Файл CV
MJ
Asistent Comercial în facturare

Gender Женщина

address Кишинев

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".

Загруженный файл CV

Cv Preview

Это резюме размещено как файл. Вы смотрите его текстовую версию, которая может немного отличаться от оригинальной.

• Asistent în facturare cu experiență în gestionarea documentelor contabile, prelucrarea și verificarea datelor financiare, emiterea facturilor și menținerea evidenței operaționale. Persoană organizată, responsabilă și atentă la detalii. • Abordare riguroasă a proceselor administrative și financiare. Demonstrarea capacităților de lucru în echipă, respectarea termenelor și confidențialitatea informațiilor. Obiectiv profesional: consolidarea competențelor în domeniul financiar-contabil și contribuția la eficientizarea proceselor interne ale companiei.

Experiență de muncă

2023-10 2025-09
Asistent Comercial
Moldmetal Trading SRL

• Procedura de facturare, baza de date, evidență documente, arhivare documente, certificate de calitate, evidența gestiunii operaționale de marfă.

2023-05 2023-10
Operator Facturare
GRUPUL DE DISTRIBUTIE ETA

• Procedura de facturare, baza de date, gestiunea de operare, aprovizionări.

2021-08 2022-08
Ajutor Contabil
Calpex GmbH

• Pregătirea dosarelor, introducerea în baza de date.

2018-12 2020-01
Ospătar
Pizza Mania

Competențe cheie

– Asistent Comercial în facturare
• Deservire, comunicabilitate.

2018-07 2018-12
Operator în telecomunicații
Studio Moderna

• Vânzări prin intermediul telefonului, arta de convingere și comunicare respectuoasă.
• Emiterea și verificarea facturilor în conformitate cu legislația fiscală și procedurile interne
• Introducerea și actualizarea datelor în sistemele ERP

2017-10 2018-06
Casa Mare

• Verificarea corectitudinii documentelor de livrare și recepție
• Dezvoltarea creativă a bolnavilor cu dereglări psihologice, reabilitarea pacienților prin creații handmade.
• Gestionarea arhivei de documente și menținerea evidențelor contabile
• Comunicarea eficientă cu departamentele de vânzări, contabilitate și logistică
• Elaborarea rapoartelor periodice privind facturarea și încasările
• Respectarea termenelor-limită și a normelor de confidențialitate
• Cunoștințe avansate de Microsoft Office (Excel, Word, Outlook)

Educație

Contabilitate și Informatică de Gestiune
Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
Studii superioare incomplete

Competențe lingvistice

Română – maternă
Rusă – fluent
Engleză – începător

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".