Женщина
Удалённо
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".
Загруженный файл CV
Это резюме размещено как файл. Вы смотрите его текстовую версию, которая может немного отличаться от оригинальной.
Europass Curriculum Vitae
Experienţa profesională
Martie 2023 - Aprilie 2025
- Funcţia sau postul ocupat: Asistent administrativ
-
Activităţi şi responsabilităţi principale:
- Gestionarea și implementarea aparatelor de casă
- Analiza și verificarea înregistrării plăților în baza de date și corectitudinea acestora
- Monitorizarea tuturor rapoartelor prestabilite de către întreprindere
- Controlul rezultatelor activităților și a implementării planului de activitate al administratorilor de ospătării, baruri
- Asigurarea respectării regulilor și a procedurilor companiei
- Adaptarea strategiei de afaceri a companiei la condițiile de piață
- Suport administratorilor și operatorilor aparatelor de casă în tot procesul operării
- Pregătirea și transmiterea rapoartelor de activitate către responsabili
- Numele şi adresa angajatorului: Sodexo Italia S.p.a. Quality of Life Service Cinisello Balsamo, Italia
- Tipul activităţii sau sectorul de activitate: Servicii de alimentație, catering și managementul facilităților
Ianuarie 2014 - Martie 2020
- Funcţia sau postul ocupat: Office manager
-
Activităţi şi responsabilităţi principale:
- Facturare electronică și gestionarea clienților
- Supravegherea și coordonarea activității personalului
- Monitorizarea și gestionarea timpului de lucru a personalului
- Monitorizarea respectării disciplinei și a calității activității echipei
- Preluarea apelurilor telefonice
- Gestionarea poștei electronice
- Gestionarea, înregistrarea și repartizarea corespondenței primite
- Gestionarea mărfii de la depozit
- Activități de organizare și planificare
- Soluționarea reclamațiilor din partea clienților
- Numele şi adresa angajatorului: Ristocatering S.R.L. Milano, Italia
- Tipul activităţii sau sectorul de activitate: Vânzări produse alimentare
Octombrie 2010 - Mai 2014
- Funcţia sau postul ocupat: Operator oficiu
-
Activităţi şi responsabilităţi principale:
- Înregistrarea și controlul facturilor
- Gestionarea poștei electronice și rezolvarea problemelor apărute cu furnizorii
- Gestionarea operațiunilor bancare și achitarea furnizorilor
- Preluarea apelurilor telefonice de la furnizori
- Numele şi adresa angajatorului: Sodexo Italia S.p.a. Quality of Life Service Cinisello Balsamo Italia
- Tipul activităţii sau sectorul de activitate: Servicii de alimentație, catering și managementul facilităților
Februarie 2009 - Iulie 2010
- Funcţia sau postul ocupat: Administrator
-
Activităţi şi responsabilităţi principale:
- Întâmpinarea clienților și gestionarea contractelor
- Orientarea clienților către o soluție mai favorabilă
- Asigurarea nevoilor clienților și personalului
- Controlul facturărilor și încasărilor
- Gestionarea stocurilor și inventarul
- Organizarea muncii și asigurarea transmiterii informației către director
- Numele şi adresa angajatorului: Aurora Asistența, Milano, Italia
- Tipul activităţii sau sectorul de activitate: Servicii de asistență la spital și domiciliu
Septembrie 2005 - Ianuarie 2009
- Funcţia sau postul ocupat: Administrator oficiu
-
Activităţi şi responsabilităţi principale:
- Organizarea, planificarea și coordonarea activității întregului oficiu
- Gestionarea și instruirea personalului
- Soluționarea problemelor administrative
- Planificarea strategică și atingerea scopurilor propuse
- Controlul respectării standardelor de deservire de către personal
- Atingerea indicatorilor financiari ai planurilor; reducerea cheltuielilor de întreținere a localului
- Numele şi adresa angajatorului: A.GE.MA. S.r.l Milano, Italia
- Tipul activităţii sau sectorul de activitate: Servicii de asistență la spital și domiciliu
Educaţie şi formare
Septembrie 2000 - Iunie 2003
- Calificarea / diploma obţinută: Licențiată în contabilitate și audit
- Disciplinele principale studiate/competenţe profesionale dobândite: Contabilitate și audit
- Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare: Academia de Transporturi Informatica și Comunicații, specialitatea Contabilitate, Chișinău, R. Moldova
Aptitudini şi competenţe personale
- Limba maternă: Româna
-
Limbi străine:
- Italiana: Utilizator experimentat
- Engleza: Utilizator independent
- Rusa: Utilizator experimentat
Competenţe şi abilităţi sociale
- Excelente capacități relaționale și comunicative cu persoane de naționalități și culturi diverse, datorită experienței petrecute peste hotare
- Capacități bune de adaptabilitate și integrare în echipă
- Abilități semnificative de negociere constructivă în cadrul unui colectiv
- Abilitatea de a exprima coerent și pozitiv punctele de vedere
Competenţe şi aptitudini organizatorice
- Capacitatea de a fi lider eficient prin exemplu propriu
- Competențe semnificative de organizare autonomă a activităților în ritm dinamic
- Gestionarea eficientă a activităților în scopul respectării scadențelor și a obiectivelor prefixate
- Rezistență la efort prelungit
- Corectitudine și acuratețe în planificarea muncii
Competenţe şi aptitudini de utilizare a calculatorului
- Utilizarea computerului, Internetului și a poștei electronice Outlook
- Cunoștințe în sistemul operativ Windows, a programelor OpenOffice, Excel, 1C, SAP
Alte competenţe şi aptitudini
- Perfecționismul și perseverența în vederea îndeplinirii eficiente a sarcinilor
- Discreția, tactul și bunul simț în relația cu angajatorul și clienții
- Sociabilitatea, creativitatea și entuziasmul în promovarea obiectivelor
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".