Файл CV
AP
Operator call-center

Gender Женщина

address Удалённо

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".

Загруженный файл CV

Cv Preview

Это резюме размещено как файл. Вы смотрите его текстовую версию, которая может немного отличаться от оригинальной.

Europass Curriculum Vitae

Experienţa profesională

Martie 2023 - Aprilie 2025

  • Funcţia sau postul ocupat: Asistent administrativ
  • Activităţi şi responsabilităţi principale:
    • Gestionarea și implementarea aparatelor de casă
    • Analiza și verificarea înregistrării plăților în baza de date și corectitudinea acestora
    • Monitorizarea tuturor rapoartelor prestabilite de către întreprindere
    • Controlul rezultatelor activităților și a implementării planului de activitate al administratorilor de ospătării, baruri
    • Asigurarea respectării regulilor și a procedurilor companiei
    • Adaptarea strategiei de afaceri a companiei la condițiile de piață
    • Suport administratorilor și operatorilor aparatelor de casă în tot procesul operării
    • Pregătirea și transmiterea rapoartelor de activitate către responsabili
  • Numele şi adresa angajatorului: Sodexo Italia S.p.a. Quality of Life Service Cinisello Balsamo, Italia
  • Tipul activităţii sau sectorul de activitate: Servicii de alimentație, catering și managementul facilităților

Ianuarie 2014 - Martie 2020

  • Funcţia sau postul ocupat: Office manager
  • Activităţi şi responsabilităţi principale:
    • Facturare electronică și gestionarea clienților
    • Supravegherea și coordonarea activității personalului
    • Monitorizarea și gestionarea timpului de lucru a personalului
    • Monitorizarea respectării disciplinei și a calității activității echipei
    • Preluarea apelurilor telefonice
    • Gestionarea poștei electronice
    • Gestionarea, înregistrarea și repartizarea corespondenței primite
    • Gestionarea mărfii de la depozit
    • Activități de organizare și planificare
    • Soluționarea reclamațiilor din partea clienților
  • Numele şi adresa angajatorului: Ristocatering S.R.L. Milano, Italia
  • Tipul activităţii sau sectorul de activitate: Vânzări produse alimentare

Octombrie 2010 - Mai 2014

  • Funcţia sau postul ocupat: Operator oficiu
  • Activităţi şi responsabilităţi principale:
    • Înregistrarea și controlul facturilor
    • Gestionarea poștei electronice și rezolvarea problemelor apărute cu furnizorii
    • Gestionarea operațiunilor bancare și achitarea furnizorilor
    • Preluarea apelurilor telefonice de la furnizori
  • Numele şi adresa angajatorului: Sodexo Italia S.p.a. Quality of Life Service Cinisello Balsamo Italia
  • Tipul activităţii sau sectorul de activitate: Servicii de alimentație, catering și managementul facilităților

Februarie 2009 - Iulie 2010

  • Funcţia sau postul ocupat: Administrator
  • Activităţi şi responsabilităţi principale:
    • Întâmpinarea clienților și gestionarea contractelor
    • Orientarea clienților către o soluție mai favorabilă
    • Asigurarea nevoilor clienților și personalului
    • Controlul facturărilor și încasărilor
    • Gestionarea stocurilor și inventarul
    • Organizarea muncii și asigurarea transmiterii informației către director
  • Numele şi adresa angajatorului: Aurora Asistența, Milano, Italia
  • Tipul activităţii sau sectorul de activitate: Servicii de asistență la spital și domiciliu

Septembrie 2005 - Ianuarie 2009

  • Funcţia sau postul ocupat: Administrator oficiu
  • Activităţi şi responsabilităţi principale:
    • Organizarea, planificarea și coordonarea activității întregului oficiu
    • Gestionarea și instruirea personalului
    • Soluționarea problemelor administrative
    • Planificarea strategică și atingerea scopurilor propuse
    • Controlul respectării standardelor de deservire de către personal
    • Atingerea indicatorilor financiari ai planurilor; reducerea cheltuielilor de întreținere a localului
  • Numele şi adresa angajatorului: A.GE.MA. S.r.l Milano, Italia
  • Tipul activităţii sau sectorul de activitate: Servicii de asistență la spital și domiciliu

Educaţie şi formare

Septembrie 2000 - Iunie 2003

  • Calificarea / diploma obţinută: Licențiată în contabilitate și audit
  • Disciplinele principale studiate/competenţe profesionale dobândite: Contabilitate și audit
  • Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare: Academia de Transporturi Informatica și Comunicații, specialitatea Contabilitate, Chișinău, R. Moldova

Aptitudini şi competenţe personale

  • Limba maternă: Româna
  • Limbi străine:
    • Italiana: Utilizator experimentat
    • Engleza: Utilizator independent
    • Rusa: Utilizator experimentat

Competenţe şi abilităţi sociale

  • Excelente capacități relaționale și comunicative cu persoane de naționalități și culturi diverse, datorită experienței petrecute peste hotare
  • Capacități bune de adaptabilitate și integrare în echipă
  • Abilități semnificative de negociere constructivă în cadrul unui colectiv
  • Abilitatea de a exprima coerent și pozitiv punctele de vedere

Competenţe şi aptitudini organizatorice

  • Capacitatea de a fi lider eficient prin exemplu propriu
  • Competențe semnificative de organizare autonomă a activităților în ritm dinamic
  • Gestionarea eficientă a activităților în scopul respectării scadențelor și a obiectivelor prefixate
  • Rezistență la efort prelungit
  • Corectitudine și acuratețe în planificarea muncii

Competenţe şi aptitudini de utilizare a calculatorului

  • Utilizarea computerului, Internetului și a poștei electronice Outlook
  • Cunoștințe în sistemul operativ Windows, a programelor OpenOffice, Excel, 1C, SAP

Alte competenţe şi aptitudini

  • Perfecționismul și perseverența în vederea îndeplinirii eficiente a sarcinilor
  • Discreția, tactul și bunul simț în relația cu angajatorul și clienții
  • Sociabilitatea, creativitatea și entuziasmul în promovarea obiectivelor

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".