Женщина
Кишинев
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".
Загруженный файл CV
Это резюме размещено как файл. Вы смотрите его текстовую версию, которая может немного отличаться от оригинальной.
Experiență profesională
2008-2018
Merceolog - casier: FC “Antratit”, SRL”Raftcarb”
- Recepționarea și verificarea mărfurilor
- Controlul calitativ și cantitativ
- Întocmirea documentelor contabile primare
- Organizarea și monitorizarea stocurilor
- Gestionarea operațiunilor de încasare
- Întocmirea registrului de casă și rapoartelor zilnice
- Depunerea numerarului în casierie/bancă
- Colaborarea cu furnizori și contabilitate
- Respectarea normelor de securitate
- Participarea la inventare periodice
Cetățean: Republica Moldova
Studii
1996-1999
IP Colegiul Agroindustrial din Rîșcani
Competențe lingvistice
- Română - Limbă maternă
- Rusă - citit, scris, vorbit (nivel mediu)
Competențe
- Comunicator interpersonal eficient
- Orientare către detalii și precizie în îndeplinirea diferitelor sarcini
- Spirit de echipă
- Capacitate de a gândi și a lua decizii sub presiune
- Învățare rapidă
- Spirit dinamic și perseverență
2018-2025
Contabil-șef: BRUTGRUP SRL, DEMOTRANS SRL, Agropol-Trans SRL, SRL ”Eco Auto-Trans”
- Coordonarea și supervizarea activității contabile
- Organizarea și verificarea documentelor financiar-contabile
- Întocmirea situațiilor financiare și a bilanțului contabil
- Gestionarea relației cu instituțiile fiscale și bancare
- Monitorizarea fluxurilor financiare și a cash-flow-ului
- Asigurarea respectării legislației fiscale și contabile
- Analiza și raportarea indicatorilor economico-financiari
- Coordonarea echipei din departamentul contabilitate
- Optimizarea procedurilor financiar-contabile
- Sprijinirea managementului în luarea deciziilor
Alte abilități
- O bună capacitate de comunicare, obţinută ca urmare a experienţei de muncă, participare la seminare, prin interacţiunea cu persoanele din diferite domenii (juridică, logistic, etc).
- O bună stăpânire a instrumentelor Microsoft Office™ (Word™, Excel™ și PowerPoint™),
- Aptitudini de operare în programul 1C, UNIVERSAL ACCOUNTING;
- Gândire analitică, responsabilitate, organizare, atenţie la detalii;
- Permis de conducere Categoria B.
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".