Файл CV
AA
Contabil, Operator

Gender Женщина

address Кишинев

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".

Загруженный файл CV

Cv Preview

Это резюме размещено как файл. Вы смотрите его текстовую версию, которая может немного отличаться от оригинальной.

Experiență profesională

2008-2018
Merceolog - casier: FC “Antratit”, SRL”Raftcarb”

  • Recepționarea și verificarea mărfurilor
  • Controlul calitativ și cantitativ
  • Întocmirea documentelor contabile primare
  • Organizarea și monitorizarea stocurilor
  • Gestionarea operațiunilor de încasare
  • Întocmirea registrului de casă și rapoartelor zilnice
  • Depunerea numerarului în casierie/bancă
  • Colaborarea cu furnizori și contabilitate
  • Respectarea normelor de securitate
  • Participarea la inventare periodice

Cetățean: Republica Moldova

Studii

1996-1999
IP Colegiul Agroindustrial din Rîșcani

Competențe lingvistice

  • Română - Limbă maternă
  • Rusă - citit, scris, vorbit (nivel mediu)

Competențe

  • Comunicator interpersonal eficient
  • Orientare către detalii și precizie în îndeplinirea diferitelor sarcini
  • Spirit de echipă
  • Capacitate de a gândi și a lua decizii sub presiune
  • Învățare rapidă
  • Spirit dinamic și perseverență

2018-2025
Contabil-șef: BRUTGRUP SRL, DEMOTRANS SRL, Agropol-Trans SRL, SRL ”Eco Auto-Trans”

  • Coordonarea și supervizarea activității contabile
  • Organizarea și verificarea documentelor financiar-contabile
  • Întocmirea situațiilor financiare și a bilanțului contabil
  • Gestionarea relației cu instituțiile fiscale și bancare
  • Monitorizarea fluxurilor financiare și a cash-flow-ului
  • Asigurarea respectării legislației fiscale și contabile
  • Analiza și raportarea indicatorilor economico-financiari
  • Coordonarea echipei din departamentul contabilitate
  • Optimizarea procedurilor financiar-contabile
  • Sprijinirea managementului în luarea deciziilor

Alte abilități

  • O bună capacitate de comunicare, obţinută ca urmare a experienţei de muncă, participare la seminare, prin interacţiunea cu persoanele din diferite domenii (juridică, logistic, etc).
  • O bună stăpânire a instrumentelor Microsoft Office™ (Word™, Excel™ și PowerPoint™),
  • Aptitudini de operare în programul 1C, UNIVERSAL ACCOUNTING;
  • Gândire analitică, responsabilitate, organizare, atenţie la detalii;
  • Permis de conducere Categoria B.

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".