP "Agenția Pentru Dezvoltare și Modernizarea Agriculturii", Specialistă principală al Secției recepționare cereri, autorizare plăți și verificare pe teren (perioadă determinată)

Atribuții de bază

  • Elaborarea și promovarea proiectelor de acte normative în domeniile de competență ale SA, ținând cont de prioritățile strategice prevăzute în Programul de activitate și Planul de acțiuni ale Guvernului
  • Elaborarea proiectelor de ordine, instrucțiuni de lucru în domeniile de competență ale SA
  • Expertizarea (avizarea), în comun cu subdiviziunile interne de profil ale Agenției, a proiectelor de acte normative/de documente metodologice/ de concepte tehnice în domeniile modernizării serviciilor guvernamentale, elaborate de ministere și alte autorități administrative centrale
  • Reprezentarea instituției în instanțele de judecată și soluționarea problemelor apărute din punct de vedere legal etc.
  • Examinarea plângerilor parvenite din partea deținuților din penitenciare cu referire la săvârșirea faptelor de discriminare din partea altor deținuți, precum și a autorităților de stat
  • Examinarea petițiilor și solicitărilor parvenite în adresa Baroului de Avocați al RM din partea cetățenilor a căror drepturi și libertăți au fost lezate de către instituțiile de stat
  • Prezentarea informației în domeniul încălcării drepturilor și libertăților omului Editurii responsabilă de publicarea Revistei “Avocatul Poporului” în scopul informării societății civile
  • Participarea la elaborarea rapoartelor și prezentărilor activității Baroului de Avocați al RM la Congresul Anual al Avocaților
  • Recepționarea cererilor parvenite din partea avocaților- stagiari și examinarea dosarelor acestora etc.
  • Organizarea și coordonarea activităților administrative și de birou
  • Direcționarea apelurilor telefonice către persoana potrivită
  • Mentenanța și actualizarea registrelor și bazelor de date ale companiei
  • Coordonarea și calendarizarea ședințelor și evenimentelor
  • Coordonarea corespondenței de afaceri etc.
  • Recepționarea cererilor clienților și încheierea contractelor de asigurare
  • Negocierea condițiilor de asigurare și eliberarea polițelor
  • Gestionarea portofoliului de clienți existenți
  • Evidența lunară a rapoartelor
  • Atragerea noilor clienți etc.
  • Aplicarea legislaţiei în domeniul acordării dreptului de şedere şi dreptului la repatriere a străinilor
  • Acordarea consultanței solicitanţilor şi asigurarea recepţionarea cererilor privind acordarea/prelungirea dreptului de şedere a străinilor
  • Asigurarea legalității şi corectitudinii examinării a cererilor privind imigrarea străinilor şi întocmirea încheierea argumentată privind emiterea deciziei
  • Contribuie la acumularea şi prelucrarea informaţiei în vederea evedenţilor migraţionale a străinilor
  • Conlucrarea cu subdiviziunile Biroului şi cu autorităţile naţionale implicate în gestionarea migraţiei conform competenţei
  • Recepționarea cererilor parvenite din partea cetățenilor străini
  • Eliberarea permiselor de ședere persoanelor străine etc.
  • Însoțirea soțului în misiunea diplomatică din cadrul Organizației de Securitate și Cooperare din Europa (OSCE), în Misiunea Specială din Ucraina.
  • NOTA: Atribuții la aceste doua funcții sunt similare
  • Participarea la elaborarea schemelor de încadrare a personalului
  • Implementarea proceselor aferente securității și sănătății în muncă în cadrul organizației
  • Participarea la elaborarea documentelor de activitate în domeniul Resurselor umane
  • Asigurarea implementării fișelor de post din cadrul departamentului HR
  • Colaborarea cu subdiviziunile companiei
  • Participarea la recrutarea funcțiilor în cadrul companiei
  • Emiterea ordinelor interne
  • Efectuarea analizei grilelor de salarizare, tendințelor pe piață
  • Realizarea strategiei stabilite de Conducere
  • Gestionarea dosarelor personale ale tuturor salariaților
  • Recepționarea cererilor de angajare, modificare, suspendare, încetare a raporturilor de muncă
  • Întocmirea, redactarea diverselor acte cu caracter juridic
  • Examinarea contractelor de vânzare-cumpărare cu furnizorii etc.
  • Recepționarea cererilor parvenite din partea antreprenorilor
  • Elaborarea actelor/documentelor în procesul de încheiere și executare a contractelor de vânzare-cumpărare în rate a tehnicii agricole și/sau echipamentelor, inclusiv retragerea bunurilor
  • Urmărirea executării obligațiilor cumpărătorului (beneficiarului) în baza contractului de vânzare-cumpărare în rate și elaborarea actelor aferente acestora
  • Elaborarea notificărilor/somațiilor către cumpărătorii (beneficiarii) aflați în întârziere de plată
  • Elaborarea scrisorilor, notelor informative, rapoartelor operative în legătură cu monitorizarea executării contractelor de vânzare-cumpărare în rate
  • Elaborarea contractelor de fidejusiune, depozitare, preluarea datorilor în legătură cu monitorizarea executării contractului de vânzare-cumpărare în rate
  • Verificarea în teren prin deplasarea la sediul beneficiarului şi/sau la locul amplasării tehnicii agricole și/sau echipamentelor, pentru inspectarea acesteia şi efectuarea analizei situaţiei de facto, inclusiv a stării bunurilor de proprietate a Agenției etc.

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".